TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilken Magik-skiva är bäst?
Pages (2): [1] 2 »
Vilken Magik-skiva är bäst?
Tänkte att det skulle vara skoj att se om folk tycker som jag tror att dom tycker....
Magik 6 så klart.....
Hmmm..... umm... ähh jag tycker nog 5an är den bästa fortfarande, 3an e grym den me..
Magik 6 tätt följd av 5....
har inte hört en enda
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad har inte hört en enda |
Magik 7, vet inte riktigt vad det är som gör det, men jag älskar den skivan
| Originally posted by Ravesquad har inte hört en enda |
hmm, jag vet inte vilken jag själv ska rösta på... tycker att 2an är sjukt bra alltså...
| Originally posted by reveal seriöst? lär ju vara den mest berömda serien av mixade skivor |
| Originally posted by Ravesquad ok ska köpa allihop...nått tips om var? |

6 är jättecoolt...3 är den bästa! late/
| Originally posted by reveal hehe rätt inställning ![]() på www.cdon.com/SE hittar du dom |
o det kan väll inte stämma..
| Originally posted by Ravesquad jag sökte på dj tiesto men fick bara upp michael learns to rock o det kan väll inte stämma.. |
det kan nog inte stämma...Prova oxå precis att söka på Dj tiesto fick upp Pink Floyd....
Prova på www.skivhugget.se där hittar du dom garanterat....
hmmm.. sökte på "tiesto" och fick upp Uno Svenningsson, nåt måste vara seriöst fel... funkade bra för ett par dagar sen
edit: märkte att man får upp olika resultat hela tiden... sök på tiesto en tre fyra gånger så får ni upp rätt resultat 
nu verkar det funka men dom hade bara 4, 5 o 6.. var hittar man dom andra?
Kolla på www.skivhugget.se bra sida det oxå....
ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on
återkommer om röstningen
| Originally posted by Ravesquad ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on återkommer om röstningen |
| Originally posted by Ravesquad ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on återkommer om röstningen |
önskar att jag också kunde lägga 1000 kr på skivor så där bara...
| Originally posted by reveal fan va gött önskar att jag också kunde lägga 1000 kr på skivor så där bara... |
6:an är den bästa CDn som någonsin gjorts! Älskar den! Köpte den från hans egen butik....
| Originally posted by Ravesquad jag sökte på dj tiesto men fick bara upp michael learns to rock o det kan väll inte stämma.. |
ISOS2 är den bästa!
er skulle lyssna till tre...det är "oldschool" heh. late/