TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Christian Ö - Promo mix (29-09-06)
Christian Ö - Promo mix (29-09-06)
Nu var det dags igen!
I dag spelade jag in en ny Promo mix, tracklist:
01. V-Sag - Kittie In An Empty House [Fiberline Audio]
02. Moonbootica - June (Tom Novy's Space Terrace Mix) [Moonbootique Recordings]
03. Dave Spoon - At Night [Toolroom Trax]
04. Freeform Five - No more Conversations (mylo remix) [Play Out!]
05. Stef Vrolikj - Oliebonk [Audio Therapy]
06. Ali Ajami and Chris Micali - Strings of Life [Vapour Recordings]
07. Beam - Odin(Nightfly Remix) [CD-r]
08. Pete Lazonby - Sacred Cycles (Probspot Remix) [Lost Language]
09. Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl (Original Mix) [Distinct'ive Records]
10. David West - Make U Mine (Dub) [CD-r]
För tillfället ligger den på megaupload, jag jobbar på att få upp den på en riktig "server"
[[ LINK REMOVED ]]
När man ändå promotar sin mix kan jag passa på att göra reklam för min myspacesida som man enklast kommer åt genom adressen: www.christian-ohman.tk
Hoppas att mixen faller er i smaken
*Edit, lägger även in en poll för ovanlighetens skull
Bra mixat men lite för segt för min smak :P
låt nr 7 heter "Beam-Odin (Nightfly Remix)"
Har inte lyssnat än men tänkte iaf bidra med en temalåt!
Tanka hem!

Föresten Christian... vad var ditt hemliga projekt med David för någe`?
oh, har ju samlat på mig alla dina andra mixar så måste kika denna me
8min kvar sen så
| quote: |
| Originally posted by trancedanne Bra mixat men lite för segt för min smak :P låt nr 7 heter "Beam-Odin (Nightfly Remix)" |
kan faktiskt hålla med lite men jag kände för att göra en lite långsammare mix den här gången och se hur det går hem
| Originally posted by SteveTranz4ever Har inte lyssnat än men tänkte iaf bidra med en temalåt! Tanka hem! ![]() Föresten Christian... vad var ditt hemliga projekt med David för någe`? |
haha fyfan steve. KLOCKREN!
christian, jag tänkte också att det är väldigt lockande att rösta anus nu, tacka steve ;D
drar hem nu...är den hälften så bra som din senaste housemix så lär den äga!
grym jävla mix! fem tummar upp!
Re: Christian Ö - Promo mix (29-09-06)
| Originally posted by Christian Ö. 08. Pete Lazonby - Sacred Cycles (Probspot Remix) [Lost Language] |
hehe tack Laszlo, väldigt kul att höra
RebeL9, jag håller inte med dig. Probspots remix är jävligt bra och definitivt inte klen, sen tycker inte jag att man direkt kan jämföra ricos mix med dom som du nämde eftersom stilen skiljer sig rätt mycket mellan dem.
| Originally posted by Christian Ö. RebeL9, jag håller inte med dig. Probspots remix är jävligt bra och definitivt inte klen, sen tycker inte jag att man direkt kan jämföra ricos mix med dom som du nämde eftersom stilen skiljer sig rätt mycket mellan dem. |
Håller med Christian, tycker probspots remix är grymt jäkla bra. Lyssnar på den väldigt ofta, hans baslinje ger så mycket mer atmosfär i låten.. aldrig diggat de gammla mixarna, skulle nästintill somna om jag hörde de på dansgolvet helt ärligt.. : )
Å andra sidan har jag aldrig gillat gammal prog
Tog ett par timmar å ladda hem, men de vare värt! Riktigt najs! 
Akia, kul att du gilla den.
Det verkar som att min förra housemix var mer omtyckt, det är inte omöjligt att nästa mix blir en liknande
Tack till er som lyssnat och kommenterat!