TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 6 samples, wie helpt me ID-en? (Check it out!!)
6 samples, wie helpt me ID-en? (Check it out!!)
Hi all,
Ik heb 4 samples ge-upload van platen die ik zeer goed vind, maar die ik niet kan plaatsen. Misschien dat jullie ze weten, here we go:
Sample 1
Sample 2
Sample 3
Sample 4
Sample 5 DEZE VOORAL!!
Sample 6
Greetings,
Blighty
Samples
Ik denk dat je op www.judgejules.net, de site van de beste dj ter wereld, misschien wel wat kan vinden in de top 10 die elke week vernieuwd wordt of in de playlists. Of kijk anders op http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/jules.shtml waar the Judge vele nieuwe platen al maanden van tevoren behandeld voordat types zoals Johan Gielen ze draaien.
Kijk ook eens naar Rob Dougan Clubbed To Death Point 4 mix Dit is ook een geweldige plaat.
ik zou het echt nie weten
en Judge Jules is niet de beste Dj ter wereld, sterker nog ik vind hem net zo slecht als Jean
Hi,
| quote: |
| Originally posted by Biohazard ik zou het echt nie weten en Judge Jules is niet de beste Dj ter wereld, sterker nog ik vind hem net zo slecht als Jean |

Re: 6 samples, wie helpt me ID-en? (Check it out!!)
| Originally posted by blighty Hi all, Ik heb 4 samples ge-upload van platen die ik zeer goed vind, maar die ik niet kan plaatsen. Misschien dat jullie ze weten, here we go: Sample 1 Sample 2 Sample 3 Sample 4 Sample 5 DEZE VOORAL!! Sample 6 Greetings, Blighty |
Re: Re: 6 samples, wie helpt me ID-en? (Check it out!!)
Hi,
| Originally posted by WTB Ik ben nog bezig de samples te downloaden (beetje grote files voor iemand met modempje) maar tot nu toe heb ik: Sample 3: Aurora - Hear You Calling (en motion remix) Sample 4: ik ken dit nummer heel goed, vaak gedraaid door tiesto volgens mij, kan ff niet op de naam komen. WTB. |

Sample 2 = Sisko - Light Over Me (Gate Of Light mix)
Sample 4 = SPX - Straight To The Point
Hahahaha en zoooooooo cool! Ik heb sample 5 , dat nummer dus al zoon 1,5 jaar geleden tot 3x toe in unknown forum gezet om te laten id-en... echt een super nummer! Draaide Jules idd februari 2000 op 538
en dan nu de titel!!!!!!
Sample 5 = Glow P.M. - Alma Der Mar 'Forgettin' Ibiza
ik denk dat ik nu ongeveer weet hoe blij je bent met deze id, aangezien ik hetzelde heb meegemaakt 
de rest ken ik niet
Sample 6 is trouwens erg vet!!
Greetzzz
Hi,
| Originally posted by tijs08 Sample 5 = Glow P.M. - Alma Der Mar 'Forgettin' Ibiza [/B] |

idd een geweldige plaat!!
Maarre om ff trug te kome op Judge Jules ik denk eigelijk ook wel da hij een van de beste DJ's ter wereld is...
En hij is zkr een stuk btr dan Jean!!
Maar goed dat is mijn mening, maar je hep jouw mening nog nie beargumenteerd!
misschien vindt hij het brilletje van de judge niet zo mooi
| Originally posted by Optimus misschien vindt hij het brilletje van de judge niet zo mooi |
Re: Samples
| Originally posted by Zilla Ik denk dat je op www.judgejules.net, de site van de beste dj ter wereld, |
| Originally posted by Biohazard ik zou het echt nie weten en Judge Jules is niet de beste Dj ter wereld, sterker nog ik vind hem net zo slecht als Jean |
Inderdaad ik vond jules echt wel een van de betere dj's. Zeker als je de set van qontact luisterd. Ik vind alleen de sets die hier in nl worden opgenomen heel anders dan die uit Engeland. Daar is hij echt met zijn eigen BBC1 show in een discotheek en speelt hij zijn eigen MC. Of hij laat zijn vrouw meezingen op 1 plaat hebt die ok al eens gedaan. Ook laten ze op de BBC het publiek veel meer horen. Dan kun je dus veel meer sfeer proeven dan wanneer je een set hoort van de nederlandse radio. Daar hoor je bijna nooit publiek er tussendoor. Is soms ook beter want dan hoor je het eventuele heeeeeehoooo ook niet.