TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Tiësto genomineerd

Posted by Gurian on Mar-14-2002 16:48:

Dj Tiësto genomineerd

Dit las ik net in het Deventer Dagblad maar het zal vast ook wel in
andere kranten hebben gestaan.

Dj Tiësto genomineerd voor Amerikaanse prijs

Dj Tiësto is genomineerd voor een DanceStar USA Award in de categorie Best International DJ. De prestigieuze prijzen worden op 24 maart uitgereikt in Miami Beach. Hij is de enige Nederlander die kans maakt o peen award en moet het opnemen tegen o.a. Pete Tong, Fatboy Slim en Carl Cox.

In totaal telt de DanceStart USA Award zestien categorieën. Bekende genomineerde artiesten zijn Madonna, Jennifer Lopez, Moby, Chemical Brothers en Daft Punk. Tijdens de uitreiking zijn er optredens van onder meer Kosheen en Grandmaster Flash. MTV zendt de awardshow uit in Europa. DanceStar is oorspronkelijk een Engelse prijs die sinds 2000 wordt uitgereikt.

De internationaal vermaarde 33-jarige Dj Tiësto, oftewel Tijs Verwest uit Breda, ontving eind februari rees een Zilveren Harp, als aanmoedigingsprijs. Met een zesde plaats in de dj-Top 100 van het Engelse DJ Magazine is Tiësto de populairste Nederlandse diskjockey aller tijden.

Posted by eXos on Mar-14-2002 16:53:

Re: Dj Tiësto genomineerd

quote:
Originally posted by Gurian
...is Tiësto de populairste Nederlandse diskjockey aller tijden.

Wat klinkt dat vernederend zeg het woord Discjockey, maar het heet nu eenmaal zo. Maar wel tof voor hem en de Nederlandse Dance scene. Komen ze daar in het achtelijke Amerika ook eens te weten wat er hier gebeurt in Nederland

Posted by Gurian on Mar-14-2002 17:08:

En in die Dj-top 100 staat Carl Cox nog onder Tiësto dus die hoeft dan niet egt een bedreiging te zijn toch????

Ma zo'n klein landje en zo'n top DJ mooi toch.

Posted by eXos on Mar-14-2002 17:15:

quote:
En in die Dj-top 100 staat Carl Cox nog onder Tiësto dus die hoeft dan niet egt een bedreiging te zijn toch????

Ik denk niet dat je die 2 dingen aan elkaar kan koppelen. Er zal wel een jury beoordelen wie m wint en die Top 100 is is bedoeld als indicator in dit hele verhaal.

Posted by Apoptosis on Mar-14-2002 17:18:

t stond gister of vandaag ook in 'De Spits'...

k moet wel zeggen dat k nog nooit van die prijs heb gehoord, maar t zal wel iets groots zijn... (als een oscar of zow? )

Posted by Jukx on Mar-14-2002 18:12:

quote:

hmmm.. dat is dus niet met elkaar te vergelijken. die dj top100 is van het engelse Mixmag. die is dus samengesteld door engelsen met het oog op wat er in engeland populair is.
die Dancestar USA Award zal waarschijnlijk door een jury ofzo toegekend worden inderdaad.. met het oog op Amerika.
ik zelf denk dat Fatboy Slim hem wel zal winnen, die is daar onwijs populair geloof ik.

Posted by Menno on Mar-14-2002 18:27:

quote:
Originally posted by Apoptosis
t stond gister of vandaag ook in 'De Spits'...

Ja klopt, ik las het gisteren daarin geloof ik. Toch tof dat Dj Tietso tussen namen zoals Madonna enzo staat. Maar ik denk inderdaad ook dat Fatboy Slim die Award gaat winnen omdat die zo populair daar zijn...niet dat ik die zo goed vind, maar ja wie ben ik....

Posted by moogwai on Mar-15-2002 13:39:

Tijs was gisteren nog ff te zien in Hart van Nederland en zei dat hij een grote kans had om in de top 3 te komen

Posted by Gurian on Mar-15-2002 17:26:

Alleen is het volgens mij wel een nadeel als hij wint. Dan gaat ie nog minder in Nederland draaien. En hij draait hier al amper

Posted by TranceFool on Mar-15-2002 17:35:

quote:
Alleen is het volgens mij wel een nadeel als hij wint. Dan gaat ie nog minder in Nederland draaien. En hij draait hier al amper

jah......misschien kunnen we hem clonen

Posted by Smirnoff on Mar-17-2002 16:59:

en, heeft ie wat gewonnen, ik heb nog niks vernomen ??

Posted by HardKiller on Mar-17-2002 17:14:

Met die geweldige live set van Dutch Dimension maakt een goeie kans!

Posted by Gurian on Mar-18-2002 08:18:

quote:
Originally posted by Smirnoff

en, heeft ie wat gewonnen, ik heb nog niks vernomen ??

Nee het is nog nie bekend lees maar eens goed dat krantenstukje
dat ik gepost had. Daar staat in dat het 24 maart pas is.

Posted by LightForce on Mar-18-2002 08:31:

quote:
Original Posted by Gurian

Nee het is nog nie bekend lees maar eens goed dat krantenstukje
dat ik gepost had. Daar staat in dat het 24 maart pas is.

Hmm nog 4 dagen te gaan. Ik las of hoorde ergens dat je op een site kon stemmen wie er zou moeten winnen? Weet alleen niet welke site dat is. Misschien leuk om uit te zoeken. Als dit natuurlijk kan, is het leuk om een beetje invloed er op uit te oefenen.

Posted by Jappio on Mar-24-2002 21:33:

quote:
Originally posted by LightForce

Hmm nog 4 dagen te gaan. Ik las of hoorde ergens dat je op een site kon stemmen wie er zou moeten winnen? Weet alleen niet welke site dat is. Misschien leuk om uit te zoeken. Als dit natuurlijk kan, is het leuk om een beetje invloed er op uit te oefenen.

http://www.c-c-n.com/dancestar/vote/nominations2.html

moet je wel snel zijn

(van de http://tiesto.startkabel.nl site gehaald)

Posted by Jukx on Mar-25-2002 11:19:

Drunk

van www.partyscene.nl:

J-LO, Paul Oakenfold, Kosheen en Fatboy Slim winnen DanceStar Awards

De DanceStar USA zijn de Amerikaanse dance awards, vergelijkbaar met prijzen die BG Magazine jaarlijks uitreikt of, zo u wil, de Gouden Kabouters. Gisteren zijn de DanceStars uitgereikt in een overvol Jackie Gleason Theater in Miami Beach, Florida.

De winnaars in vijftien categorieën werden gekozen door de DanceStar Academy en het publiek dat kon stemmen via de officiële website.
Fatboy Slim won twee awards in de categorieën beste Internationale act en voor de single Weapon of Choice. Dit jaar mag Paul Oakenfold zich de beste dj noemen waarmee hij namen als Carl Cox, John Digweed en Tiesto achter zich liet. De ceremonie is onderdeel van de Miami Winter Music conference die woensdag afloopt.

Gedurende de uitreiking waren er optredens van o.a. Grandmaster Flash, Kosheen, Timo Maas en Kelis, Roger Sanchez fungeerde als host van de show.

De Masters At Work ontvingen een prijs voor hun 'uitzonderlijke bijdrage' aan de wereldwijde dance muziek...

De volledige lijst van winnaars is als volgt:

Best Chart Artist: J-Lo
Best Act: The Crystal Method
Best International Act: Fatboy Slim
Best Remix: Danny Tenaglia for Depeche Mode's "I Feel Loved"
Album of The Year: Felix Da Housecat Kittenz & Thee Glitz
Best Compilation Album of the Year: Deep Dish, Moscow
Best Video: Fatboy Slim, "Weapon of Choice"
Best DJ: Christopher Lawrence
Best Radio DJ: Liquid Todd
Best International DJ: Paul Oakenfold
Best Breakthrough DJ: DJ Heather
Best Club/Club Night: Spundae at 1015 Folsom, San Francisco
Best Event: Area One Tour (National)
Record of The Year: Kosheen, “Hide U”
Best Record Label: Astralwerks

Outstanding Contribution to worldwide dance music: Masters At Work

Meer informatie vind je op www.dancestarusa.com.

Posted by Gurian on Mar-25-2002 11:43:

Dat is toch vrij jammer dat Tiesto nie gewonnen heeft. Ma de concurrentie was ook moordend he

Posted by franzelare on Mar-25-2002 12:07:

ja jammer voor hem was wel mooi geweest voor hem als hij die prijs had gewonnen, maarja misschien de volgende keer beter