TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dinsdag 31/10
Pages (2): [1] 2 »
Dinsdag 31/10
De meeste mensen van dit forum gaan naar de Beta-party, maar er zijn ook nog andere keuzes:
BETA-Party @ Rector > Airwave
M.A.N.D.Y. & Dr Lektroluv @ Caf� d'Anvers
Superdiscount & Princess Superstar @ Culture Club
Amnesia World Tour @ Illusion > Matthew Dekay, Marco V, Brain Cross, Robbie Rivera
Hed Kandi @ Bontuys > Tom De Neef
F*** Me I'm Famous @ Louise Gallery > David Guetta - Martin Solveig
Cherry Moon Retro Halloween Reunion > YDR, Franky jones, Sandy, Starfighter, Ghost, Cherry moon Traxx, ...
...
Ik zit al een tijdje te twijfelen naar wat ik zou gaan omdat het al mijn favorieten zijn op een avond: M.A.N.D.Y., Guetta, Princess Superstar, Tom De Neef ... > Moeilijke keuze!
Beta-party of course
Diegenen die niet komen zijn geen echte Beta's 
Beta party, duh.
Voor mensen van dit Beta forum, en voor wie de "t" daarin nog enigszins waardevol is, is het haast een plicht om te komen naar de Beta party. Omdat het hun eigen feesje is, is al een voldoende reden op zich, maar bovendien beschikken ze over de beste headliner en is het volledig gratis.. 
*closed* 
Jasper en Vishnu alletwee vollenbak gelijk. Liever naar een ander feestje dan de beta-party? Dan moet ge u ook geen Beta noemen 
Ik ga persoonlijk liever kijken naar David Guetta of zo dan een of andere Tcx
| quote: |
| Originally posted by Bertn Ik ga persoonlijk liever kijken naar David Guetta of zo dan een of andere Tcx |
Moest ge tegen de beta party een zelf ingezongen trancetrack maken die even gay klinkt als guetta zijn werk, dan hebben we een deal
Zelf inzingen... Mag ik anders Herman Brood niet inhuren?
| Originally posted by Bertn Ik ga persoonlijk liever kijken naar David Guetta of zo dan een of andere Tcx |
FUSyke, gij mottige ketter 
Ik ga naar Beta voor die gratis pint van Xilver 
| Originally posted by Config Ik ga naar Beta voor die gratis pint van Xilver |
| Originally posted by Xilver Ge moet wel happy birthday zingen voor mij eh |
Aight, we moeten dus ook ne micro voorzien 
, nee toch niet 
Nee die micro is voor mij. Ik ga op regelmatige tijdstippen "changer" en "ambiance" roepen.
Wie belt er de Joeri ivm de veiligheid ???
die kerel heeft wel handboeien en pepperspray!
aight!
| Originally posted by Xilver Nee die micro is voor mij. Ik ga op regelmatige tijdstippen "changer" en "ambiance" roepen. |
| Originally posted by FenixStyle Vergeet niet te roepen "Sportpaleis (euh Rector) ik wil die handeeen zieeeeeen!!!" |
| Originally posted by Xilver Nee die micro is voor mij. Ik ga op regelmatige tijdstippen "changer" en "ambiance" roepen. |
ge hebt de keuze uit:
)
OF, we maken er g��n marginaal feestje van.
| Originally posted by Dj LPG als ge anders samples wilt van da rick en da boy tommy die da zeggen laat ge maar iets weten ge hebt de keuze uit:-ambiaaance manne ambiaaance eh! -garcon discobaar! -er staat een paard in de gang (ma daar ben ik ni zeker van )- en nog enkele coole mopjes als "wat ziet rood, bubbelt en krabt aan het raampje?" interesse? |
| Originally posted by Real OF, we maken er g��n marginaal feestje van. |
| Originally posted by Config kwil die wel es horen ^^ |