TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinde we van de Qontact Themesong??

Posted by Apoptosis on Mar-13-2002 21:34:

Wat vinde we van de Qontact Themesong??

k heb nog nooit een poll gemaakt, dus k denk laten we t es ff lekker proberen ...

De meesten zullen t wel weten, maar Dj Astrid heeft de themesong voor Qontact dit jaar gemaakt en die heet Starfever... Je kan em luisteren op haar website (www.djastrid.com).

Nou, wat vinden we ervan?

ikke zelf ga denk k voor Erg Lekkahh of voor T� Goed , want dat issie nou eenmaal . Lekkere synths, heerrrrlyk melodietje.

ltr

Posted by Henkie_henk on Mar-13-2002 21:53:

wat een knake site zeg..

theme song is wel nice..

vind

Dj_Astrid_Vs_Tommy_Pulse-Twinkle__Retail-Vinyl

alleen wel stukken beter..

maarja.. tis wel leuk hoor..

Posted by tijs08 on Mar-13-2002 23:19:

Wel aarig nummer inderdaad, maar niet meer dan dat!

en pesies wat Henkie_henk zegt, Twinkle is echt stukken beter!!

En wat volgens mij ook wel de bedoeling en noodzaak bij een theme song is dat hij in je kop blijft zitten en dat hij echt goed herkenbaar is. Dus er echt uitspringt,. Kvind dit nummer dus een beetje te gewoontje daarintegen is Twinkle echt een uitblinker..

Kijk naar PPK, daar lijkt hij een beetje op, wat dat voor een impact had!

Posted by Opti on Mar-13-2002 23:24:

Ik vind die van de Alpha Twins goeiiiiiiii!!!!!!!!

dies echt lekkaaaaa

dies van de 1e Qontact weet ik...

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-14-2002 06:43:

voor mij ook: klinkt best wel aardig,
heb al zin in Qontact!!!!

GreetZ RubDub

Posted by LowRider on Mar-14-2002 08:31:

voor mij geldt: erg lekkah
niet TE goed want voor een themesong kan het wel iessiepiessie beter maar cker wel lekker!! (maar idd, twinkle is dan wel die 'te goed gewoon!')

Posted by -TAIS- on Mar-14-2002 09:46:

Helaas, ik kom niet verder dan "wel aardig". Hij valt me een beetje tegen eerlijk gezegd. Maar inderdaad, daarentegen is Twinkle wel een echt topplaat, wat een knaller!

Posted by Jappio on Mar-14-2002 11:09:

Ik vind m ook wel erg Lekkah! tis gewoon een lekker plaatje

Overigens sluit ik me aan bij de rest van de posts,, Twinkle is wel ietsiepietsie beter hehe

Posted by LightForce on Mar-14-2002 13:07:

Hmm vind hem wel aardig.

Verder sluit ik me aan bij de rest dat Dj Astrid vs Tommy Pulse - Twinkle wel een stuk beter is. Zelfs me pa vind die plaat zo goed dat ik hem elke keer in de auto moet aanhoren (vindt ik niet erg hoor )

Posted by Dj Lex on Mar-14-2002 13:37:

Ja best wel een leuk nummertje. Niet super goed, maar dus beetje gulden mideenweg nummertje. Had hem overigens nog nooit gehoord

Posted by Gurian on Mar-14-2002 15:25:

Ik stem: erg lekkah

ma ja moet toegeven dat twinkle egt veel beter klinkt. Ma dat is al veel vaker gezegt

Posted by Subsonik on Mar-14-2002 16:10:

Kvin de publiek sample in de break nogal erg G-Spott klinken, kvinnet een beetje 13 in n dozijn track , dus mn stem zal niet erg hoog zijn

Posted by eXos on Mar-14-2002 16:22:

Ik weet zeker dat ik snoeihard uit me pannetje ga wanneer ik deze plaat hoor op QOntact.

Ownee, waarschijnlijk heb ik niet eens in de gaten dat ie gedraaid wordt .

Maar wel lekker nummertje. Iig beter dan 3/4 van de vinyls die normaal uitkomen.

Posted by Apoptosis on Mar-14-2002 16:24:

Inderdaad, Twinkle is ook VEEEEEEL beter . Maar vond deze ook wel erg relaxt, dus heb op erg lekker gestemd...

ltr

Posted by TimeportE on Mar-14-2002 16:54:

wel redelijk, nie fantastisch..
en eff over die website.. kunnen die lui geen scherpe pics maken ofzo in die pics section ??? shiittt als je pics der op zet, laat het dan op zijn minst scherpe zijn..

Posted by New Wave on Mar-14-2002 20:18:

ejh, voordat ik ga stemmen zou ik hem wel willen horen stata ie op AG?

massols

Posted by TimeportE on Mar-14-2002 20:20:

quote:
Originally posted by New Wave
ejh, voordat ik ga stemmen zou ik hem wel willen horen stata ie op AG?

massols

zou nie weten maar als je naar de website gaat die in de eerste post van deze thread gaat dan kun je em daar horen!