TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is beter?? Shockers of Sensation??
Nou wat denken julie?? ik hoop dat het een beetje te vergelijken is..
Shockers was toch een stuk harder??
Post meningen ervaringen etc...Of het goed geregeld was..waarom het cool was etc etc..
THANKZ!!
Ik zou graag op uwe poll willen antwoorden ma ik heb nog nixke van shockers gehoord,weet er iemand soms waarda ge zo ne set ergens kunt vinne,thx
waarschijnlijk ga ik toch naar allebei 
Ik weet zelf ook niet zo veel over shockers.. althans niet van de feesten zelf.. hoe het allemala is etc.. Maar je kan wel ff de soort stijl checken door op napster naar "shockers" te zoeken
uhm ?hoe kan je die twee nou vergelijken ??shockers is meer gespecificeerd op hardere beukwerk (techno en hardhouse).
Sensation is juist meer van alles trance,techno,etc en stukken commercieler dus ja en ik weet de line up van sensation ook nog niet. Maar ja als je meer van het beukwerk houd dan moet je zeker naar SHOCKERS gaan.
Zelf weet ik nog niet voor welke ik zou kiezen 
Inderdaad... het is nauwelijks met elkaar te vergelijken! Shockers is veel meer underground met voornamelijk techno. Sensation daarentegen is veel grootser en commercieler opgezet met meerdere stijlen.
Tip: ga gewoon naar allebei!!
tussen die 2 kan ik niet kiezen... ik ben te vinden op beide feesten. 
ahaa!! thankz iedereen...
Maareh shockers techno?? weet je het zeker?? was het niet meer gewoon hard-trance of hardere trance..hoe je het wil noemen?? (hard-trance is wel meer mijn ding trouwens)
En hoe zit het dan met hoe alle shit geregeld is?? Want ik ben een aardig groentje op het gebied van GROTE feesten.. en ik heb nie echt zin om allemaal van die pillenslikkende aggressievelingen om me heen te hebben (daar heb ik wel ervaring mee) En ik heb ook voor de rest geen zin in (nog zon) sloeberfeest
maar dat zal wel meevallen toch??
OKAY THANKZ PEOPLEEEe
Alle replys zijn weer welkom