TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/10: Trancefuzion Deinze: mennodejong, ydr, elof
Pages (2): [1] 2 »
14/10: Trancefuzion Deinze: mennodejong, ydr, elof
Ik kreeg gisteren een flyer van Trancefuzion in mijn handen geduwd. Daarop staat de website www.trancefuzion.be vermeld, maar die werkt precies ni. Weet iemand soms meer van dit event? De lineup ziet er leuk uit maar ik heb toch een soort van flop-vrees. 
Hieronder alle info van de flyer:
october 14th
Brielpoort Area Deinze
6� / 9� (only 5000 tickets available)
vvk in Fnac, dexia bank, view interim
Lineup:
Yves deruyter
Menno de jong
Free vs Koezie
Elof
Mr Tubes
Ac Oliver
Buh alleen Menno spreekt me aan. De anderen zullen wss toch direct hun toevlucht zoeken tot mindless geboenk.
Re: 14/10: Trancefuzion Deinze: mennodejong, ydr, elof
| quote: |
| Originally posted by Hydra 6� / 9� (only 5000 tickets available) |
T'is vlakbij voor mij en kan in Deinze blijven maffen, dus misschien ga ik wel.
Ik heb de mensen die de flyers stonden uit te delen overigens maar uitgenodigd voor de BETA party
Ze waren wel verbaasd da het gratis was 
Een flop zal et wel niet zijn. Trancefusion is elk jaar quasi uitverkocht, helaas komen de meeste mensen om in de aanpalende rock tent te vertoeven
In de main hall is het aangenaam qua drukte.
Vorig jaar mij toch geweldig geamuseerd met Dave Lambert en de mannen van Rotationz. Verwacht et dit jaar nog een stuk beter.
De correcte site is http://www.trancefusion.be/, duh 
Ik ga hier al een 4-tal jaren naar toe. Is altijd veel volk. Hebben al heel veel goeie dj's gedraaid, o.a. ook Dave Swayze. Vorig jaar heb ik me ook super geamuseerd met die Rotationz dj's (Hans & Tim), ik vind het echt h��l jammer dat ze er niet bij zijn deze editie. Ik kijk wel uit naar Menno De Jong, van de 3 op de line-up is dat de enigste die ik nog nooit zien draaien heb.
Heb wel de indruk dat er dit jaar voor het eerst ook promotie wordt gemaakt via de juiste, grotere kanalen, ipv hier en daar een postertje in Deinze en omstreken.
Volgens mij opnieuw een aanrader!
Vanavond ist zover, verlang al om terug wa goeie tranceplaatjes te horen op een avondje uitgaan!
BZRK en ik zullen gemakkelijk te herkennen zijn, want we trekken voor de gelegenheid nog eens onze BETA-shirt aan. Als ge enen ziet met een miserabele coiffure die bestaat uit een schuine gelconstructie dan ben ik da
. K'verwacht er eigenlijk nie veel BETA's te zien, maar we zien wel.
Hint voor degene die naar mij komen om eens ne goeiendag te zeggen: ben nogal een dorstig type 
Als ge ons na vieren ziet scheef lopen dan is het omdat YDR wel heel slecht gedraait heeft. We hebben dan te veel aan den toog gehangen.
Tevens zorg ik voor de veiligheid. Pepperspray, handboeien en dergelijke zijn nie toegelaten, die heb ik mee en ik zal da wel oplossen op mijn manier. Alright?!
gonna be there
kgon me donkergrijs gestreept hemdeke aandoen 
zal de beta's wel keer goeiendag komn zeggen 
Het was een lekker feestje! Elof draaide eerste uur lekker, zijn tweede vond ik minder. YDR bakte er niks van en bereikte zijn hoogtepunt met Adagio For Strings en hij draaide zelfs Derb - In Africa
. Daarna was menno aan de beurt, zijn set was enorm lekker! BZRK en ik hebben nog eens een tracklistje bijgehouden, Config hebben we ook tegengekomen en die heeft ons ook een handje geholpen:
01. Hammer & Bennet - Language (Santiago Ni�o Remix)
02. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary
03. Marco V - Any Better, Or ...
04. Bolier & Coenraad - Mighty Ducks
05. ID - ID
06. Planet Funk - Chase The Sun (Sonicvibe presents Vardran Bootleg
07. Bob Marley - Sun Is Shining (Maor Levi Remix)
08. ID - ID
09. Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix)
10. Club Scene Investigators - Direkt Dizko (Sander Van Doorn Remix)
11. Nic Chagall - Monday Bar
12. Re:Locate - Showdown
13. ID - ID
14. Sean Tyas - Candida
15. Gouryella - Gouryella
16. ID - ID
17. Re:Locate - Rogue
18. Stingnum aka Sting - Fragile (Signum Signal Bootleg)
19. Richard Duran - Make Me Scream
20. ID - ID
21. ID - ID
22. ID - ID
23. ID - ID
Op naar Menno & Jonas in Illusion op 11 november!
| Originally posted by mrcanon Het was een lekker feestje! Elof draaide eerste uur lekker, zijn tweede vond ik minder. YDR bakte er niks van en bereikte zijn hoogtepunt met Adagio For Strings en hij draaide zelfs Derb - In Africa . Daarna was menno aan de beurt, zijn set was enorm lekker! BZRK en ik hebben nog eens een tracklistje bijgehouden, Config hebben we ook tegengekomen en die heeft ons ook een handje geholpen:01. Hammer & Bennet - Language (Santiago Ni�o Remix) 02. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary 03. Marco V - Any Better, Or ... 04. Bolier & Coenraad - Mighty Ducks 05. ID - ID 06. Planet Funk - Chase The Sun (Sonicvibe presents Vardran Bootleg 07. Bob Marley - Sun Is Shining (Maor Levi Remix) 08. ID - ID 09. Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix) 10. Club Scene Investigators - Direkt Dizko (Sander Van Doorn Remix) 11. Nic Chagall - Monday Bar 12. Re:Locate - Showdown 13. ID - ID 14. Sean Tyas - Candida 15. Gouryella - Gouryella 16. ID - ID 17. Re:Locate - Rogue 18. Stingnum aka Sting - Fragile (Signum Signal Bootleg) 19. Richard Duran - Make You Scream 20. ID - ID 21. ID - ID 22. ID - ID 23. ID - ID Op naar Menno & Jonas in Illusion op 11 november! |
| Originally posted by mrcanon Het was een lekker feestje! Elof draaide eerste uur lekker, zijn tweede vond ik minder. YDR bakte er niks van en bereikte zijn hoogtepunt met Adagio For Strings en hij draaide zelfs Derb - In Africa . Daarna was menno aan de beurt, zijn set was enorm lekker! BZRK en ik hebben nog eens een tracklistje bijgehouden, Config hebben we ook tegengekomen en die heeft ons ook een handje geholpen:01. Hammer & Bennet - Language (Santiago Ni�o Remix) 02. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary 03. Marco V - Any Better, Or ... 04. Bolier & Coenraad - Mighty Ducks 05. ID - ID 06. Planet Funk - Chase The Sun (Sonicvibe presents Vardran Bootleg 07. Bob Marley - Sun Is Shining (Maor Levi Remix) 08. ID - ID 09. Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix) 10. Club Scene Investigators - Direkt Dizko (Sander Van Doorn Remix) 11. Nic Chagall - Monday Bar 12. Re:Locate - Showdown 13. ID - ID 14. Sean Tyas - Candida 15. Gouryella - Gouryella 16. ID - ID 17. Re:Locate - Rogue 18. Stingnum aka Sting - Fragile (Signum Signal Bootleg) 19. Richard Duran - Make You Scream 20. ID - ID 21. ID - ID 22. ID - ID 23. ID - ID Op naar Menno & Jonas in Illusion op 11 november! |

kwist et ni 100% zeker meer wat et was dusja. en die derb-track bij YDR was Derb - Derb 

reviewke:
Gistern eerst afgeproken met de gasten van A.T.P aan thomas' huis.. Natuurlijk vond ik da weer ni
, dan wat zever gehad ivm hun namen die blijkbaar niet op de guestlist stonden.. enfin we zijn bijna binnen en opeens hoor ik hun track driftations gedraaid worden door Elof, dus zij als 2 gekken die zaal binnenlopen
, twas alleszins wel plezant om te horen dat Elof die track ook al support nu
En volgende week maandag ook in zijn show op topradio 
Over Elof ni zo veel te zeggen, kga akkoord met mrcanon, het eerste uur was goed, daarna vond ik et ook wat minder..
YDR dan
khad gehoord dat ie nogal rap hard durft draaien.. en tjah, da deed ie nu na een tijdje ook.. Adagio for strings gehoord en een beetje eerder in de set nog zijn versie van Born Slippy.. Wel nog Substate - Horizon (Mac Zimms Remix) gehoord, en blijf die toch een echt lekker knallerke vinden. Een van zijn laatste tracks was Derb - Derb, en dan weet je het al..
Menno dan.. vor zijn eerste track legde ie YDR's laatste plaat stil, en dan verwacht je zoon lekkere intro.. jammergenoeg kwam er daar nix van in huis en hoorde ik direct al iets door de speakers knallen waardoor ge weet dat er wellicht weinig van echte uplifting trance in huis gaat komen, en da was jammergenoeg (voor mij dan) niet het geval. Niet dat zijn set slecht was, maar khad echt gehoopt op wa meer trance. Jammer dat Menno niet geprobeerd heeft om trance te draaien en dan misschien over te schakelen indien er weinig respons was.. Nuja, heb wel redelijk was ID's gehoord en vooral de 2de ID vond ik echt wel goed en dat was wel een lekker trancerke 
4 platen voort einde vertrokken om Thomas' en Andy's vest uit mijn auto te gaan halen
maar uiteindelijk ni meer truggekeerd omdat de dj na Menno maar een prutser was volgens dat ik hoorde van hen 
Mrcanon en BZRK tegengekomen dus, toffe gasten alletwee, en dan wat helpen ID'en met Mrcanon
(jammergenoeg zonder handboeien en pepperspray, we hadden die echt wel kunnen gebruiken om YDR van da podium te krijgen
)
| Originally posted by mrcanon Het was een lekker feestje! Elof draaide eerste uur lekker, zijn tweede vond ik minder. YDR bakte er niks van en bereikte zijn hoogtepunt met Adagio For Strings en hij draaide zelfs Derb - In Africa . |

Het was een leuk feestje gisteren in Deinze. Groot, dat was mijn indruk over de ruimtes (3 hallen). Muzikaal ben ik begonnen met trance, maar al snel zag ik dat er heel veel jeugd (< 21 jaar) de grote zaal binnen stroomde. De weinige reactie op een plaat zoals "Above & Beyond - I can't sleep" bevestigde voor mij dat het niet echt een trance publiek was. Omdat ik niet w��r de Adagio's of de Control Freaks wou boven halen besloot ik om wat meer tech trance te draaien, aangevuld met electro. Op Dave Spoon - At night kwam al veel meer reactie. Dus ben ik wat in die stijl verder gegaan. Toen er enkele mensen om jump kwamen vragen (
) dacht ik van: tijd om wat commerci�ler te gaan, dus het laatste halfuur was super commercieel. Liever een dj Tiesto - Dance4Life dan te moeten hervallen in platte retro 
Al bij al: heb mij geamuseerd en hopelijk zijn de opnames gelukt (werd live opgenomen via een wireless kaart op PC, door het productie team). Aangezien ik nog op een andere plek moest draaien, kon ik niet blijven om YDR of Menno te horen.
DJ ELOF @ TRANCE FUSION 2006
# Invisible Sounds - La brise (original mix)
# Smith & Pledger - White (original mix)
# A.T.P. - Driftations (original mix)
# Bart Claessen - When morning comes (rework)
# DJ Elof - Klaustrofobik (original vox)
# E-Craig - Home(vocal mix)
# Above & Beyond - I can't sleep (original mix)
# Kuffdam & Plant - Meltdown (original mix)
# Dave Spoon - At night (original mix)
# DJ Tiesto - Traffic 2006 (Sebastian Ingrosso remix)
# Ricky Rivaro - The beat inside (original rough mix)
# Kleekamp & Lillberg - Breathe (original mix)
# Marco V - Second bite (2006 UK mix)
# Ronald Van Gelderen - This way (Rank 1 remix)
# Antidote - What time is love (inspired mix)
# Scotty feat. M.C. Sherlock - Insomnia 2006 (Spencer remix)
# Bobina - Go get vodka (original mix)
# Dream Dance Alliance - Bells of heaven (original mix)
# John Marks - Carnival (club mix)
# DJ Elof - Vrantique (remix)
# Tiesto feat. Maxi Jazz - Dance4life (original mix)
# M.I.K.E. vs Depeche Mode - I feel loved (original mix)
# Jones & Stephenson - The first rebirth 2006 (Primer remix)
| Originally posted by dj Elof # Jones & Stephenson - The first rebirth 2006 (Primer remix) |
die was ik al bijna vergeten , maar maakte et setje toch lekker af
zalige plaat !
Oh ja, Mr. Canon, uw Perry O'Neil was ik thuis vergeten 
Alles is al gezegd geweest, dus zal ik mij beperken tot: twas in orde 
Enkel jammer om te horen dat het Belgisch publiek zo weinig openstaat, als je ziet dat er trancenamen op de lineup staan moet ge toch ni om jump gaan vragen
| Originally posted by Devilex als je ziet dat er trancenamen op de lineup staan moet ge toch ni om jump gaan vragen |
| Originally posted by Devilex Enkel jammer om te horen dat het Belgisch publiek zo weinig openstaat, als je ziet dat er trancenamen op de lineup staan moet ge toch ni om jump gaan vragen |
| Originally posted by Devilex Enkel jammer om te horen dat het Belgisch publiek zo weinig openstaat, als je ziet dat er trancenamen op de lineup staan moet ge toch ni om jump gaan vragen |
| Originally posted by christina en vooral: wa komt ge dan in godsnaam doen op TRANCEfuzion? die naam zegt toch meer dan genoeg... |
| Originally posted by BZRK En de jumperkes vallen uit den boot, dus proberen ze maar een moveke op een trance plaat. Bij momenten erg grappig. |
ik denk zelfs dat er meer trance was op dj contest in ons jeugdhuis
| Originally posted by dj Elof Oh ja, Mr. Canon, uw Perry O'Neil was ik thuis vergeten |