TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- www.tiesto.se - Ny design!
www.tiesto.se - Ny design!
Hej!
Bes�k g�rna http://www.tiesto.se/
Ny design!
Vad tycker ni om den?

/Webmaster, Viktor
Jaha, vad kul..
Ja, visst �r det 
Trevlig sida! Kul med en sida om v�rldens st�rsta dj med fokus p� relevans f�r oss svenskar.
Bra jobbat... g�r s�kert att g�ra �nnu b�ttre vad det lider.
/Staffan, Monday Bar
| quote: |
| Originally posted by MondayBar Trevlig sida! Kul med en sida om v�rldens st�rsta dj med fokus p� relevans f�r oss svenskar. Bra jobbat... g�r s�kert att g�ra �nnu b�ttre vad det lider. /Staffan, Monday Bar |
men varf�r ska man ha en sida p� engelska ocks�? som om det inte fanns nog med info och text om tiesto redan p� engelska..
| Originally posted by benni men varf�r ska man ha en sida p� engelska ocks�? som om det inte fanns nog med info och text om tiesto redan p� engelska.. |

sidan validerar inte, typiskt d�ligt...
http://validator.w3.org/check?uri=h...ype=Inline&ss=1
och det d�r �r bara indexframen ins�g jag just, ett tips �r att g� ifr�n frames helt och h�llet eftersom det ger v�ldigt skilda resultat i olika webbl�sare.
verkar som Tiesto �r r�tt popul�r i Norge om man kollar p� scheman
T�nkte skriva "tala �r silver, tiga �r guld" till ett inl�gg i den h�r tr�den som nu f�r allas trevnad �r raderat.
Ivf, kul initiativ...Om man har Tiesto som idol, f�r man reda p� den d�r grundl�ggande informationen man ofta s�ker. Ovanligt f�r mig med meny p� h�ger sida. Det jag reagerade p� �r att han �r singel? Har han och hans ex. allts� gjort slut? Antar att du sitter p� den senaste infon.
P� den bilden s� ser han s� sjukt sliten ut. Smal och j�vlig, kokain �r kass.
| Originally posted by ExOn P� den bilden s� ser han s� sjukt sliten ut. Smal och j�vlig, kokain �r kass. |

frames och tables �r kass...l�r er css
Tabeller ska anv�ndas till det de �r gjorda f�r - tabeller! 
| Originally posted by Laszlo frames och tables �r kass...l�r er css Tabeller ska anv�ndas till det de �r gjorda f�r - tabeller! |
| Originally posted by Laszlo frames och tables �r kass...l�r er css Tabeller ska anv�ndas till det de �r gjorda f�r - tabeller! |