TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Happy birthday, Passiva!
Happy birthday, Passiva!
Galen, we miss you in #armind ![]()
Thanks for remaining true to trance in your productions 
Only one more year and you can legally get into U.S. clubs... 
Galen, ik weet bij god niet waar je bent, maar gefeliciteerd dude! Bel je nog wel ff! Fijne dag nog man.
ouwe zuuplap, gefeliciteerd 
Dude je word pas twintig, gefeliciteerd man!
He kerel van harte! Ik zie je de 7e dan eindelijk een keertje draaien 
| quote: |
| Originally posted by AirPole Galen, ik weet bij god niet waar je bent, maar gefeliciteerd dude! Bel je nog wel ff! Fijne dag nog man. |
| quote: |
| Originally posted by C-quence Hij zit in Suriname Rotti te eten |

happy birthday dear friend!
Speciaal voor Keelen in het Sranang: Owruwan boi ! Bosi fu yu gran-sisa, yu sabi! Te her'esi nanga adyosi ! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.