TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Danny tenaglia in de Ministry of sound 23 sept. 2006


Posted by magrec on Sep-25-2006 18:21:

Danny tenaglia in de Ministry of sound 23 sept. 2006

Zieke set van die gast. Dacht 5 jaar geleden dat hij van die vocal house draaide enzo, nou wist ik alwel dat ie redelijk stevig (tribal) draaide maar in Londen was het nog iets harder. Trouwens ik wil zo'n club (lees: soundsystem) in nederland. Snoeihard en toch zuiver. Dit was er zo'n ��n in de trant van die bass moet je niet horen maar voelen...en of je hem voelde:

http://www.just-wonder.nl/tenaglia_mos_2006.wmv


Posted by @win on Sep-25-2006 18:32:

Ben het aan het downloaden dus zo even checken Ik hou wel van die hardcore tribal!


Posted by magrec on Sep-27-2006 15:38:

Dit ging ook zo snoeihard in die zaal, te ziek

http://www.youtube.com/watch?v=pQJ1...related&search=



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.