TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoeveel slaap heb je nodig?
Pages (2): [1] 2 »
Hoeveel slaap heb je nodig?
Mijn vraag is er nu, omdat ik steeds dezelfde mensen online zie zitten op TA 
Ik probeer van mijn 6 uurkes te slapen tijdens de week, maar soms heb ik die niet
De zaterdag haal ik mijn 7-8 uurkes wel en de zondag, ja dan slaap ik bijna een hele dag als het me toe laat 
Ik zit hier toch ni vaak? 
| quote: |
| Originally posted by Stoffie Ik zit hier toch ni vaak? |
Tijdens de week heb ik toch minstens 7 uur nodig, maar hoe meer hoe liever natuurlijk. Het hangt er meestal vanaf of ik vroeg les heb of niet. Maar als ik tot 2u op TA zit dan zal ik meestal niet om 8u al terug uit m'n bed zijn
Nu ja, soms valt het wel voor dat ik maar 5 of 6 uur slaap, en op zich valt dat wel mee, zelfs voor een paar dagen. Maar in het weekend moet ik echt goed kunnen uitslapen (minstens 9 uur), anders word ik prikkelbaar 
Eigenlijk 8 uur per nacht nodig en ik probeer ook altijd tegen 22h doordeweeks in bed te liggen...alleen lukt me dat niet altijd omdat m'n avond al zo kort is (19u thuis). Maar feitelijk komt het erop neer dat ik tussen 6 a 7 uur per nacht aan slaap pak en op vrije dagen ongegeneerd uitslaap 
Hangt er van af of het werk/school is of vakantie. In de vakantie kruip ik er vaak tussen 23u en 01u in en om 8u er weer uit. Een langslaper ben ik niet want ik heb graag veel aan mijn dag.
Ik heb zo'n 6-7u slaap nodig in de week (alhoewel ik soms om 01u ga slapen en om 06u er weer uit moet), en in het weekend slaap ik zon 10u 
Ik word nie vervelender dan anders als ik te weinig heb geslapen, maar wel een pak luier 
Tijdens de week zo een 7 a 8 uur slaap meestal, soms meer, soms minder. Tijdens het weekend ietske meer, hangt er een beetje van af als ik ben uitgegaan of niet
Word ook niet prikkelbaar of humeurig als ik minder heb geslapen, gewoon minder energiek.
Door de week kruip ik nooit voor 23u-00u m'n bed in, ongeacht het uur waarop ik er uit moet.. Vorig jaar had ik geluk dat ik dikwijls pas om 11u of later les had, en kon ik dus dikwijls wel ne hele tijd slapen. Tegenwoordig moet ik er echter bijna dagelijks om 6u15 uit omdat ik om half negen les heb..
Ik ben gewoon iemand die wel eens graag uitslaapt, maar daarom niet vroeger z'n bed zal inkruipen.. Of ik er dus om 6u uitmoet of om 11u, daar trek ik mij 's avonds niets van aan.. 
Door het weekend ga ik, als ik niet op stap ben, tussen 00u-02u slapen en dan lig ik meestal in bed tot een uur of tien.
Als ik op stap ben geweest tot 's morgensvroeg dan ga ik meestal niet meer slapen omdat ik dan de avond erop niet meer in slaap geraak, meestal houd ik het dan bij een kort dutje op de zetel..
Ik heb best wel slechte slaapgewoontes me dunkt, maarja heb er toch nooit fysieke hinder van ondervonden 
De laatste weken ben ik moeten toekomen met 4-5 uurtjes (nuja, moeten is veel gezegd). Gelukkig heb ik gisteren en vandaag toch zo'n 8 uurtjes kunnen slapen
Ik ben tegen mijn gewoonte in om 1 uur in mijn bed gekropen om toch terug een beetje menselijker te worden 
wa voor slechte poll
6-8 kunt ge ni kiezen 
meestal tussen 6 en 8 uur dus, en tegenwoordig is da meestal maar 6 meer, maar of ik daarmee voldoende heb, twijfel ik aan..
Meestal slaap ik zo'n 7 uur of minder in de week, in het weekend slaap ik dan lekker uit, 10-11 uur +-
| Originally posted by Transfusion Meestal slaap ik zo'n 7 uur of minder in de week, in het weekend slaap ik dan lekker uit, 10-11 uur +- |
| Originally posted by Transfusion Meestal slaap ik zo'n 7 uur of minder in de week, in het weekend slaap ik dan lekker uit, 10-11 uur +- |
normaal gezien heb ik nie heel veel slaap nodig door de week kom ik 6 uurkes toe zeker as de vroege post heb as ik de late heb kan da wel wa meer zijn natuurlijk,en dan in het weekend slaap ik zo 5 uur ofzo buiten as ik echt stikkop ben dan kan da wel is 9 uurkes slapen zijn.ma op dit moment is het heel wa meer slapen want heb vorige maand zwaar accident gehad en bijna maand in het ziekenhuis gelegen en nu terug zo een beetje aan het weggaan ma om 5 uur ben ik al moe da heb ik normaal pas rond 8 uur ofzo maja da zal wel terugkomen!!!
door de week slaap ik meestal een 5 � 6u uur per nacht, is nog steeds een slechte gewoonte van mijn studententijd
. In het weekend gebeurt het wel eens dat ik mijne slaap probeer in te halen, en dan kan het wel tussen 10u en 12u zijn eer ik opsta. Ik lig er dan wel zelden voor 2u in, ongeacht of ik op stap ga of niet.
Ideaal voor mij is zes � zeven uur, want anders word ik lui. Probleem is dat ik graag lui ben en dat ik in het weekend dan ook af en toe blijf liggen
Dan kan het al snel oplopen tot een negental uur als ik niet ben weggeweest.
In de week slaap ik meestal iets van een 6 uur per nacht, soms minder. In't weekend probeer ik dan wel wat meer te slapen, hoewel dat er niet altijd van komt. Ik heb zo de eigenschap om ten laatste rond 11u - half 12 uit mijn bed te komen, zelfs als ik er pas om 6u in ben gekropen 
Als ik niet uitga ben ik er in't weekend trouwens ten laatste uit rond 9u - half 10.
Ik slaap een 4 � 5-tal uur per dag, of het nu week of weekend is maakt ni uit...
Niet dat ik 't zo wil, bijlange ni, maar ik k�n gewoon ni meer, �n ik neem -voorgeschreven- medicatie om zelfs d�t te hebben 
| Originally posted by Pumaz Ik slaap een 4 � 5-tal uur per dag, of het nu week of weekend is maakt ni uit... Niet dat ik 't zo wil, bijlange ni, maar ik k�n gewoon ni meer, �n ik neem -voorgeschreven- medicatie om zelfs d�t te hebben |
schildklier of bijnier-problemen?
Ik slaap ook maar 5 a 6 uur op nen dag ze, hooguit 7 in het weekend.
| Originally posted by domineesje heeft dat niet iets te maken met heeeeeeeel hoge bloeddruk? |

Slaap tussen de 6 en 8 uur per dag/nacht
hangt een beetje van de shiften af... kan nooit vroeg gaan slapen dus bij vroege shiften vallen er vele uurtjes slaap weg 
toch wel 8u slaap nodig om goed te zijn...
kruip in de week tijdens school meestal rond 11u-half 12 in bed, heb wel het voordeel dat ik dit jaar meestal maar om 10u les heb en dus tot 9u kan slape
heb eigenlijk weinig problemen met weinig slaap, al� bij het opstaan toch niet... ik kan makkelijk tot 5u weggaan en om half 9 in de les zitten, enkel rond een uur of 7 's avonds begin ik dan echt moe te worden en kruip ik meestal op tijd in mijn bedje
mmm...slapen kan soms toch zo zalig zijn... 
Ik slaap in de week tussen de 7 en 8 uur, ma ik heb er wel 9 uur nodig om goed te zijn. Da cumuleert zich dan een hele week (vrijdag loop ik al als een zombie rond
) en het weekend dient dan om uit te slapen. 12 uur slapen is geen uitzondering.
Kvind da zelf wel wa ambetant dak zoveel slaap nodig heb. Maar als ik te weinig geslapen heb, kan ik wel h��l prikkelbaar worden