TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Tiësto genomineerd
Dj Tiësto genomineerd
Dit las ik net in het Deventer Dagblad maar het zal vast ook wel in
andere kranten hebben gestaan.
Dj Tiësto genomineerd voor Amerikaanse prijs
Dj Tiësto is genomineerd voor een DanceStar USA Award in de categorie Best International DJ. De prestigieuze prijzen worden op 24 maart uitgereikt in Miami Beach. Hij is de enige Nederlander die kans maakt o peen award en moet het opnemen tegen o.a. Pete Tong, Fatboy Slim en Carl Cox.
In totaal telt de DanceStart USA Award zestien categorieën. Bekende genomineerde artiesten zijn Madonna, Jennifer Lopez, Moby, Chemical Brothers en Daft Punk. Tijdens de uitreiking zijn er optredens van onder meer Kosheen en Grandmaster Flash. MTV zendt de awardshow uit in Europa. DanceStar is oorspronkelijk een Engelse prijs die sinds 2000 wordt uitgereikt.
De internationaal vermaarde 33-jarige Dj Tiësto, oftewel Tijs Verwest uit Breda, ontving eind februari rees een Zilveren Harp, als aanmoedigingsprijs. Met een zesde plaats in de dj-Top 100 van het Engelse DJ Magazine is Tiësto de populairste Nederlandse diskjockey aller tijden.
Re: Dj Tiësto genomineerd
| quote: |
| Originally posted by Gurian ...is Tiësto de populairste Nederlandse diskjockey aller tijden. |
En in die Dj-top 100 staat Carl Cox nog onder Tiësto dus die hoeft dan niet egt een bedreiging te zijn toch????
Ma zo'n klein landje en zo'n top DJ mooi toch.
| Originally posted by Gurian En in die Dj-top 100 staat Carl Cox nog onder Tiësto dus die hoeft dan niet egt een bedreiging te zijn toch???? |
t stond gister of vandaag ook in 'De Spits'...
k moet wel zeggen dat k nog nooit van die prijs heb gehoord, maar t zal wel iets groots zijn... (als een oscar of zow?
)
| Originally posted by Gurian En in die Dj-top 100 staat Carl Cox nog onder Tiësto dus die hoeft dan niet egt een bedreiging te zijn toch???? |
| Originally posted by Apoptosis t stond gister of vandaag ook in 'De Spits'... |
Tijs was gisteren nog ff te zien in Hart van Nederland en zei dat hij een grote kans had om in de top 3 te komen 
Alleen is het volgens mij wel een nadeel als hij wint. Dan gaat ie nog minder in Nederland draaien. En hij draait hier al amper 
| Originally posted by Gurian Alleen is het volgens mij wel een nadeel als hij wint. Dan gaat ie nog minder in Nederland draaien. En hij draait hier al amper |
en, heeft ie wat gewonnen, ik heb nog niks vernomen ??
Met die geweldige live set van Dutch Dimension maakt een goeie kans!
| Originally posted by Smirnoff en, heeft ie wat gewonnen, ik heb nog niks vernomen ?? |
| Original Posted by Gurian Nee het is nog nie bekend lees maar eens goed dat krantenstukje dat ik gepost had. Daar staat in dat het 24 maart pas is. |
Ik las of hoorde ergens dat je op een site kon stemmen wie er zou moeten winnen? Weet alleen niet welke site dat is. Misschien leuk om uit te zoeken. Als dit natuurlijk kan, is het leuk om een beetje invloed er op uit te oefenen.
| Originally posted by LightForce Hmm nog 4 dagen te gaan. Ik las of hoorde ergens dat je op een site kon stemmen wie er zou moeten winnen? Weet alleen niet welke site dat is. Misschien leuk om uit te zoeken. Als dit natuurlijk kan, is het leuk om een beetje invloed er op uit te oefenen. |
)
van www.partyscene.nl:
J-LO, Paul Oakenfold, Kosheen en Fatboy Slim winnen DanceStar Awards
De DanceStar USA zijn de Amerikaanse dance awards, vergelijkbaar met prijzen die BG Magazine jaarlijks uitreikt of, zo u wil, de Gouden Kabouters. Gisteren zijn de DanceStars uitgereikt in een overvol Jackie Gleason Theater in Miami Beach, Florida.
De winnaars in vijftien categorieën werden gekozen door de DanceStar Academy en het publiek dat kon stemmen via de officiële website.
Fatboy Slim won twee awards in de categorieën beste Internationale act en voor de single Weapon of Choice. Dit jaar mag Paul Oakenfold zich de beste dj noemen waarmee hij namen als Carl Cox, John Digweed en Tiesto achter zich liet. De ceremonie is onderdeel van de Miami Winter Music conference die woensdag afloopt.
Gedurende de uitreiking waren er optredens van o.a. Grandmaster Flash, Kosheen, Timo Maas en Kelis, Roger Sanchez fungeerde als host van de show.
De Masters At Work ontvingen een prijs voor hun 'uitzonderlijke bijdrage' aan de wereldwijde dance muziek...
De volledige lijst van winnaars is als volgt:
Best Chart Artist: J-Lo
Best Act: The Crystal Method
Best International Act: Fatboy Slim
Best Remix: Danny Tenaglia for Depeche Mode's "I Feel Loved"
Album of The Year: Felix Da Housecat Kittenz & Thee Glitz
Best Compilation Album of the Year: Deep Dish, Moscow
Best Video: Fatboy Slim, "Weapon of Choice"
Best DJ: Christopher Lawrence
Best Radio DJ: Liquid Todd
Best International DJ: Paul Oakenfold
Best Breakthrough DJ: DJ Heather
Best Club/Club Night: Spundae at 1015 Folsom, San Francisco
Best Event: Area One Tour (National)
Record of The Year: Kosheen, “Hide U”
Best Record Label: Astralwerks
Outstanding Contribution to worldwide dance music: Masters At Work
Meer informatie vind je op www.dancestarusa.com.
Dat is toch vrij jammer dat Tiesto nie gewonnen heeft. Ma de concurrentie was ook moordend he 
ja jammer voor hem was wel mooi geweest voor hem als hij die prijs had gewonnen, maarja misschien de volgende keer beter