TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ban anke NU!!!
Pages (2): [1] 2 »
Ban anke NU!!!
CygnusX, ik vraag nooit nix en ik moet ma alles slikke hier dus...
Gast doe is ni voos
doe es, komt van het woord 'eens'
Inb4Dalock
Luc, stomme allochtoon gebt gelijk 
doe normaal stoer manneke
Re: Ban anke NU!!!
| quote: |
| Originally posted by mellow_head CygnusX, ik vraag nooit nix en ik moet ma alles slikke hier dus... |
| Originally posted by mellow_head Ik wens veel mensen de dood toe, en als het zover is (gebeurt zelden), dan geef ik een feestje en pis en kots op hun graf. |
Voelde u aangevalle? Keb die post gedeleted omdak zelf vind da da erover was.
aub seg
dat had ik nog niet gelezen
kan ik stappen hieronder nemen?
| Originally posted by anke aub seg dat had ik nog niet gelezen kan ik stappen hieronder nemen? |
Meloenhoofd, ze moesten verdomme het zaagsel uit uwe kop halen en vol olie gieten en u daarna levend verbranden! Wie denkt ge dat er dan zal pissen asshole? 
| Originally posted by mellow_head Voelde u aangevalle? Keb die post gedeleted omdak zelf vind da da erover was. |
ei jong
dat gaat wel te ver hier zunne 
Look who's talking...waarde gij ni Mister Perfect? Sorry dak u ooit beledigd heb dan *bows*
| Originally posted by mellow_head Voelde u aangevalle? Keb die post gedeleted omdak zelf vind da da erover was. |
| Originally posted by mellow_head Lol wa voor een fucking lompe hoer zijt gij ik hoop da ze u omver rijden, serieus ik meen da |
| Originally posted by mellow_head Voelde u aangevalle? |
| Originally posted by anke ei jong dat gaat wel te ver hier zunne |
jointje nodig iemand?
fuck zeg wat is dat hier geworden.
| Originally posted by Phortastic Ja, thats it Gast, van u met momenten ongelooflijk marginale en haatdragende praat kom ik echt aant kotsen. Zijde gij in uw jeugd constant getraumatiseerd geweest ofzo, dat gij zo ne haat hebt tegen al wat u niet aanstaat. Dacht dat we in de "hedendaagse maatschappij" toch wel iets verder geevolueerd waren. |
Ni iedereen stopt op zen 15de met school he meloenhoofd. Ge kunt moeilijk verwachten dat uw taaltje plots de standaard wordt ofzo he.
Fuck gewoon off jong gast, jeezes fucking christ. (was dit beter?)
| Originally posted by mrcanon Meloenhoofd, ze moesten verdomme het zaagsel uit uwe kop halen en vol olie gieten en u daarna levend verbranden! Wie denkt ge dat er dan zal pissen asshole? |
.
![]()
Kijkje nemen in dit topic en weer weg...
| Originally posted by MikeVee Kijkje nemen in dit topic en weer weg... |
Another piece of webspace gone to waste.....