TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kleinere Party's Info
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by TimeportE on Mar-15-2002 22:38:

Cool Kleinere Party's Info

keej, eff een nieuwe thread.. bijna iedereen weet wel als der een groot feest aankomt maar kleinere partys zijn duidelijk nie altijd (voor mij dan ) even goed aangekondigd, dus:
post hier de kleinere parties die toch de moeite waard zijn om de bezoeken!
ik kwam op 2 namen: Nexus en Hardbass
ik ga eff kijken of iemand hiero naar hardbass wil gaan want het lijkt me eigenlijk wel vet om der heen tegaan (en het kost ook gewoon minder als een "groot" feest (in mijn situatie is dat heel handig! )_

Posted by Henkie_henk on Mar-16-2002 09:18:

Goed idee.. is misschien ook wel handig om hier alleen de data's enzow te posten..

en in andere thread te lulle over hoe fat t wel niet is.. en wie der gaat en wrom.. maar dat zien we wel.. kijke of veel mense meedoen

Starlight

Zaterdag 23 maart CLUBNIGHT DJ TOM HARDING (UK)
DJ BIRD

en een echt feest(je)

Vrijdag 29 maart EVOLUTION part 2

Johan Gielen
Jon the Dentist
Armin van Buuren
Secret Simba
Don Diablo
Promiss
Bas & Ram
Bird
Moreno

Evolution one was ook fat.. fat feestje zalt weer worden..

meu je eem kieke op

http://www.starlight.nl/uitgaan/evolution.html

GreetZz

Posted by Menno on Mar-16-2002 10:00:

Ik ga zeker naar Hardbass toe 27 April, het is wel 2 dagen voor Qontact maar ik wil Marco V en Cosmic Gate niet missen..

Voor de rest komen er ook wel een paar leuke feesjes aan hier in Scanners Dordrecht.

Vanavond NR01...georganiseerd door B2S-Events
-Misja Helsloot
-Gizmo
-Jose
-JP
-Clive King
-Francois...en nog een paar.

Nr. 02 op 20 april 2002:

> Michel de Heij
> Melvin
> 2 O'clock Ron
> Ton TB

> Bas & Ram
> Isaac
> Francois
> Denniz

Op 27 April hebben we hier ook DE LIK met Cor Fijneman en Johan Gielen.

Op 29 April hebben we Hard Plastic:

Mainstage [hardhouse, hardclub, hardtrance]

> Jose
> Promiss
> Francois
> Mike S
> Denniz

Club [Oldschool, classics]

> Dana
> Darkraver
> Rob & Mc Joe
> DJ Quest

Op 30 April hebben we hier 'Boulevard of Dance'...dit is een feest buiten voor het stadskantoor ...Marco V en Johan Gielen komen zeker al.

We krijgen ook nog een DJ-Contest, als je je wilt inschrijven moet je ff op de main-page van scanners kijken.

Posted by Gekhous on Mar-16-2002 19:28:

Exclamation

en dan dacht je dat je wel aardig zat qua uitgaan in de Randstad, nee, zelfs in DORDRECHT is het beter!!! wat zeg ik, het is daar HEMELS!!!!

Posted by Opti on Mar-16-2002 19:46:

quote:
Originally posted by Gekhous
en dan dacht je dat je wel aardig zat qua uitgaan in de Randstad, nee, zelfs in DORDRECHT is het beter!!! wat zeg ik, het is daar HEMELS!!!!

dordrecht is nog steeds randstad hoor

Posted by TimeportE on Mar-16-2002 19:50:

om on topic te blijven:

3 year anniversary of Magik The Recordstore - 05-04-2002

DATE FRIDAY APRIL 5TH VENUE MASSA TORENSTRAAT 17 BREDA
Date: 05-04-2002
Time: 22.00 - 04.00
Presale: ONLY AT MAGIK THE RECORD STORE NIEUWSTRAAT 46 BREDA 076-5152992 PRESALE PRICE EURO 20,= PLUS FEE
DJ's: Dj Cor Fijneman,Dj Dazzle,DJ Le Blanc,Dj Montana,Dj Ti�sto,Fred Numf

ook al was der al een thread overgemaakt..
kom op met die parties!!

Posted by DJ Bazz on Mar-16-2002 20:00:

okay voor de noordelingen (mezelf en 3 anderen ofzoiets)

22 maart DJ Exclusive Party, Theater Diana Assen
oa sebass en nog meer dan 10 andere djs/liveacts (inc. striptease act)

30 maart feestje in de Troubadour, Groningen
techno zaal, trance zaal en nog twee andere zalen, lineup weet ik zo ff niet

6 april Trinity In Technoland, Bloemveilinghallen Eelde
4 zalen Techno + Progressive/trance + Chill Out + VJ zaal
oa Bas & Ram, DJ Ven, Vibe da Funk en onze local hero: Dj Orchid
Dit schijnt wel een een wreed feestje te worden, met een zeer mooie aankleding, gaat heel snel uitverkocht worden, er komen zelfs bussen uit engeland en duitsland. Een echte aanrader dus als je niet naar Qlimax gaat, volgens DJ Ven.

Posted by Jukx on Mar-17-2002 13:06:

quote:
Originally posted by DJ Bazz

6 april Trinity In Technoland, Bloemveilinghallen Eelde
4 zalen Techno + Progressive/trance + Chill Out + VJ zaal
oa Bas & Ram, DJ Ven, Vibe da Funk en onze local hero: Dj Orchid
Dit schijnt wel een een wreed feestje te worden, met een zeer mooie aankleding, gaat heel snel uitverkocht worden, er komen zelfs bussen uit engeland en duitsland. Een echte aanrader dus als je niet naar Qlimax gaat, volgens DJ Ven.

ja alleen jammer dat je de namen, voor wie die bussen uit duitsland en engeland dan waarschijnlijk komen, niet opnoemt:
Jel Ford, Micheal Burkat en Secret Cinema
die 2 mongolen, Bas&Ram, noem je dan wel op...
shame on you!!!!!

Posted by Eye-Riz on Mar-17-2002 15:20:

wat zeg je dat heerlijk subtiel Jukx , 'twee mongolen', hihi

Posted by Opti on Mar-17-2002 17:20:

Wat betreft hardstyle en hardhouse is Jukx niet bepaald positief zo te merken

Posted by stampertje on Mar-17-2002 17:42:

Ik ben gister sind een half jaar weer eens in hollywood geweest.
Maar het is best verbeterd namelijk:
zondag 31 maart (pasen) --> Tom Harding (2uur)
donderdag 4april --> Marco V (gratis entree met studentenpas!!)

Posted by Opti on Mar-17-2002 17:56:

quote:
Originally posted by stampertje
Ik ben gister sind een half jaar weer eens in hollywood geweest.
Maar het is best verbeterd namelijk:
zondag 31 maart (pasen) --> Tom Harding (2uur)
donderdag 4april --> Marco V (gratis entree met studentenpas!!)

Hollywood Rdam? Mwah, t enige wat leuk is is de stampkelder waar alle slikkers en junks zitten ghehehe

Posted by stampertje on Mar-17-2002 20:27:

quote:
Originally posted by Optimus

Hollywood Rdam? Mwah, t enige wat leuk is is de stampkelder waar alle slikkers en junks zitten ghehehe

inderdaad. die nieuwe zaal daarnaast is ook wel cool.
Verder is het er overal wel gezellig vooral als je geen vriendin hebt

Posted by franzelare on Mar-18-2002 11:25:

in het oosten des lands.......

Vrijdag 03 Mei. DANCENSATION "GERMAN EDITION" met o.a. GARY-D [D-TRANCE] en WARMDUSCHER !!!!!

Vrijdag 03 Mei a.s. vindt alweer de 3e editie van "DANCENSATION" plaats.
Na het succes van de eerste 2 edities zal deze "DANCENSATION" in het teken staan van de "Hard-Trance"
Niemand minder dan 2 van 's werelds beste "Hard-Trance" DJ's
"GARY-D" en "WARMDUSCHER" zullen deze avond exclusief in Lucky optreden.

http://www.lucky.nl

Posted by kolkiewolkie on Mar-18-2002 11:59:

franzelare, speciaal voor jou:

22 maart: tom harding @ zak Uelsen duitsland
29 maart: bellie en dana @ the Q, zwolle (nog niet bekend ofzo)
27 april: dana + pavo @ zak Uelsen duitsland....

..en dat 3 mei, daar ben ik dus ook... lekker in de buurt

Posted by TimeportE on Mar-18-2002 12:03:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
franzelare, speciaal voor jou:

22 maart: tom harding @ zak Uelsen duitsland
29 maart: bellie en dana @ the Q, zwolle (nog niet bekend ofzo)
27 april: dana + pavo @ zak Uelsen duitsland....

..en dat 3 mei, daar ben ik dus ook... lekker in de buurt

over gary d heb ik al veel goede dinge gehoord en warmduscher is altijd stampen.. maar uuh waar ligt dat gedoe ergens en tot hoe laat is dat?
*edit* heeft die zak Uelsen een webpage ofzo.. ??

Posted by Henkie_henk on Mar-18-2002 12:36:

quote:
Originally posted by TimeportE

http://www.disco-zak.com/

Posted by kolkiewolkie on Mar-18-2002 12:55:

quote:
Originally posted by TimeportE

over gary d heb ik al veel goede dinge gehoord en warmduscher is altijd stampen.. maar uuh waar ligt dat gedoe ergens en tot hoe laat is dat?

dat van zak is henkie me net voor, en dat andere is bij:

www.lucky.nl

is een normale discotheek, met een hoog ons-kent-ons gehalte, maar er loopt wel normaal volk rond (geen domme aso's, weinig zwaar bezopen klojo's, best veel leuke chicks ,goede sfeer ook wel). Normaal kom ik er nooit, behalve dancensation. vinnik goed initiatief. zo hebben ze wel meer goede ideeen bij andere muziekstromingen... leuke feestjes wel

tis in rijssen, is waarschijnlijk om 4.00 afgelopen. rijssen: is een zwaaaaaaaaaar gelovig dorpie (for those who know: categorie staphorst) en het is dan ook de grote frustratie van 50% van de bevolking dat het er zit (in hetzelfde kader mag ie trouwens vrijdags om 4.00 dicht, en op zaterdags om 2.30 )

rijssen ligt, btw, zo ongeveer tegen de A1 aan, dus gewoon richting het oosten over de a1 en je bent er..

kort over zak (weet dat er meer van het forum er wel eens komen). is in duitsland, net over de grens bij almelo...brute tent wel.. komen vaak bekende namen (niet altijd even goed, maar ik zei dus BEKEND). ondanks dat het in duitsland is, is 80% nederlander... 18+, dus tot 7 of 8 uur open ofzo.. weeknie precies.. weet niet eens of ze het zelf wel weten ...soms lijkt het er wel of dana en pavo er resident zijn.. vorige maand waren ze er ook al... kwam ik weer net een daggie of 3 te laat achter..

maar als je toch zon vertiefd eind gaat rijden, dan is er nog zon tent, die ik zelf nog een keer moet bezoeken.. ligt ook ergens bij de grens... kan verd()mme toch niet op de naam komen... petrus help es ff... iig heb ik wel eens gehoord dat er zelfs hagenezen gekomen waren....fuck hoe heet die tent nou toch (weet het echt niet..)

iig greetz, en MOCHT je zo gestoord zijn te komen, laat het dan fftjes weten

edit: bedenk me dat lucky zo ongeveer het home is van Nitro, die heeeeel af en toe ook op het board zit (staat op TA-kaart). heeee, bedenk me nu. rijssen = zo ongeveer waar Nitro op de kaart staat

Posted by Akira on Mar-18-2002 14:19:

KarateKid

Bedoel je misschien index kolkie wolkie??

NOu disco zak vind ik nou niet echt bijster leuk...Ik ben er voor de rest maar 1x geweest.wel veel zalen en je pist volle bak tegen een aquarium aan en dat is wel lachen.

Posted by kolkiewolkie on Mar-18-2002 14:29:

quote:
Originally posted by Akira
Bedoel je misschien index kolkie wolkie??

NOu disco zak vind ik nou niet echt bijster leuk...Ik ben er voor de rest maar 1x geweest.wel veel zalen en je pist volle bak tegen een aquarium aan en dat is wel lachen.

DIE JA !

en smaken verschillen he? ik vermaak me er prima...(maar misschien ben ik niet zo kritisch als jij.. ben nog niet in een fatsoenlijke tent in de randstad geweest (redenen daarvoor lijken me duidelijk))

plus dat veel tenten niet constant een hoog niveau hebben... zo is om 1 of andere duistere redenen discotheek Dieka al een paar maanden volgens zo'n uitgaanssite de beste disco van het land... (en er komen ook mensen van de andere kant van het land) ... nou moet ik zeggen dathet er wel gezelli is, maar de beste ... neu.. want ze hebben ook wel eens een slechte avond er tussen zitten...heeeeele slechte zelfs...

en volgens mij heeft marco harleman ook Zak al eens helemaal omhoog geprezen...(quote: 'elke week phate party daro')

anywayz, IMO gaat deze thread niet de goeie kant op. ik ben een beetje disco's aan het prijzen bij mij in de buurt en het ging om kleine feestjes (zoals NEXUS dus). ik wil weten waar die nog meer zijn!!!!

dus: BACK TO TOPIC!!

Posted by kolkiewolkie on Mar-18-2002 15:59:

Sneaker Pimp

dat was dus mijn reactie toen ik zag dat kai tracid binnenkort (29 maart) bij mij in de buurt draait.......

hieronder staan de kai tracid bezoekjes die haalbaar zijn voor sommigen:

29 maart: kai tracid @ INDEX schuttorf (dr. kuipers, ik spreek je hier nog over, ff offtopic, sorry)(kan iemand me trouwens die site geven van index, ik kannum nie vinden)

EN, voor de mensen die iets zuidelijker wonen (nabij nijmegen) nog een tipje:

30 maart: kai tracid @ HEXENHOUSE EMPIRE PLAZA, das dus in Wesel... nou zegt jullie dit misschien niet zoveel, maar ik kan jullie melden dat dit naar ik schat een kilometertje of 50 ten oosten van nijmegen is duzz.....ENJOOOOOY. voor mij = dat dus te ver...

deze 2 zijn in mijn optiek de enige mogelijkheden om binnen anderhalve maand deze man aan het werk te zien...(verder gaat de site niet)

INFO: www.tracid.de

Posted by Dr. Kuipers on Mar-18-2002 16:16:

Hey Kolkie,

Ik heb het ook al beetje in andere thread neer gepleurd (over base in your face!)

Maar zal het ook maar hier neer pleuren.

Kai Tracid 29 maart in INDEX

Site van INDEX: http://www.i-n-d-e-x.de

En dit is de flyer:

Hier gaan wij dus heen Kolkie

Posted by eXos on Mar-18-2002 16:16:

OK, ff voor de duidelijkheid

ZAK = voor TMF volk
INDEX = voor de echte bikkels

Trust me!!

Posted by TimeportE on Mar-18-2002 16:57:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
EN, voor de mensen die iets zuidelijker wonen (nabij nijmegen) nog een tipje:

30 maart: kai tracid @ HEXENHOUSE EMPIRE PLAZA, das dus in Wesel... nou zegt jullie dit misschien niet zoveel, maar ik kan jullie melden dat dit naar ik schat een kilometertje of 50 ten oosten van nijmegen is duzz.....ENJOOOOOY. voor mij = dat dus te ver...

hexenhouse empire plaza... nog nooit van gehoord maar ik zal eens kijken of ze toevallig een homepage hebben.. alleen probleem is dat niemand die met mij mee zou willen een auto heb.. misschien kan ik met blightly, tango of andere lui uit nijmegen mee.. (hint hint!.. )
eerst eff kijken of ik dan nie pw-week heb, zou wel erg kut zijn!

Posted by franzelare on Mar-19-2002 08:52:

nou mijn mening dan even.....

ZAK = geen ZAK aan!!
INDEX kan wel heel gezellig zijn maar heeft ook duidelijke mindere avonden,
maar als je toch onderweg ben rei dan eens door naar AURA in Ibbenburen volgens mij. Dat is bere gezellig, zijn minder nederlanders als in zak en index maar toch nog redelijk wat.
Verder zijn de dance stations in lucky zeker oke maar daar buiten zijn daar vaak ook nog wel redelijk goede DJ's.

Pages (4): [1] 2 3 4 »