TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- En bra låt...


Posted by Ravesquad on Mar-16-2002 11:50:

Smile Tongue En bra låt...

...är Dj Scot Project - Future is now Hardriff mix.. en gammal klassiker som bara är så jävla fet så jag var tvungen o tala om det


Posted by Virus on Mar-16-2002 12:05:

Sanning! DJ Scot Project knäcker!! O (Overdrive)(Club Mix) är också mäktigt grym.. Och remixen på French Kiss... Och många till..


Posted by reveal on Mar-16-2002 15:48:

quote:
Originally posted by King of Clubs
O (Overdrive)(Club Mix) är också mäktigt grym..


Arome Remix är fetast


Posted by ExOn on Mar-18-2002 08:11:

Arome är i själva verket Dj Scot Han har bara det som synonym.


Posted by Virus on Mar-25-2002 20:41:

quote:
Originally posted by reveal


Arome Remix är fetast


Hade inte den... Den var också bra, men annourlunda. Hela det lugna partiet i låten är ju borta...

Om nån möjligtvis skulle ha en bra rip av Arome - Im not a Bitch så skulle jag bli väldigt glad


Posted by Aendy on Mar-26-2002 14:55:

En annan bra låt....

... som jag var oerhört skeptisk till när polaren skickade till mig eftersom jag anser Scooter tillverkar lite mer mainstream-alster som inte det ligger så mycker själ i... men dock måste säga att Scooter - Devil drums överaskar, visst fattar man att inspirationen kommer från Safri Duo, men det inte alls något plagiat utan de har faktiskt gjort en annan grej av det. Find our for yourself.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.