TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax 6 April -> Meeting
Pages (3): [1] 2 3 »
Qlimax 6 April -> Meeting
Wie gaan er allemaal meeten op Qlimax??
Ik ben iig van de partij, lekker knallen!! 
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het geluid zal zijn...
**PRESENT** ![]()
GREETZ!!
Yes, yes!!! ik ben erbij! nog maar 3 weekjes!!!!
en heb al onwijs zin!
Helemaal los!
Trouwens ook wel vette cd die je bij je kaartje kreeg. Vooral nummer 1=> "A*S*Y*S*- Acid Nightmare" 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Trouwens ook wel vette cd die je bij je kaartje kreeg. Vooral nummer 1=> "A*S*Y*S*- Acid Nightmare" |

| Originally posted by Bellie Ouwe bende!!! ![]() GREETZ!! |

Ik wilde echt onwijs graag maar ga dus niet
....balen
Ik ben er 

Krraaa kaartjes in de pocket.. elke dag 2 aaitjes
jason ist er ook!
IK gaat ook!!!
O man wat heb ik er een zin in! Hopen dat het net zo gaaf word als afgelopen 2 x maar daar ben ik van overtuigd! Helemaal los!!
Stampen, Beuken, Spacen 
Meeting is on it's way...........
ik zou gaan, ik had kaartje, krijg ik net een dikke boeking, naja datgaat voor dan ,
best wel kut
jahaa ik ben ook van de partij
word er nog ge-meet op qlimaxx??
| Originally posted by YojiBiomehanika jahaa ik ben ook van de partij word er nog ge-meet op qlimaxx?? |
Ik ben ook wel van de partij! 
Alleen wel op voorbehoud want als ik erg ver van mijn pad ben door wat dan ook ben ik niet zo'n ster meer in klokkijken! 
Maar dat zien we dan wel weer! 
whehe
Latex!!
Ik zal uiteraard ook aanwezig zijn!!! 
Met vriendelijke groet.
Ik ben dus ook van de partij en we gaan knallen!!!!
| Originally posted by Partyhardy! Vooral nummer 1=> "A*S*Y*S*- Acid Nightmare" |
Maar waar gaan we nou meeten ???daar ging de thread toch ook over ???

Psies Akira!
Waar?? Het beste lijkt me om ergens in de ijshockeyhal af te spreken, daar is het wat rustiger dan in de main.
Qua tijd lijkt me 0:00 uur wel oke! Dat is me op TE ook goed bevallen, maar laat ff horen wat je ervan vind!
OK meeten lijkt me idd een strak plan, iemand ideeen? thilaf heeft volgens mij wel hanidge meeting plekken, was er vorige x met TE wel maar niet bij de meeting.
deze mensen zijn 6 april aan het stampen 
Flipper01
Bellie
Partyhardy!
Remy D
Henkie_henk
tijs08
YojiBiomehanika
mido
mr.marcello
Akira
Gekhous
nog 2 weekjes!!! ik kwam er alleen net achter dat het midden in mijn tentamens valt dus Maandag word al een her voor mij dan 
Re: Psies Akira!
| Originally posted by Flipper01 Waar?? Het beste lijkt me om ergens in de ijshockeyhal af te spreken, daar is het wat rustiger dan in de main. Qua tijd lijkt me 0:00 uur wel oke! Dat is me op TE ook goed bevallen, maar laat ff horen wat je ervan vind! |

Wahhhh vet stampen nog heel ff... vet beter ik heb mn tentamens net achter mn rug dus ik kan me heeeeelemaal laten gaan muhahawh
[///offtopic mode on]
Hoeveel mensen komen der eigelijk op Qlimax? Op die vette site van hun staat 40.000 souls!? Maar kunnen der echt 40.000 mensen in et Thialf? Ik had ook al gehoord van 20.000 of 25.000 ofzo... Weet iemand et???
[///offtopic mode off]
19.000 piepels om pesies te zijn 
mm 19.000 maar? das nog minder dan op TE vorig jaar en toen was et al niet echt druk in et thialf!! mwah misschien ook wel es een keer relaxed wat bewegingsvrijheid 
ja pesies!
we moeten natuurlijk wel de ruimte hebben om te stampen! ik hoorde dat er nog zoon 2000 kaarten zijn, dus het loopt wel helemaal vol denk ik!
Kheb zin in QLIMAX!!!! zeker met het vooruitzicht dat ik donderdag naar Erick E gaat

[QUOTE
deze mensen zijn 6 april aan het stampen 
Flipper01
Bellie
Partyhardy!
Remy D
Henkie_henk
tijs08
YojiBiomehanika
mido
mr.marcello
Akira
Gekhous
nog 2 weekjes!!! ik kwam er alleen net achter dat het midden in mijn tentamens valt dus Maandag word al een her voor mij dan
[/QUOTE]
mmm mooi is dat... ik kom dus niet meer ??
Nou ik ben er wel bij dus !!
Cya there Grz Trunks....