TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Happy birthday, Passiva!


Posted by philippe on Sep-19-2006 06:17:

Party Hat Happy birthday, Passiva!

Galen, we miss you in #armind

Thanks for remaining true to trance in your productions

Only one more year and you can legally get into U.S. clubs...


Posted by AirPole on Sep-19-2006 06:40:

Galen, ik weet bij god niet waar je bent, maar gefeliciteerd dude! Bel je nog wel ff! Fijne dag nog man.


Posted by Siesta on Sep-19-2006 06:43:

ouwe zuuplap, gefeliciteerd


Posted by Creamfields23 on Sep-19-2006 16:26:

Dude je word pas twintig, gefeliciteerd man!


Posted by @win on Sep-19-2006 17:45:

He kerel van harte! Ik zie je de 7e dan eindelijk een keertje draaien


Posted by C-quence on Sep-19-2006 21:36:

quote:
Originally posted by AirPole
Galen, ik weet bij god niet waar je bent, maar gefeliciteerd dude! Bel je nog wel ff! Fijne dag nog man.


Hij zit in Suriname Rotti te eten


Posted by AirPole on Sep-20-2006 09:40:

quote:
Originally posted by C-quence
Hij zit in Suriname Rotti te eten


Jaaaaaaa, dat kwam gister al bij me op Joris

Volgens mij had hij me zo iets een tijdje geleden al inderdaad verteld ja. Met ze pa en moe op vakantie naar familie niet??


Posted by astateofitaly on Sep-22-2006 12:42:

happy birthday dear friend!


Posted by Loraine on Sep-22-2006 21:44:

Speciaal voor Keelen in het Sranang: Owruwan boi ! Bosi fu yu gran-sisa, yu sabi! Te her'esi nanga adyosi !



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.