TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006]
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006]
| quote: |
| Intuition Invites Intuition Invites Saturday the 16th of December 2006 Asta Theater, The Hague (NL) Area 1 � Mainstage Intuition Menno de Jong (NL) www.mennodejong.com Cliff Coenraad (NL) www.cliffcoenraad.com Invited Giuseppe Ottaviani (Live) [Vandit] (Italy) www.giuseppeottaviani.it / www.nunrg.it John O�Callaghan [Discover] (Ireland) www.johnocallaghan.net Misja Helsloot [Gesture] (NL) www.misjahelsloot.com + 5 Lasers + Top Visuals + Special FX & MC Stephen Area 2 � Foyer / Chillout Sied Van Riel www.siedvanriel.com Tim Nokx www.timnokx.com Storyteller www.storytellermusic.nl Short Info Event: Intuition Invites Date: Saturday the 16th of December 2006 Venue: Asta Theatre, The Hague (NL) Website: www.asta.nl Time: 23:00-05:00 Minimum Age: 18 Tickets: EUR 10.00 / 12.50 (presale / door) Presale: http://www.intuitionrecordings.com/index.php?id=70 ![]() |

No offence, maar die line-up is een pak saaier en minder kwalitatief dan de vorige keren 
John O' Callaghan
Niets voor mij vrees ik 
| Originally posted by Push2005 No offence, maar die line-up is een pak saaier en minder kwalitatief dan de vorige keren ![]() John O' Callaghan Niets voor mij vrees ik |
.
Toch zeker weer het overwegen waard wat mij betreft. Twee nieuwe namen voor mij, en Helsloot is een fantastische DJ.
| Originally posted by Vishnu en Helsloot is een fantastische DJ. |
JOC lijkt mij als DJ n�g beter dan Luc Adriaenssens
| Originally posted by Push2005 No offence, maar die line-up is een pak saaier en minder kwalitatief dan de vorige keren ![]() John O' Callaghan Niets voor mij vrees ik |
What the hell doet dat er nu toe
Afgezaagd.
Je kan toch moeilijk ontkennen dat Jon O Bir, Alex Morph & Steve Helstrip interessanter zijn dan JOC of Giuseppe.
| Originally posted by Push2005 Je kan toch moeilijk ontkennen dat Jon O Bir, Alex Morph & Steve Helstrip interessanter zijn dan JOC of Giuseppe. |
| Originally posted by Push2005 What the hell doet dat er nu toe Afgezaagd. Je kan toch moeilijk ontkennen dat Jon O Bir, Alex Morph & Steve Helstrip interessanter zijn dan JOC of Giuseppe. |
Vooral live dan
En als die dan draait zoals op een Nu NRG liveset met veel eigen producties dan is't
Asta staat toch op de banlijst, dus ben er niet bij en zit wss in Londen 
| Originally posted by Push2005 John O' Callaghan |
| Originally posted by Freezel Asta staat toch op de banlijst, dus ben er niet bij en zit wss in Londen |
| Originally posted by Xilver Hoezo banlijst? |
Niet zagen, Chris! Gewoon goeie oordoppen in en komen, dammit !
Wordt weer een Intuition Drinking Contest en zeeeeeeeeer kansloos ! 
| Originally posted by Freezel 1. Kutgeluid, dus piep in de oren 2. Kutuitsmijters, die dingen "lenen" uit je tas en later van niets weten 3. Kuttreinen rijden niet als het afgelopen is (of tot 7.30 wachten of een nachttrein pakken die 2 uur onderweg is aangezien iedereen wil drinken ipv rijden) |
| Originally posted by Phortastic Goede organisatie precies |
Gewoon ff over aversie heenzetten dus
Krijg je van mij oordoppen en een biertje ![]()
| Originally posted by Loraine Gewoon ff over aversie heenzetten dus Krijg je van mij oordoppen en een biertje |
Is toch geen slechte affiche 
heeft er iemand JOC al horen draaien?
| Originally posted by christina heeft er iemand JOC al horen draaien? |
Haha. 
| Originally posted by Freezel Breng je mij dan ook thuis? |
| Originally posted by TOR Die zijn helaas reeds gestorven. |