TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- studentenclub
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by anke on Sep-27-2006 17:01:

Question studentenclub

wie is of was allemaal lid van een studentenclub? zijt gij gedoopt en wat houd dat allemaal in? ik heb allemaal verhalen gehoord die ik zelf nie wil mee maken maar als het mee zou vallen dan wil ik er nog over na denken. en als ge dat nu niet doet hoort ge er dan niet bij?
ze vraagde mij dat vanmorgen maar ik heb nog bedenktijd gevraagd.

plzzzzz help

Posted by Real on Sep-27-2006 17:28:

Hangt af van school tot school.

PS: ZE VRAAGDE???????????????????????????????????????????

Posted by christina on Sep-27-2006 17:35:

Re: studentenclub

quote:
Originally posted by anke
wie is of was allemaal lid van een studentenclub? zijt gij gedoopt en wat houd dat allemaal in? ik heb allemaal verhalen gehoord die ik zelf nie wil mee maken maar als het mee zou vallen dan wil ik er nog over na denken. en als ge dat nu niet doet hoort ge er dan niet bij?
ze vraagde mij dat vanmorgen maar ik heb nog bedenktijd gevraagd.

plzzzzz help

waar studeert ge?

Posted by Tiger777 on Sep-27-2006 17:52:

Re: Re: studentenclub

quote:
Originally posted by christina
waar studeert ge?

en waar?

Posted by domineesje on Sep-27-2006 17:55:

Re: Re: Re: studentenclub

quote:
Originally posted by Tiger777
en waar?

wat*

Posted by Tiger777 on Sep-27-2006 17:56:

Re: Re: Re: studentenclub

quote:
en waar?

godver cristina, nu zet ge mij te kakken.. der stond eerst wat

Posted by domineesje on Sep-27-2006 17:57:

Re: Re: Re: Re: studentenclub

quote:

jaja, steekt het op dat meisje maar

Posted by christina on Sep-27-2006 17:58:

Re: Re: Re: Re: studentenclub

quote:

are you on drugs?

ze studeert verpleegkunde, dus waarom zou ik vragen "wat"?

Posted by Tiger777 on Sep-27-2006 18:02:

Re: Re: Re: Re: Re: studentenclub

quote:
Originally posted by christina
ze studeert verpleegkunde, dus waarom zou ik vragen "wat"?

Der stond eerst 'wat'... Of zou ik toch...
Naja, niet dan. Tis een lange dag geweest hier

Soit: tot de orde.

Dopen verschillen heel sterk van regio tot regio. Daarom is het essentieel dat wij weten aan welke instelling anke studeert, voor wij gefundamenteerd haar gaan aanraden zich te laten dopen en er daarna hier de fotos van te posten.

Posted by mrcanon on Sep-27-2006 18:10:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: studentenclub

quote:
Dopen verschillen heel sterk van regio tot regio. Daarom is het essentieel dat wij weten aan welke instelling anke studeert, voor wij gefundamenteerd haar gaan aanraden zich te laten dopen en er daarna hier de fotos van te posten.

Ze mag anders nu al ne foto posten, want we weten nog altijd nie hoe ze er uit ziet. T'kan evengoed da we hier te maken hebben met een oud wijveke van 80 jaar m.a.w. Show those tits b*tch

Posted by Bertn on Sep-27-2006 18:13:

dopen: NIET doen. tis ouderwets, belachelijk, vernederend, en bijna niemend doet het nog. In leuven bestaan de echte studentenCLUBS trouwens bijna niet meer, maar noemen ze studentenVERENIGINGEN. dat zijn dan officieel aan de universiteit of hogeschool gelinkte verenigingen zonder lintjesgedoe, maar met cursusdienst en fuiven en dergelijke.

Ik weet niet waar ge studeert natuurlijk. Hier in gent lopen ze precies nog een paar jaar achter, want kheb hier al veel teveel lintjes gezien naar mijn goesting

Posted by mrcanon on Sep-27-2006 18:16:

In Kortrijk is het nog altijd met een doop en met lintjes. En diene Praesus is altijd zo ne dikke nek die denkt dat hij alles is en mag! Hatelijk! Maar bij ons zijn die studenteclubs wel schoon in groepkes onder te verdelen: snobkes en gastjes die naar rock, hiphop en zo luisteren

Posted by Sh!fty on Sep-27-2006 18:41:

Ik zit bij WK en Biotecho op de Vrije Universiteit Brussel

Biotecho is een speciale kring voor Bio-ingenieurs en Biologen en zijn meer een vriendenkring, die mannen doen soms wel leuken activiteiten. Deze kring is zonder doop

WK = De wetenschappelijke Kring; De kring van alle wetenschappenlijke richtingen. De activiteiten zijn nooit zonder alcohol te consumeren en meestal ook geweldig marginaal (dinge die ik nooit aan men kinderen zal vertellen of zelfs nie tegen men vrienden van thuis zal zeggen) . Deze kring heeft nen doop, ge moet het nie laten doen maar dan voel je je toch niet helemaal geaccepteerd naast de rest.

Den doop: een toneeltje in uwe flikker doen samen met de andere schachten en u late bekogelen met van alles en nogwat voor een publiek van ongeveer 300 man

Ik ga me dit jaar laten dopen, kvoelde me nogal een kneus toen ik aan men pa vroeg of hij zich had laten dopen en toen liet hij z'n doopklak zien

Posted by Antony on Sep-27-2006 19:15:

quote:
Originally posted by Bertn
dopen: NIET doen. tis ouderwets, belachelijk , vernederend, en bijna niemend doet het nog. In leuven bestaan de echte studentenCLUBS trouwens bijna niet meer, maar noemen ze studentenVERENIGINGEN. dat zijn dan officieel aan de universiteit of hogeschool gelinkte verenigingen zonder lintjesgedoe, maar met cursusdienst en fuiven en dergelijke.

Ik weet niet waar ge studeert natuurlijk. Hier in gent lopen ze precies nog een paar jaar achter, want kheb hier al veel teveel lintjes gezien naar mijn goesting

wij zitten op dezelfde golflengte

Posted by Push2005 on Sep-27-2006 19:22:

Een van de plezantste dopen die ik me herinner (niet meegedaan, wel toeschouwer); was een trog vol gore brij die voor een serie studenten stond. Die moesten een beker pakken en er een slok van drinken (en slikken) en dat zonder te kotsen; en als je toch moest kotsen ervan dan moest je IN de trog kotsen zodat de studenten achter je daar ook van moesten 'profiteren' ; en uiteraard herproberen tot je er zonder te kotsen vanaf komt.

Mijn pa vertelde da zijnen doop een bierglas met een levende goudvis erin opdrinken was
Ikzelf ben nie gedoopt

Posted by Config on Sep-27-2006 20:01:

quote:
Originally posted by Push2005
Een van de plezantste dopen die ik me herinner (niet meegedaan, wel toeschouwer); was een trog vol gore brij die voor een serie studenten stond. Die moesten een beker pakken en er een slok van drinken (en slikken) en dat zonder te kotsen; en als je toch moest kotsen ervan dan moest je IN de trog kotsen zodat de studenten achter je daar ook van moesten 'profiteren' ; en uiteraard herproberen tot je er zonder te kotsen vanaf komt.

Mijn pa vertelde da zijnen doop een bierglas met een levende goudvis erin opdrinken was
Ikzelf ben nie gedoopt

heiden!

Posted by djcresto on Sep-27-2006 20:22:

Dopen is belachelijk en studentenclubs zijn voor nerds die niet weten wat gedaan in hun vrije tijd.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-27-2006 21:24:

ik heb mij dus laten dopen, bij Hermes in Diepenbeek. Moet zowat ��n van de laatste jaren zijn geweest dat ze bij Hermes nog veel inschrijvingen hebben gehad, 120 van de 420 eerstejaarsstudenten hebben zich toen laten dopen. Tegenwoordig moeten ze het met veel minder doen.

Op zich viel de doop wel mee, kvond em niet vernederend, eerder vuil . Der was wel nog zoiets als ne 'superdoop', en da was al serieuzer spul, maar wel niet voor iedereen bedoeld. Da speelde zich af in ne afgesloten container en der zijn daar meerdere 'stoer' gasten jankend uitgekomen

Ik heb trouwens nooit echt de indruk gehad dat je als 'niet-gedoopte' wordt uitgesloten, maar door die dag leer je wel nieuwe mensen kennen.

daarna ook nog ne kotdoop gedaan, viel ook wel mee

Posted by diddi on Sep-28-2006 07:34:

quote:
Originally posted by djcresto
Dopen is belachelijk en studentenclubs zijn voor nerds die niet weten wat gedaan in hun vrije tijd.

+1

Dopen draaien meestal rond zuipen, kinderliedjes zingen en vernederd te worden. Zuipen, dat zou ik nog zien zitten, ma de rest is allemaal flauwe kul. Ik ken 3 mannen die daar echt freak in zijn en als ge die mannen tegen komt... Ene van 40 jaar die nog cantussen doet en eruit ziet als vader Abraham

Ik heb mij zelf nooit laten dopen en dat was een bewuste keuze en als nooit reacties of problemen mee gehad. Weet wel dat er aan de VUB nogal een sterke doopcultuur hangt... kweet niet of da vandaag no zo is...

Posted by Xilver on Sep-28-2006 08:22:

Dopen is voor janette

Posted by El Shorty on Sep-28-2006 13:17:

In Gent gata het fenomeen ook serieus achteruit: vaak zijn de dopen maar voor een student of 10 meer, vaak minder. En maar goed ook. Bij ons zijn het ook studentenverenigingen genoemd en die zijn ook officieel erkend aan de univ en doen hetzelfde als in Leuven, maar de traditie van de lintjes blijft uiteraard behouden. Belachelijk imo, maar kom dat is de proffentocht aan het ebgin van elk academiejaar in Leuven ook.

Posted by De Geert on Sep-28-2006 14:32:

quote:
Originally posted by Push2005

ik ken iemand die vorig jaar gedoopt is bij de rechten in gent en die heeft 10 pinten me viskes moeten opdrinken hij zei dat op den duur zijn maag zo vol zat dat hij het laatste viske nog voelde spartelen in zijne slokdarm...

ma de rechten zijn hier toch wel de zwaarste dopen en daar zou ik zeker nooit aan meedoen! heb al verhalen gehoord van "de jezus" (een hele avond met 2 pinten in uw handen gelijk jezus aan het kruis staan en vanaf ge uw armen laat zakken moet ge die pint opdrinken), zo hebben ze er bekan eens ene naar de kliniek moeten voeren... of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment)

ikzelf ben enkel lid van vtk, waarbij da ge korting krijgt op cursussen, leuke activiteiten kunt meedoen ed en u enkel laat dopen als ge da zelf wilt (waarbij de opdrachten helemaal niet zo vernederend zijn als bij alle andere kringen)

maar ik zou mij nooit laten dopen...

Posted by christina on Sep-28-2006 14:41:

quote:
Originally posted by De Geert
of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment)

zoiets kan toch enkel bedacht zijn door nen degoutante gefrustreerde psycho-pervert?

Posted by FCB_Fanatic on Sep-28-2006 14:47:

quote:
Originally posted by De Geert
of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment)

zo erg was het in diepenbeek in ieder geval niet. Ik kan trouwens moeilijk geloven dat ze iemand zoiets laten doen, zeker dat dit niet overdreven is of mss volledig verzonnen? Als ik zo'n dingen zou moeten doen zou ik er in ieder geval voor passen ...

Posted by diddi on Sep-28-2006 14:55:

Ik vraag mij soms af hoeveel alcoholiekers voort komen van die studentenverenigingen...

Pages (3): [1] 2 3 »