TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle fans van het Nederlands Elftal

Posted by Miss Proximus on Mar-14-2002 17:02:

Hello! Voor alle fans van het Nederlands Elftal

Hier is een leuke website voor jullie!!!!

Website van NL Elftal

Posted by Gurian on Mar-14-2002 17:11:

Met zulke websites komen we nooit van onze haat tegen de Duitsers af

Ma gelijk hebben ze want het is werkelijk schandalig dat we nie gaan!

Posted by Blik on Mar-14-2002 17:49:

ik ga niet eens op die link drukken

Posted by Kamaya on Mar-14-2002 18:04:

Echt weer triest zeg die site! Typisch iets voor domme Duitsers en opgefokte Nederlanders. Maarja. Laten ze lekker hun lolletje hebben daarzo, als ik er maar geen last van heb.

De groeten.

Posted by M5 on Mar-14-2002 18:10:

cewle site!!

denk dak ik ff zo'n t-schirtje ga bestelle!

Posted by Miss Proximus on Mar-14-2002 18:16:

quote:
Originally posted by Kamaya
Echt weer triest zeg die site! Typisch iets voor domme Duitsers en opgefokte Nederlanders. Maarja. Laten ze lekker hun lolletje hebben daarzo, als ik er maar geen last van heb.

De groeten.

KOMOP zeg!!! alsof jij nooit meegedaan hebt aan "Dld, Dld, alles is vorbei" en dat soort dingen

Hypocriet!!!

Posted by Kamaya on Mar-14-2002 18:33:

Daar zal ik eerlijk op antwoorden MP:
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. (jaja, petje af voor mij...ahum)
Maar boeie! Ik vind het triest en ben geen hypocriet.
Dus...

De groeten

Posted by TimeportE on Mar-14-2002 19:08:

nou ik kan de lol der wel van in zien.. het is gewoon een grote schande dat onze arrogante voetballertjes het nie gehaald hebben.. en dan de schuld geven aan te hard moeten trainen van de coach.. beetje jammer..
ben trouwens wel een voetbal fanaat maar soms kan ik me erg boos maken over het nederlands elftal!

Posted by Miss Proximus on Mar-14-2002 19:22:

quote:
Dus...

De groeten

in dat geval ...dan mag je wel ff schelden

Posted by LightForce on Mar-14-2002 19:41:

Ach, als ik ff over het algemeen bekijk kan ik de site best waarderen. Al is het aan de ene kant ook wel weer erg sneu dat ze zoiets bouwen. Maar ja als duitsland niet in het WK was gekomen was er vast iemand geweest die iets erop had gemaakt.

Posted by Tha Force on Mar-14-2002 20:08:

tis gwoon hun eigen schuld!!!
Kbedoel dan moet je maar winne hoor, en zkr as je nog nie eens in zown hele moeilijke puole zit!
Ennuh kben et zkr met een aantal van jullie eens dat als Dtsl. er nie naar toe mocht dat erdan ook dit soort dinge gemaakt zoude worde!!
Er is trouwens nog 1 mogelijkheid dat "WIJ" wel moge, want ze wille het geschorst zijn van Davids gebruiken, en dan zegge da het komt doorda hij er nie was en dan Ierland - NL overspele of een wildcard...

Posted by Menno on Mar-14-2002 20:10:

quote:
Originally posted by TimeportE
nou ik kan de lol der wel van in zien.. het is gewoon een grote schande dat onze arrogante voetballertjes het nie gehaald hebben.. en dan de schuld geven aan te hard moeten trainen van de coach.. beetje jammer..
ben trouwens wel een voetbal fanaat maar soms kan ik me erg boos maken over het nederlands elftal!

Ben het helemaal met je eens, als je ziet wat die idioten verdienen en wat ze daar tegenover doen.......mijn oma van 80 presteerd nog meer...
En over die site, ja wel grappig eigenlijk...we hadden ons natuurlijk ook dood gelachen als die moffen het niet hadden gehaald en ik denk dat er ook wel zo'n site voor de duitsers was geweest dan. Dus laat die mensen maar lekker lol hebben vind ik..

Posted by Opti on Mar-14-2002 20:15:

quote:
Originally posted by Menno

Ben het helemaal met je eens, als je ziet wat die idioten verdienen en wat ze daar tegenover doen.......mijn oma van 80 presteerd nog meer...

stuur dr maar t veld op

Posted by Henkie_henk on Mar-14-2002 21:20:

quote:
Originally posted by M5

denk dak ik ff zo'n t-schirtje ga bestelle!

ow ik ook dan!

Posted by Blik on Mar-14-2002 21:34:

quote:
Originally posted by Tha Force
Er is trouwens nog 1 mogelijkheid dat "WIJ" wel moge, want ze wille het geschorst zijn van Davids gebruiken, en dan zegge da het komt doorda hij er nie was en dan Ierland - NL overspele of een wildcard...

dat zeiden ze halfjaar geleden, daar is nu geen sprake meer van, want van wie zouden ze die plaats dan moeten krijgen??

Posted by eXos on Mar-14-2002 22:01:

quote:
Dus...

De groeten

Ik heb ook nog nooit staan schreeuwen maar dat nemen jullie toch niet aan

Ik vind het wel cool van die Duitsers, wij zouden precies hetzelfde doen

Posted by New Wave on Mar-14-2002 22:15:

Achja..........het blijven moffen he...........

We gaan nu gewoon lachen als we zien hoe de belgen die moffen in de finale afmaken

massah.

Posted by Jappio on Mar-14-2002 22:25:

Damnnn Ik zit nog steeds in mn pre-WK-dip.. Nou maar hopen dat die duitsers gewoon lekker in de groep alles verliezen ofzo.. dat maakt t weer een btje goed

Posted by DJ Bazz on Mar-15-2002 08:48:

ik kan het wel begrijpen die site. aan de ene kant is het misschien wel triest, maar aan de andere kant denk ik, dat als duitsland niet zou gaan, dan zou er vast wel een nederlandse site over duitsland zijn geweest en hadden wij pret gehad!

Posted by serialkillah on Mar-15-2002 09:38:

whehehe LoL om dat soort dingen kan ik alleen maar lachen.. het is kut dat nederland niet mee kan doen, maar het is onze eigen schuld (en die van van gaal) en dan kan ik dit soort dingen wel waarderen....

Posted by M_Peror on Mar-15-2002 13:32:

Vind 'm wel lollig... een beetje relativeren moet kunnen...

Posted by Little Theseus on Mar-15-2002 21:44:

op zich vind ik het wel grappig om te zien dat de Nederlanders niet alleen Duitsers haten af en toe, maar ook andersom.
Alleen die mp3 onderaan de site, als je dat download, barst je misschien net als ik in tranen uit. Gossiemijne wat sneu!

Posted by mido on Mar-16-2002 00:51:

nou ik vind het nogal logisch dat hun dat doen zo'n site opzetten.

Wij hebben eerst geblered van: "sjade deutsland alles is voorij" en nu is het andersom.

sjah......

Aktie blijft reaktie natuurlijk.

En ik kan er wel om lachen al moet ik wel zeggen dat ik er net zo goed van baal.

Want het is altijd een leuke en gezellige tijd met het EK of WK!

Latex!

Posted by Eye-Riz on Mar-19-2002 08:51:

wat ongelooflijk hypocriet kunnen sommige mensen hier doen...
zeggen dat zij nooooit zoiets zouden doen, dat de duitsers triest zijn, etc.... ik noem het nogal triest als je dat soort dingen loopt te roepen. Grow up...