TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Grattis på födelsedagen ScuL!


Posted by zoric on Sep-25-2006 07:30:

Party Hat Grattis på födelsedagen ScuL!

GRATTIS!!!!!


Posted by NooN on Sep-25-2006 07:35:

Congratz!


Posted by ScuL on Sep-25-2006 10:57:

Man tackar.. 25 då ... börjar bli gammal


Posted by Vizay on Sep-25-2006 11:03:

se det från den ljusa sidan, nu kommer du fylla 25 varje år

Grattis grattis iaf


Posted by Glorie on Sep-25-2006 12:44:

Grattis! Fira med en påse kanelbullar


Posted by ScuL on Sep-25-2006 13:24:

quote:
Originally posted by Glorie
Grattis! Fira med en påse kanelbullar


Har tyvärr inga

Har dock Schwarzwalderkirschtorte hehe


Posted by Pjox on Sep-25-2006 13:31:

Grattis!


Posted by fe_maLe on Sep-25-2006 15:02:

grattis


Posted by Akia on Sep-25-2006 15:53:

Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!


Posted by Jeremy H on Sep-25-2006 16:27:

Congrats!


Posted by reveal on Sep-25-2006 16:39:

Gratulerar!


Posted by ScuL on Sep-25-2006 16:49:

Tack igen


Posted by fede on Sep-25-2006 17:03:

grattis (:


Posted by jofawe on Sep-25-2006 17:34:

´grattis Scul!


Posted by SteveTranz4ever on Sep-25-2006 19:07:

Gelukwens op uw verjaardag. Ik wens u alle best!


(översatt av freetranslation.com)


Posted by ScuL on Sep-25-2006 21:13:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gelukwens op uw verjaardag. Ik wens u alle best!


(översatt av freetranslation.com)


LOL.. bra tänkt men det fungerar inte så

direkt översättning till Svenska skulle bli:
"Lyckaönskning till Ert födelsedag. Jag önskar Er alla bästa"
typ

men tack ändå


Posted by Akia on Sep-25-2006 21:42:

Jaha ScuL, nu har du bara 20 minuter kvar på dig att fira...


Posted by ScuL on Sep-25-2006 22:32:

quote:
Originally posted by Akia
Jaha ScuL, nu har du bara 20 minuter kvar på dig att fira...


de har redan gått nu


Posted by Laszlo on Sep-25-2006 22:35:

Grattis



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.