TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nocturnal Grooves Radio (Alkmaar) zoekt gast dj´s
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Neil CB on Oct-12-2006 10:30:

Nocturnal Grooves Radio (Alkmaar) zoekt gast dj´s

Wij van Nocturnal Grooves zijn op zoek naar talentvolle dj´s die graag live een djset zouden willen weggeven op een groeiende lokale radiozender in Alkmaar.

Nocturnal Grooves is een wekelijkse radioshow waarin wij een afwisselende mix uitzenden van vele verschillende stromingen binnen de house muziek. De stylen die wij draaien varieren van zweverige deephouse tot beukende Techno en van Trentemøller tot Chris Lake.

Wij zijn opzoek naar Dj´s uit de regio Noord-Holland die graag van zichzelf willen laten horen in onze live uitzending. Natuurlijk hoef je zelf niet je mond te houden en krijg je de ruimte om meer over jezelf en over je bezigheden te vertellen. Dit is natuurlijk ook een leuke manier om je tracks of optredens te promoten.

Wekt dit je intresse en denk jij wel een uur te kunnen boeien met jou platen selectie. Stuur dan een demomix van minimaal 30min naar:

Radio Miranda
T.a.v Nocturnal Grooves
Wageweg 60
1811 MK Alkmaar

Of stuur een link met je online mix plus wat aanvullende informatie over jou als artiest naar nocturnalgrooves@radiomiranda.nl[/email] (tevens voor vragen of extra info)

Nocturnal Grooves
Vrijdags van 20.00 tot 23.00
Radio Miranda 89.0 kabel FM (Regio Alkmaar)
A9 KabelkrantTV (TV Regio Alkmaar)
Live Streaming at http://www.radiomiranda.nl/live.html
[email]nocturnalgrooves@radiomiranda.nl

Posted by Little Theseus on Oct-15-2006 21:53:

Leuk.
Je weet tenminste ook waar je het over hebt, laatst met de gasten van stadradio Alphen aan den Rijn voor hun programma "power zone" geluld maar die gasten zitten zo ontiegelijk vastgeroest in 2001 met hun muziek en doen er ook nog arrogant mee dus nee dat werd mijn radiodebuut niet - op het interview wat ik moest doen na dan.

Vind Alkmaar wel wat ver weg eigenlijk
maar wel een cool stadje

Posted by Neil CB on Oct-31-2006 15:46:

Toch is het bij ons wel zo dat wij het programma meer doen uit liefde voor de muziek, dan liefde voor het radio maken.

Wij zijn ook een beetje opzoek naar mensen met de zelfde instelling. Het idee erachter is ook om gewoon een gezellig avondje goede plaatjes op te zetten met elkaar.

Posted by Neil CB on Jan-31-2007 16:46:

Tot nu toe alleen nog Little Theseus ofwel DJ Bastiaan in de studio gehad (en met succes )

Zijn er verder geen TA´ers die het aandurven ?

Posted by magrec on Jan-31-2007 19:29:

Ik zou wel willen maar kom niet uit noord-holland

Posted by AirPole on Jan-31-2007 20:22:

quote:
Originally posted by magrec

Ja, inderdaad

Heb een maat van me die ook goed kan draaien, maarja die komt ook uut Grunn. Hij heeft ook al in Kroatie gedraaid, dus Alkmaar zal misschien ook leuk zijn voor hem, en dus denk ik ook niet al te ver.

Posted by Siesta on Jan-31-2007 20:28:

had destijds dacht ik wel een mail gestuurd, maar ging niet meer door weet niet mee rprecies waarom. Ik wil wel een mp3 aanleveren evt.

grzzzzzzzzzzzzz

Posted by Little Theseus on Jan-31-2007 23:41:

zit toevallig nu de live opname van mn gastoptreden is na te luisteren, prachtig, thx nog Niels!

Posted by Neil CB on Feb-01-2007 11:06:

quote:
Originally posted by magrec

Het maakt in principe ook niet uit waar je vandaan komt eigenlijk, ik heb dat min of meer aangegeven in verband met de reistijden. Als je het niet erg vind om een ritje naar Alkmaar te maken mag je van mij desnoods uit verweggiestan komen. Eigenvolk eerst is mij een beetje te Geert Wilders achtig :P

@ Siesta, ik weet niet onder welke naam je gemaild hebt. Maar ik heb zeker weten alle mail beantwoord die ik heb ontvangen, 3weken gelden hebben we alleen wel 2dagen last gehad met de server misschien dat het daar aan kan liggen. Als je het nog een keer mailt krijg je zeker reply !!

@ Little Theseus
Ik heb nog een paar tracks waarvan ik de titel nog wel ff wil weten, maar dat hoor je nog van me

Posted by Botol&Cebok on Feb-01-2007 18:09:

ik zou wel graag willen komen draaien.
Mijn broer zit in alkmaar op school op hogeschool inholland.
Ben zelf nog nooit in alkmaar geweest moet nog ff langs vrienden gaan.

Ik stuur anders nog wel een demothe op
ik draai op dit moment nog wel breed van house , techno , progressive , trance ( schranz , electro) verschilt nog al meestal gewoon de tracks wat ik echt supervet vind.

alkmaar is ook niet zo ver weg denk uurtje reistijd met de trein

Posted by Neil CB on Feb-02-2007 13:15:

Amsterdam - Alkmaar is niet meer als 35 minuten hoor

Ik zie je demo wel tegemoet !

Posted by Botol&Cebok on Feb-04-2007 09:51:

quote:
Originally posted by Neil CB
Amsterdam - Alkmaar is niet meer als 35 minuten hoor

Ik zie je demo wel tegemoet !

haha ja ik heb me laptop wel al maare moet nog adapter en batterij kopen dus kan niet zo snel opnemen maare k probeer wel wat te regelen

Posted by DjRV on Feb-05-2007 16:00:

Moet het persee in persona of mag je ook een exclusieve set aanbieden?

Posted by Neil CB on Feb-13-2007 16:21:

Voorlopig kan het eigenlijk nog enkel in persona inderdaad.

De toekomstplannen zijn wel dat de gehele vrijdagavond/nacht in het teken van house zal komen te staan tot in de late uurtjes. De bedoeling is dat we na de live show (00.00) de jukebox pc programmeren met ingezonden live sets van DJ´s. Hier ga ik dan vooraf al een korte intro en jingle bij zetten zodat elke dj netjes geintroduceert word. Dit is wel een project waar ik nog veel voor moet doen, maar ik hoop dit rond maart/april geregeld te hebben.

Ik ben nu dus nog niet actief op zoek naar goeie demo´s, maar als je van de jouwe af moet mag je hem alvast mailen. Het zou natuurlijk leuker/gezelliger zijn als je live een keer komt mixen, maar begrijpelijk is dit niet voor elke dj een optie.

Als ik in de loop van de weken alles een beetje rond heb zal ik dit nog wel even duidelijk maken met een nieuw topic ofzo. Het lijkt mij iig een leuk idee.

Posted by Spliph on Feb-14-2007 17:48:

wel leuk idee, goeie filosofie... kep net mn speakertjes binnen... net verhuisd vanuit de states... ik ga even snel wat opnemen en opsturen

als dat nog mogelijk is! =)

Posted by Neil CB on Feb-21-2007 13:09:

Yups, is prima mogelijk !

Posted by Chicane on Feb-21-2007 15:41:

Misschien leuk om dit te combineren met dit?

De winnaar z'n mix wordt uitgezonden

Posted by Neil CB on Feb-22-2007 14:12:

Misschien dat je dat even kan toelichten, want ik begrijp nu nog niet helemaal waar je op doelt

Posted by Botol&Cebok on Feb-22-2007 16:17:

quote:
Voorlopig kan het eigenlijk nog enkel in persona inderdaad.

De toekomstplannen zijn wel dat de gehele vrijdagavond/nacht in het teken van house zal komen te staan tot in de late uurtjes. De bedoeling is dat we na de live show (00.00) de jukebox pc programmeren met ingezonden live sets van DJ´s. Hier ga ik dan vooraf al een korte intro en jingle bij zetten zodat elke dj netjes geintroduceert word. Dit is wel een project waar ik nog veel voor moet doen, maar ik hoop dit rond maart/april geregeld te hebben.

Ik ben nu dus nog niet actief op zoek naar goeie demo´s, maar als je van de jouwe af moet mag je hem alvast mailen. Het zou natuurlijk leuker/gezelliger zijn als je live een keer komt mixen, maar begrijpelijk is dit niet voor elke dj een optie.

Als ik in de loop van de weken alles een beetje rond heb zal ik dit nog wel even duidelijk maken met een nieuw topic ofzo. Het lijkt mij iig een leuk idee.

ik zet volgende week mijn pc inelkaar dus denk dan dat ik eindelijk een set kan opnemen ik kom zeker livemixen !!!

Posted by Chicane on Feb-22-2007 18:52:

quote:
Misschien dat je dat even kan toelichten, want ik begrijp nu nog niet helemaal waar je op doelt

We houden een mix competitie hier op NLTA, onze forum members mogen een mixje insturen en die wordt gejureerd door andere forum members. Misschien leuk voor de winnaar dat zijn set op jullie radiostation wordt uitgezonden?

Posted by Neil CB on Feb-26-2007 11:14:

Oow ik zie het idd. Ik zal dat topic even in de gaten gaan houden in iedergeval, want het is inderdaad wel leuk om de set van de winnaar te draaien in ons programma ism telefonisch contact.

Tnx voor het ideetje !

Posted by Botol&Cebok on Feb-27-2007 19:00:

quote:
Oow ik zie het idd. Ik zal dat topic even in de gaten gaan houden in iedergeval, want het is inderdaad wel leuk om de set van de winnaar te draaien in ons programma ism telefonisch contact.

Tnx voor het ideetje !

hahha ik wil ook gewoon een keer als gast komen live als dat kan lijkt mij erg vet tenminste en misgien opandere avond contest

Posted by Neil CB on Mar-06-2007 16:47:

Ja dat kan ook natuurlijk als je ff een mix stuurt naar nocturnalgrooves@radiomiranda.nl

Posted by Botol&Cebok on Mar-06-2007 17:14:

quote:
Ja dat kan ook natuurlijk als je ff een mix stuurt naar nocturnalgrooves@radiomiranda.nl

haha ja ik heb vandaag als het goed is me pc alleen nog geluidskaart en dan stuur ik me mix op. Is het ook mogelijk om misschien meerdere uren te draaien onder verschillende namen ..?

Posted by Neil CB on Mar-15-2007 10:21:

Hummz, nooit over nagedacht eigenlijk want jij bent de eerste die het vraagt. Laten we sowiso eerst maar eens beginnen met 1 uur.

Sowieso doe ik ook altijd een kort interviewtje met de gast dj, maar als ik dan twee dj´s aankondig in een uitzending maar het is twee keer de zelfde stem, dat staat ook zo knullig toch.

Pages (2): [1] 2 »