TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA ID Contest 22 - Deadline 13/10
Pages (3): [1] 2 3 »
BeTA ID Contest 22 - Deadline 13/10
Voila, kheb deze snel gemaakt... Omdat Vishnu me opjoeg
en gewoon omdat ik het gros van de inzendingen dan al kan ontvangen voor ik weer school heb, das alles
Het systeem is jullie wel bekend...Voor richtlijnen, zie hieronder.
Dit keer is het geen uplifting only contest, er zit werkelijk vanalles in
.
De moeilijkheid kan ik niet inschatten; ik denk dat iedereen wel ergens wat kan scoren 
| quote: |
Het systeem werkt als volgt. Er zijn 50 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien je telkens 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen. Een voorbeeld met Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub): - Mark Otten - ?? -> 1 punt - ?? - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten - Mark Otten - Mushroom Therapy (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten - Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 3 punten! Als er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, extended mix, radio edit etc.), hoef je die niet per se te vermelden, tenzij er van dat nummer ook andere mixes bestaan! Let hier dus goed op, want hier kunnen veel punten gewonnen worden. Als er in overdreven mate wordt gegokt (zoals bij alle id�s Ti�sto als artiest opgeven), komt er geen verbetering. De samples kun je onderaan in dit bericht gegroepeerd downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar mij (via e-mail op het adres dat in het bestand te vinden is of via pm). In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt. De wedstrijd loopt af op vrijdag 13 oktober, om 22.00u. Alle inzendingen moeten v��r dat tijdstip binnen zijn. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt. De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen. Hall of Fame: 01 Belgian Bonzai 02 Soliplex 03 Jasperovitsj 04 TOR & Belgian Bonzai 05 Mellow_head 06 TOR 07 Zehra & Jasperovitsj 08 Hydra 09 eieregooie 10 Freezel 11 Shadowkid & Jasperovitsj 12 Zehra 13 Push2005 14 Shadowkid 15 Phortastic 16 Domineesje 17 TOR 18 Phortastic 19 Vishnu 20 Domineesje 21 Push2005 |
Re: BeTA ID Contest 22 - Deadline 13/10
| Originally posted by Push2005 Omdat Vishnu me opjoeg |
die id 6 
looking forward to it 
Deze wordt spannend
ID 22 = The Orb - Little Fluffy Clouds (Adam Freeland Mix)
| Originally posted by mellow_head ID 22 = The Orb - Little Fluffy Clouds (Adam Freeland Mix) |
'T zijn allemaal nummerkes die'k enorm goe vin...
Eigenlijk bij nader inzien ist nie zo moeilijk h� 
Re: BeTA ID Contest 22 - Deadline 13/10
| Originally posted by Push2005 Dit keer is het geen uplifting only contest, er zit werkelijk vanalles in . |
Khad vrij goeie herinneringen aan die vorige
Re: Re: BeTA ID Contest 22 - Deadline 13/10
| Originally posted by Shadowkid Too bad Khad vrij goeie herinneringen aan die vorige |
| Originally posted by domineesje kalf! zalige lyric btw... |
IMO iig een goeie keuze wat samples betreft. Een van de beste selecties sinds lang (samen met die van Vishnu).
| Originally posted by Shadowkid IMO iig een goeie keuze wat samples betreft. Een van de beste selecties sinds lang (samen met die van Vishnu). |
En de eerste 2 spelers zijn binnen
1. FCB_Fanatic
2. Config
| Originally posted by Jasperovitsj Maar inderdaad heel goeie selectie Luc, een paar tracks die ik niet van u verwacht had. You DO have taste after all |
| Originally posted by Jasperovitsj Komt ervan als ge mij niet meer laat winnen h� |

| Originally posted by Jasperovitsj Maar inderdaad heel goeie selectie Luc, een paar tracks die ik niet van u verwacht had. You DO have taste after all |
| Originally posted by Phortastic nieuwsschierig |
eerste plaats, woepie
dat de entrees nog maar ff wegblijven dan kan ik nog ff langer genieten van mijn 'moment de gloire', want tzal nie tot het eind van de contest duren 
| Originally posted by Push2005 nieuwsgierig |
| Originally posted by Phortastic kmoest eten en zag scheel van den honger eigenlijk ni echt een excuus though |
| Originally posted by Vishnu Haha! En ik maar denken, da ga ik ni verbeteren want da zal wel speciaal verkeerd bedoeld zijn (om welke reden dan ook) |
1. Config
2. FCB_Fanatic
2 Updates, en slechts een duivescheet verschil 
(Nu gaat Vishnu opzoeken of het niet duivenscheet is geworden... eigenlijk wetek et nie
)
*weet ik het
zalige contest!
straks eens inzendinkje doen
| Originally posted by Push2005 (Nu gaat Vishnu opzoeken of het niet duivenscheet is geworden... eigenlijk wetek et nie ) |