TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beste trancevrienden!
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by Bertn on Sep-26-2006 18:48:

Beste trancevrienden!

Wat is dat hier toch tegenwoordig? Terwijl dit forum een jaar terug (of daarvoor) baadde in een heel positieve en vriendelijke sfeer, wordt er de laatste tijd niks anders gedaan dan bitchen en kakken op mekaar.
Ook al zijn bepaalde gebruikers misschien niet zo slim als andere, probeer hen dan toch met argumenten of zo te overtuigen van uw gelijk, mar slinger toch niet altijd met verwijten zeg. Altijd maar op de kap zitten van sommigen is zo... flauw

Ik weet dat ik zelf af en toe een stuk kan discussi�ren en zagen, maar ik probeer dat toch altijd nog beschaafd te houden. Vroeger deed iedereen precies wel een efforke daarvoor, maar das sinds de laatste maanden precies zwaar de andere kant uitgeslagen...
Ook over muziek zelf en zo wordt hier precies feller uitgehaald naar mensen die niet dezelfde smaak van trance/prog/whatever hebben dan anderen en zo...

Twas hier vroeger precies toch fijner vertoeven. Misschien ligt het gewoon aan mij

Posted by Push2005 on Sep-26-2006 19:17:

Tja, komt voor een stuk door die vele nutteloze fake-accounts die gemaakt worden... Die doen alleen maar olie op het vuur. Als de mod daar nooit op ingrijpt dan kan dat nogal 'ns ontaarden

(En volgens mij is die anke ook fake )

Posted by Antony on Sep-26-2006 19:29:

misschien komt het doordat alles zo snel op fake-accounts gestoken wordt...

Ik ben hier nog maar een dik jaar maar merk da toch ook, enkel Oliverken was het echt waard. Voor de rest is wa verdraagzamer zijn ofzo.

Posted by Xilver on Sep-26-2006 19:49:

Mja een beetje op elkaars kop zitten is wel amusant, vind ik. Maar volgens mij is die anke ook 'n fake account hoor, de praat die zij er soms uitslaat, lijkt ons toch altijd net op 'n gevoelig punt te raken, en kan volgens mij niet van iemand anders komen die hier al 'n tijd zit.

Posted by Config on Sep-26-2006 19:55:

sorry als ik hier voor een groot deel de schuld van ben geweest.. das natuurlijk nooit men bedoeling geweest, zal ook maken dat er aan mijn kant nix meer te verwijten valt ..

verder ja, kheb de goeie sfeer ni gekend zeker wellicht.. dus kan er weinig over zeggen, tis ier op bepaalde momenten toch al effe plezant geweest vond ik..

Posted by Nyah on Sep-26-2006 20:02:

Kvind de sfeer hier opt forum de laatste maanden ook maar zwak.
Vroeger zat ik iedere dag opt forum te lezen, nu sla ik bewust al eens een paar dagen over en eigenlijk boeit het me minder. Fake accounts zijn belachelijk, mensen die maar alles doen om dingen uit te lokken en anderen die precies denken dat ze het altijd beter moeten weten

Posted by domineesje on Sep-26-2006 20:17:

fake accounts.... no way, die anke is niet fake, ben ik bijna zeker van

@Xilver, op gevoelige plaatsen zeg je, vertel me dan eens wat, want denk dat ik niet volg

Posted by Nyah on Sep-26-2006 20:19:

quote:
Originally posted by domineesje
fake accounts.... no way, die anke is niet fake, ben ik bijna zeker van

Der zijn hier anders al genoeg andere fake accounts de revue gepasseerd. Zou me niets verbazen als anke er ��n van was.

Posted by CygnusX on Sep-26-2006 20:19:

Ik ben van mening dat die minder leuke sfeer vooral komt door een select groepje van mensen die altijd maar moeten uithalen tegen "fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." en denken dat ze de menigte hierin vertegenwoordigen. "Fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." zijn er altijd al geweest, maar tot een tijdje terug werd daar altijd (relatief) goed mee omgegaan.

Een beetje meer respect en verdraagzaamheid hier en het is weer zoals vroeger.

Langs de andere kant: vroeger is altijd beter.

Posted by domineesje on Sep-26-2006 20:20:

quote:
Originally posted by Nyah
Der zijn hier anders al genoeg andere fake accounts de revue gepasseerd. Zou me niets verbazen als anke er ��n van was.

das gewoon een echt dom wicht!

benny je kan dat toch checken, bevestig dat dan eens

Posted by Wildfir3 on Sep-26-2006 20:57:

Vroeger was het altijd beter... maar dingen veranderen spijtiggenoeg, en als de grote groep daarin volgt, kunt ge niet anders dan u daarbij neerleggen. Da's ook de reden waarom ik hier intussen al twee jaar niet meer zo vaak kom: de goeie ouwe sfeer was gewoon weg.

Posted by Tiger777 on Sep-26-2006 20:58:

quote:
Originally posted by Config
sorry als ik hier voor een groot deel de schuld van ben geweest.. das natuurlijk nooit men bedoeling geweest, zal ook maken dat er aan mijn kant nix meer te verwijten valt ..

5 weesgeroetjes en 2 onze vaderkes, en het is u vergeven mijn zoon. Ga nu maar in vrede en vermenigvuldig u vooral NIET.

Anke is volgens mij wel echt zenne... Er bestaan nu eenmaal zulke mensen

Het gaat volgens mij maar over 1 persoon die het blijkbaar moeilijk heeft om de grens tussen zwanzen en agressie niet goed weet te liggen(goeie begrijpers weten over wie ik het heb, maar namen noemen mag niet zeker eh? ).

quote:
respect en verdraagzaamheid

...Meestal. Maar als dat niet lukt, negeer mekaar gewoon. Uit ervaring hier heb ik gezien dat dat het beste is. Sure, der zitten hier een aantal (nogal frontaal) botsende karakters, maar negeert die en probeert een goeie lach te hebben met de rest.

En ik zeg altijd:
1 dag in het huis van de heer, is beter als 1000 erbuiten

Posted by Loraine on Sep-26-2006 21:04:

Gewoon lezen wat je wilt lezen, wat je niet aanstaat gewoon negeren, vooral zo laten...
Ik vind jullie nog allemaal heel LIEF heur
Vergeleken met het lompe NLTA forum ist hier best nog aangenaam qua sfeer... Graag zo houden lieve Belgen

Posted by kirstolas on Sep-26-2006 21:24:

quote:
Originally posted by Loraine
Gewoon lezen wat je wilt lezen, wat je niet aanstaat gewoon negeren, vooral zo laten...

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Zo doe ik het ook trouwens, daarom dat ik ook alleen post in threads zoals track of the year, id that track, ...

Wel spijtig eigenlijk want ik vind dit nog steeds een heel interessant forum met ongetwijfeld hele leuke mensen.

Posted by Xilver on Sep-26-2006 23:09:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik ben van mening dat die minder leuke sfeer vooral komt door een select groepje van mensen die altijd maar moeten uithalen tegen "fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." en denken dat ze de menigte hierin vertegenwoordigen. "Fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." zijn er altijd al geweest, maar tot een tijdje terug werd daar altijd (relatief) goed mee omgegaan.

Een beetje meer respect en verdraagzaamheid hier en het is weer zoals vroeger.

Langs de andere kant: vroeger is altijd beter.

't is ni mijn schuld, meester, Luc heeft me aangemoedigd

Posted by Phortastic on Sep-26-2006 23:25:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Da's ook de reden waarom ik hier intussen al twee jaar niet meer zo vaak kom: de goeie ouwe sfeer was gewoon weg.

Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?"

Posted by Push2005 on Sep-27-2006 09:24:

quote:
Originally posted by Xilver
't is ni mijn schuld, meester, Luc heeft me aangemoedigd

Nietes

Het was TOR

quote:
Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?"

, owned!

Posted by cyberia on Sep-27-2006 09:47:

het is gewoon de trend van het hele TA-forum, vroeger was het leuk vertoeven in alle subforums, tot er na een tijd ook niks anders werd gedaan dan te zagen en te klagen en te bitchen, het beta-forum heeft gewoon met een beetje vetraging dezelfde weg ingeslaan.
heeft gewoon te maken met poplariteit en een groeiend publiek.

Posted by diddi on Sep-27-2006 09:48:

Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.

Het enige wat soms wat stoort is het thread-hacken, zoals o.a. de wielerthreads, daar bestaat toch de off-topic voor... We weten ondertussen al dat er enkele mensen zijn die geen wielerfan zijn . Mss kan Benny hierin wat meer kuisen...

enuf said

Posted by christina on Sep-27-2006 11:04:

quote:
Originally posted by diddi
Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.

mooi gezegd

Posted by Antony on Sep-27-2006 11:39:

quote:
Originally posted by diddi
Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures

Posted by anke on Sep-27-2006 14:45:

amai wat een reacties lees ik hier weer
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh

Posted by MikeVee on Sep-27-2006 14:47:

Posted by anke on Sep-27-2006 14:49:

stoer

Posted by Real on Sep-27-2006 14:53: