TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check deze site!!!!


Posted by djiwan on Mar-06-2001 01:04:

Hello!

he lui, ik ben bezig met een site.....

niet een mooie maar een eenvoudige en hopelijk goede site.

ik ben hard bezig met de download sectie om daar wat nummertjes in te zetten.

Nou was mijn vraag of jullie die dingen wel eens wouden testen of zo..... en me ff laten weten of ze het daadwerkelijk ook doen.

http://www.geocities.com/dj_iwan/Downloads.html

Reageer aub ff


HAVE FUN


Posted by Henkie_henk on Mar-06-2001 09:04:

Nee doet het dus nie bij mij... ik kan met "doel opslaan als" een html 5.0 force reg bestandje opslaan.... en met links kom ik bij die kanker myplay

Kijk ff of je ze ergens anders kan opslaan


Posted by djiwan on Mar-06-2001 10:07:

Question Vreemd

Iemand anders kon al wel downloaden.....snap er nix van........


Posted by cyberia on Mar-06-2001 11:20:

tzelfde bij mij


Posted by djiwan on Mar-06-2001 11:38:

Be Cool! heb een alternatief

ik heb een alternatief zal wel niet te lang duren voordat ie is teogepast (begin bij bovenste nummer)


Posted by Henkie_henk on Mar-06-2001 14:53:

Zeg je et ff wanneer je het voorelkaar hebt want je hebt iniedergeval wel smaak en de meest nummers zijn gewoon GOED.. en dat bovenste n ummer is nog errug schaars ook

Thankz


Posted by djiwan on Mar-06-2001 15:20:

Drunk Mooi

De bovenste doet het bij iedereen. Nu kan ik de rest ook doen......


Posted by djiwan on Mar-06-2001 16:42:

ze doen het nu allemaal


Posted by Blik on Mar-06-2001 17:05:

goeie site, jammer van de downloadsnelheid, hij haalt bij mij maar 5 kb terwijl ik kabel heb, das verrekte langzaam, om nou 50 minuten op speakerfreaks te wachten vind ik nou nie echt tof, maar ja, voor de rest goeie site

Trek je dus nie teveel aan van het commentaar


Posted by djiwan on Mar-06-2001 17:09:

Unhappy KUT

Ik baal ook van de snelheid.... maarja er zat ook niet echt veel anders op...... Ik wil het voor mezelf ook kosteloos houden (dus niet betalen voor webspace). Ik ben allang blij dat ie het doet. (met DAP gaat het 17 kb/s)


HAVE FUN


Posted by Henkie_henk on Mar-06-2001 19:06:

Ik vind nog steeds dat je er goeie muziek hebt staan maar het gaat gewoon zo kut langzaam en geen resume functie dat het haast niet de moeite waard is...

Anders moet je ff rondvragen in het music forum waar je kosteloos je stuff kan uploaden. En waar je nog met een relaxte snelheid kan d/len.

Tip: Laat het opslag ding geen mp3s toe.. dan zip je ze gewoon Voila

Hoop dat je er ff over zal denken en zon topicje maakt


Posted by djiwan on Mar-06-2001 19:28:

King Thnx

ik ben maar weer bezig met 16 tracks uploaden.

Ik zal zeker ff rondvragen naar plaatsen waar je stuff up kan loaden.

Alleen het mooie aan deze is dat het onbeperkt is!

Maar als je toch kabel hebt maakt het zoveel uit....(snelheid dan)




HAVE FUN


Posted by djiwan on Mar-18-2001 22:50:

kut mijn crosswinds account is gedelete. ik kan ook geen nieuwe aanmaken ---> teringzooi


Posted by eXos on Mar-24-2001 13:23:

LOL, nog steeds niks


Posted by Henkie_henk on Mar-24-2001 15:39:

Je kan ze toch ook gewoon op geocities gooien?? Die download snelheid is ongeveer even traag

mp3s kon je d8 ik nie uploaden.. dusss zippuh die handel


Ow ja 15 mb is de max.. voor de rest doen ze niet echt moeilijk alleen bij porn deleaten ze je meestal.
Gewoon meedere accounts hehe (voor meer dan 15 mb mp3tjes natuurlijk ;-)



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.