TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Scoop! Innercity line-up
Pages (3): [1] 2 3 »
Scoop! Innercity line-up
Zoals op de site van ID&T te lezen valt wordt maandag a.s. de line up voor IC2006 bekend gemaakt echter is deze al uitgelekt want gisteren kon je gewoon al op de site terecht. Weliswaar niet 'officieel' aangezien je via ID&T op de Presite terechtkwam. http://innercity.id-t.com/2006/pre/
Volgens mij is er iemand zo slim geweest om bij die link het woordje PRE weg te laten en zodoende kon je gisteren alvast n kijkje nemen op de site waar al (een gedeelte van) de line-up op stond...inmiddels lukt het niet meer om op die manier op de site te komen....maar hieronder dan alvast de aankondigin en de namen zoals die op de site stonden. Ik kom alleen vervolgens de vetgedrukte namen niet tegen in het rijtje daaronder maar neem aan dat die nog toegevoegd zouden moeten worden....
This year will be the 9th time that the RAI opens her doors for Innercity and her visitors. Like last year Innercity revolves around the music and the artists who make and play it. With 5 different areas Innercity provides the best contemporary electronic dance music there is on offer. Each sound having paid it's dues in the history of dance. Innercity presents a cutting edge line up by combining founding figures such as Michel de Hey, Erick E, Joey Beltram, Miss Djax and Felix Da Housecat with innovators of the international dance scene like; Paul Kalkbrenner, 2000 and One, Sebastian Ingrosso, Coburn and Aardvarck. This innovative line up is set to rock the RAI's foundations and make for an unforgettable night. Innercity takes it a step further this year by integrating audio-visual art in her programme. With a downsizing of the capacity Innercity creates an intimate setting with the d�cor in every area reflecting the particular music styles. Innercity is very pleased to welcome you on the 16th of December.
Mal Borrowed & Frei Bauwerker
Monika Kruse
Marc Houle Live
Loco Dice
2000 and One Live
Bart Skills
Victor Coral
Fedde Le Grand
Erick E and MC Gee
Sebastian Ingrosso
Marnix
Aardvarck Live
Dexter Live
Shinedoe
Michel de Hey
Warren Fellow
Coming Soon
Coburn
Joost van Bellen
Benny Rodrigues
Felix Da Housecat
Dimi Angelis
Dave Ellesmere
Technasia DJ-Set
Miss Djax
Pet Duo
Veel minimal en techno (en een beetje electro) Kvinnum niet super slecht maar om hier nu 50 euro voor neer te leggen....
Ik had gehoopt op de Swedish House Mafia, maar ik vind Seb juist de minste van de vier... line-up valt me tegen.
Hij kan best goed zijn, maar het is niet wat ikzelf er van verwacht had 
't is ook nooit goed he 
Al zet ID&T de top-100 DJ's neer op IC, dan nog zal er eentje moeten zeiken dat het een bout line-up is 
Misschien moesten ze het maar weer eens Shockers noemen o.i.d
How low can U go?
Staan paar leuke dingetjes tussen zoals 2000 and One, de Hey & Technasia. En als Kruse van de minimal afblijft, is dat ook wel aardig. Maar dan heb je het ook wel gehad.
| quote: |
| Originally posted by Chicane 't is ook nooit goed he ![]() Al zet ID&T de top-100 DJ's neer op IC, dan nog zal er eentje moeten zeiken dat het een bout line-up is |
Maar ja, da's smaak he.
| quote: |
| Originally posted by Frenkieee Ik had gehoopt op de Swedish House Mafia, maar ik vind Seb juist de minste van de vier... line-up valt me tegen. Hij kan best goed zijn, maar het is niet wat ikzelf er van verwacht had |
Ik vind het gewoon jammer (als grote tranceliefhebber) dat er geen trance meer is. En dan zal je mij er niet gauw meer zien.
als ik er weer gratis heen kan 
in een van de persberichten stond dit:
| quote: |
| Innercity biedt 5 podia; een club/house zaal welke diep geprogrammeerd wordt |
Fedde en erick gaan natuurlijk diep draaien

Ze hadden gewoon een DC10 area moeten maka, circo loco @ innercity
Loco Dice is trouwens wel vet!
http://youtube.com/watch?v=CgR3a7v5...related&search=
fedde in normale doen draait best diep hoor. Erick E snap ik ook niet idd
| quote: |
| Originally posted by Siesta fedde in normale doen draait best diep hoor. Erick E snap ik ook niet idd |
| quote: |
| Originally posted by franzelare als ik er weer gratis heen kan |
Waarschijnlijk moet ik ook hier werken om fototjes te maken
Lol, ieder jaar dezelfde reacties. Lees de thread van vorig jaar maar: "Alleen als ik gratis kan", Chicane die het weer voor ID&Topneemt, en het gedoe dat er te weinig progressive is 
De groeten uit Namibie!
not bad... but the entrance price is too high for this party.. i would pay 20 or 25 euros for such a lineup ... not more.
Loco Dice
Voor de rest weinig boeiends voor zover.
Af en toe snap ik niet hoe sommige dj's zo overrated kunnen zijn. Neem nou Shinedoe, ze mixt een leuk cd'tje zoals ze al jaren doet, het wordt toevallig opgepakt in Engeland en daar vinden ze het hot en ineens ben je weer de shit in Nederland.
Of dan Warren Fellow, een amateurdj zoals jij en ik, maar met een pakkende naam en een duidelijke eigen stijl, maar hij staat wel vanuit het niets op Awakenings en op Innercity!
Ja sorry, ik ben gewoon jaloers
Minimal is zooo overrated btw
(en Nederland is zoooo traag wat betreft het oppakken van deze scene, gelukkig is er al nieuw licht, wat over 2 jaar weer overrated is en waar ik me dan ook weer aan irriteer)
| quote: |
| Originally posted by magrec Wat versta jij onder diep? |
Hmm wel een ok plaat maar dat is absoluut niet een plaat die diep gaat hoor.
Terry lee brown Junior
Chris Fortier
Tom Middleton
Hernan Cattaneo
Jeff Bennett
Dit was een mooie line up geweest voor een zaal die diep geprogrammeerd moet worden.
Maar ik denk dat het diepe niet goed gekozen is en id&t gewoon een club zaaltje wil hebben. Als ze weer gratis kaarten gaan uitdelen dan ben ik wel van de partij maar ik denk dat ze expres zo weinig mensen willen hebben omdat ze nu al 2 jaar met slechte verkopen zitten en iedereen erop zit te wachten dat ze gratis kaarten gaan uitdelen.
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Loco Dice Voor de rest weinig boeiends voor zover. Af en toe snap ik niet hoe sommige dj's zo overrated kunnen zijn. Neem nou Shinedoe, ze mixt een leuk cd'tje zoals ze al jaren doet, het wordt toevallig opgepakt in Engeland en daar vinden ze het hot en ineens ben je weer de shit in Nederland. Of dan Warren Fellow, een amateurdj zoals jij en ik, maar met een pakkende naam en een duidelijke eigen stijl, maar hij staat wel vanuit het niets op Awakenings en op Innercity! Ja sorry, ik ben gewoon jaloers Minimal is zooo overrated btw (en Nederland is zoooo traag wat betreft het oppakken van deze scene, gelukkig is er al nieuw licht, wat over 2 jaar weer overrated is en waar ik me dan ook weer aan irriteer) |
| quote: |
| Originally posted by magrec Hmm wel een ok plaat maar dat is absoluut niet een plaat die diep gaat hoor. Terry lee brown Junior Chris Fortier Tom Middleton Hernan Cattaneo Jeff Bennett Dit was een mooie line up geweest voor een zaal die diep geprogrammeerd moet worden. Maar ik denk dat het diepe niet goed gekozen is en id&t gewoon een club zaaltje wil hebben. Als ze weer gratis kaarten gaan uitdelen dan ben ik wel van de partij maar ik denk dat ze expres zo weinig mensen willen hebben omdat ze nu al 2 jaar met slechte verkopen zitten en iedereen erop zit te wachten dat ze gratis kaarten gaan uitdelen. |
.
| quote: |
| graftombe progressive |
| quote: |
| Terry lee brown Junior Chris Fortier Tom Middleton Hernan Cattaneo Jeff Bennett |
| quote: |
| Maar ik denk dat het diepe niet goed gekozen is en id&t gewoon een club zaaltje wil hebben. |
| quote: |
| Originally posted by basvh uhm in het persbericht staat dat ze een house zaal willen met diepere house. fedde en erik e draaien echt geen diepere house! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.