TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Danny tenaglia in de Ministry of sound 23 sept. 2006
Danny tenaglia in de Ministry of sound 23 sept. 2006
Zieke set van die gast. Dacht 5 jaar geleden dat hij van die vocal house draaide enzo, nou wist ik alwel dat ie redelijk stevig (tribal) draaide maar in Londen was het nog iets harder. Trouwens ik wil zo'n club (lees: soundsystem) in nederland. Snoeihard en toch zuiver. Dit was er zo'n ��n in de trant van die bass moet je niet horen maar voelen...en of je hem voelde:
http://www.just-wonder.nl/tenaglia_mos_2006.wmv
Ben het aan het downloaden dus zo even checken
Ik hou wel van die hardcore tribal! 
Dit ging ook zo snoeihard in die zaal, te ziek
http://www.youtube.com/watch?v=pQJ1...related&search=
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.