TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nyårsfest?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Snowave on Oct-12-2006 02:30:

Exclamation Nyårsfest?

Gäller att vara ute i god tid! Någon som vet???


Mvh Snowave


Posted by SteveTranz4ever on Oct-12-2006 07:06:

Monday Bar ska ha fest som vanligt...

Monday Bar XL NYE



Du får gärna korrigera särskrivningen där Nyårsafton


Posted by Snowave on Oct-12-2006 11:39:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Monday Bar ska ha fest som vanligt...

Monday Bar XL NYE



Du får gärna korrigera särskrivningen där Nyårsafton


Haha! Lol Var inte helt frisk när jag Skrev det, men tack iaf steve.

Ha det gott!


Posted by Jeremy H on Oct-12-2006 12:24:

Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat


Posted by Snowave on Oct-12-2006 12:52:

quote:
Originally posted by Jeremy H
Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat


Men ska nog inte överskatta det men det vore kul och stampa ute än att bara ha en hemma röja fest som alltid annars. Är trött på sådana på ett sätt.


Posted by Braxen on Oct-12-2006 13:03:

quote:
Originally posted by Jeremy H
Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat


Agreed


Posted by SteveTranz4ever on Oct-12-2006 13:53:

Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året.
Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest...
Gryyym natt!


Fortfarande särskrivning... Nyårsfest...


Posted by Snowave on Oct-12-2006 22:51:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året.
Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest...
Gryyym natt!


Fortfarande särskrivning... Nyårsfest...


hahaha. Lol! Mondaybar låter frestande. Borde ha fixat det =) nu.
Glömde jag att informera att det var svårt att lära svenska under min uppväxt iom att jag bodde i ett ghetto! Där det fanns 4 ordval abou län, Mushi galou, Schou brä & eeeyy jao. Där gäller bara särskrivning. . Lol. Inte ens svenska läraren talade svenska perfekt. Hehee


Posted by NooN on Oct-13-2006 13:32:

Förra nyåret var mitt bästa nyår någonsin och då var jag nykter. Alkohol är inte alltid bra helt enkelt


Posted by mr_fisken on Oct-13-2006 14:53:

verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig

Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.




Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.


Posted by Snowave on Oct-30-2006 22:43:

quote:
Originally posted by mr_fisken
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig

Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.




Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.



Vore coolt fira typ nyår i liknande stuk =)


Posted by jofawe on Oct-31-2006 16:44:

jag var i Lübeck i tyskland förra nyår, en spontanresa med de fyra närmaste polarna.

var helt klart det absolut roligaste jag gjort nån nyår, ever!


Posted by Laszlo on Oct-31-2006 17:39:

quote:
Originally posted by mr_fisken
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig

Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.




Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.


w00t...pimptema på fest modell större, fan va fett - känns som att musiken skulle kunna kvitta med ett sådant koncept


Posted by benni on Oct-31-2006 18:37:

qrimetime reklam för 2004:
http://events.q-dance.nl/2004-12_31-december_qrimetime/

inte min musikstil direkt, men ser skitfräkt ut ändå


Posted by mr_fisken on Nov-06-2006 17:44:

Känns som ett roligt tema och det är säkert roligt även om man inte är hardstylenörd.
Såg på q-dance hemsida att festen ligger där under agendan, 31/12 som tidigare då. Dom väntar säkert med lite promotion för den festen tills Climax (25/11) är över. Såg dock i Danas agenda att hon var bokad till qrimetime :P


Posted by mr_fisken on Dec-09-2006 12:10:

Nu är sidan uppe, ser bra ut http://events.q-dance.nl/2006-12_31-december_qrimetime/

har inte råd att åka själv


Posted by mr_fisken on Dec-09-2006 12:11:

Nu är sidan uppe, ser bra ut http://events.q-dance.nl/2006-12_31-december_qrimetime/

har inte råd att åka själv


Posted by zoric on Dec-09-2006 13:47:

Jag hade själv tänkt att ta mig till Stockholm med ett par vänner, ska se om de är sugna på Godskitchen med Mark Eteson och Jon O'Bir bla..


Posted by CJ InterCity on Dec-09-2006 20:02:

Nyår i Berlin förra året, blir Amsterdam det här året... inte ska man sitta hemma och pimpla när världen väntar


Posted by fe_maLe on Dec-10-2006 00:59:

eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..




måste fixa fake id först bara då ja e för liten


Posted by mr_fisken on Dec-10-2006 01:02:

är dom så hårda verkligen? du är ju guzzzzz


Posted by fe_maLe on Dec-10-2006 01:09:

quote:
Originally posted by mr_fisken
är dom så hårda verkligen? du är ju guzzzzz


mjo de e rätt hårt, så e nog bäst o fixa så man inte blir nekad i dörren


Posted by Jeremy H on Dec-10-2006 02:31:

quote:
Originally posted by fe_maLe
måste fixa fake id först bara då ja e för liten

Sasha & Digweed... DO IT!


Posted by SteveTranz4ever on Dec-29-2006 13:05:

quote:
Originally posted by fe_maLe
eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..




måste fixa fake id först bara då ja e för liten


Är inte ett dugg avundsjuk... nej då


Ta det lugnt med smällare nu alla !!!!!!!!!!!!11111oneoneone

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/s...,964314,00.html


Posted by Laszlo on Dec-29-2006 13:07:

quote:
Originally posted by fe_maLe
eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..




måste fixa fake id först bara då ja e för liten


får jag följa med?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.