TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nocturnal Grooves Radio (Alkmaar) zoekt gast dj´s
Pages (2): [1] 2 »
Nocturnal Grooves Radio (Alkmaar) zoekt gast dj´s
Wij van Nocturnal Grooves zijn op zoek naar talentvolle dj´s die graag live een djset zouden willen weggeven op een groeiende lokale radiozender in Alkmaar.
Nocturnal Grooves is een wekelijkse radioshow waarin wij een afwisselende mix uitzenden van vele verschillende stromingen binnen de house muziek. De stylen die wij draaien varieren van zweverige deephouse tot beukende Techno en van Trentemøller tot Chris Lake.
Wij zijn opzoek naar Dj´s uit de regio Noord-Holland die graag van zichzelf willen laten horen in onze live uitzending. Natuurlijk hoef je zelf niet je mond te houden en krijg je de ruimte om meer over jezelf en over je bezigheden te vertellen. Dit is natuurlijk ook een leuke manier om je tracks of optredens te promoten.
Wekt dit je intresse en denk jij wel een uur te kunnen boeien met jou platen selectie. Stuur dan een demomix van minimaal 30min naar:
Radio Miranda
T.a.v Nocturnal Grooves
Wageweg 60
1811 MK Alkmaar
Of stuur een link met je online mix plus wat aanvullende informatie over jou als artiest naar nocturnalgrooves@radiomiranda.nl[/email] (tevens voor vragen of extra info)
Nocturnal Grooves
Vrijdags van 20.00 tot 23.00
Radio Miranda 89.0 kabel FM (Regio Alkmaar)
A9 KabelkrantTV (TV Regio Alkmaar)
Live Streaming at http://www.radiomiranda.nl/live.html
[email]nocturnalgrooves@radiomiranda.nl
Leuk.
Je weet tenminste ook waar je het over hebt, laatst met de gasten van stadradio Alphen aan den Rijn voor hun programma "power zone" geluld maar die gasten zitten zo ontiegelijk vastgeroest in 2001 met hun muziek en doen er ook nog arrogant mee dus nee dat werd mijn radiodebuut niet - op het interview wat ik moest doen na dan.
Vind Alkmaar wel wat ver weg eigenlijk
maar wel een cool stadje
Toch is het bij ons wel zo dat wij het programma meer doen uit liefde voor de muziek, dan liefde voor het radio maken.
Wij zijn ook een beetje opzoek naar mensen met de zelfde instelling. Het idee erachter is ook om gewoon een gezellig avondje goede plaatjes op te zetten met elkaar.
Tot nu toe alleen nog Little Theseus ofwel DJ Bastiaan in de studio gehad (en met succes )
Zijn er verder geen TA´ers die het aandurven ?
Ik zou wel willen maar kom niet uit noord-holland
quote: |
Originally posted by magrec Ik zou wel willen maar kom niet uit noord-holland ![]() |
had destijds dacht ik wel een mail gestuurd, maar ging niet meer door weet niet mee rprecies waarom. Ik wil wel een mp3 aanleveren evt.
grzzzzzzzzzzzzz
zit toevallig nu de live opname van mn gastoptreden is na te luisteren, prachtig, thx nog Niels!
Originally posted by magrec Ik zou wel willen maar kom niet uit noord-holland ![]() |
ik zou wel graag willen komen draaien.
Mijn broer zit in alkmaar op school op hogeschool inholland.
Ben zelf nog nooit in alkmaar geweest moet nog ff langs vrienden gaan.
Ik stuur anders nog wel een demothe op
ik draai op dit moment nog wel breed van house , techno , progressive , trance ( schranz , electro) verschilt nog al meestal gewoon de tracks wat ik echt supervet vind.
alkmaar is ook niet zo ver weg denk uurtje reistijd met de trein
Amsterdam - Alkmaar is niet meer als 35 minuten hoor
Ik zie je demo wel tegemoet !
Originally posted by Neil CB Amsterdam - Alkmaar is niet meer als 35 minuten hoor ![]() Ik zie je demo wel tegemoet ! |
Moet het persee in persona of mag je ook een exclusieve set aanbieden?
Voorlopig kan het eigenlijk nog enkel in persona inderdaad.
De toekomstplannen zijn wel dat de gehele vrijdagavond/nacht in het teken van house zal komen te staan tot in de late uurtjes. De bedoeling is dat we na de live show (00.00) de jukebox pc programmeren met ingezonden live sets van DJ´s. Hier ga ik dan vooraf al een korte intro en jingle bij zetten zodat elke dj netjes geintroduceert word. Dit is wel een project waar ik nog veel voor moet doen, maar ik hoop dit rond maart/april geregeld te hebben.
Ik ben nu dus nog niet actief op zoek naar goeie demo´s, maar als je van de jouwe af moet mag je hem alvast mailen. Het zou natuurlijk leuker/gezelliger zijn als je live een keer komt mixen, maar begrijpelijk is dit niet voor elke dj een optie.
Als ik in de loop van de weken alles een beetje rond heb zal ik dit nog wel even duidelijk maken met een nieuw topic ofzo. Het lijkt mij iig een leuk idee.
wel leuk idee, goeie filosofie... kep net mn speakertjes binnen... net verhuisd vanuit de states... ik ga even snel wat opnemen en opsturen
als dat nog mogelijk is! =)
Yups, is prima mogelijk !
Misschien leuk om dit te combineren met dit?
De winnaar z'n mix wordt uitgezonden
Misschien dat je dat even kan toelichten, want ik begrijp nu nog niet helemaal waar je op doelt
Originally posted by Neil CB Voorlopig kan het eigenlijk nog enkel in persona inderdaad. De toekomstplannen zijn wel dat de gehele vrijdagavond/nacht in het teken van house zal komen te staan tot in de late uurtjes. De bedoeling is dat we na de live show (00.00) de jukebox pc programmeren met ingezonden live sets van DJ´s. Hier ga ik dan vooraf al een korte intro en jingle bij zetten zodat elke dj netjes geintroduceert word. Dit is wel een project waar ik nog veel voor moet doen, maar ik hoop dit rond maart/april geregeld te hebben. Ik ben nu dus nog niet actief op zoek naar goeie demo´s, maar als je van de jouwe af moet mag je hem alvast mailen. Het zou natuurlijk leuker/gezelliger zijn als je live een keer komt mixen, maar begrijpelijk is dit niet voor elke dj een optie. Als ik in de loop van de weken alles een beetje rond heb zal ik dit nog wel even duidelijk maken met een nieuw topic ofzo. Het lijkt mij iig een leuk idee. |
Originally posted by Neil CB Misschien dat je dat even kan toelichten, want ik begrijp nu nog niet helemaal waar je op doelt ![]() |
Oow ik zie het idd. Ik zal dat topic even in de gaten gaan houden in iedergeval, want het is inderdaad wel leuk om de set van de winnaar te draaien in ons programma ism telefonisch contact.
Tnx voor het ideetje !
Originally posted by Neil CB Oow ik zie het idd. Ik zal dat topic even in de gaten gaan houden in iedergeval, want het is inderdaad wel leuk om de set van de winnaar te draaien in ons programma ism telefonisch contact. Tnx voor het ideetje ! |
Ja dat kan ook natuurlijk als je ff een mix stuurt naar nocturnalgrooves@radiomiranda.nl
Originally posted by Neil CB Ja dat kan ook natuurlijk als je ff een mix stuurt naar nocturnalgrooves@radiomiranda.nl ![]() |
Hummz, nooit over nagedacht eigenlijk want jij bent de eerste die het vraagt. Laten we sowiso eerst maar eens beginnen met 1 uur.
Sowieso doe ik ook altijd een kort interviewtje met de gast dj, maar als ik dan twee dj´s aankondig in een uitzending maar het is twee keer de zelfde stem, dat staat ook zo knullig toch.