TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Playlist Paul Oakenfold
Playlist Paul Oakenfold
heeft iemand voor mij de tracklisting van paul Oakenfold @ Dance Department van gister??
alvast bedankt
wah lekker setje he veel aparte plaatjes (niet standaard 4 beat in de maat plaatjes)
2e plaat is emjay & asouter - transatlantik
ik denk dat hij de 3 andere platen van de undeeground sounds of the netherlands EP ook wel heeft gedraaid (kheb niet alles kunnen horen) aangezien deze platen op perfecto worden gereleased en daarom zou hij ook in kremlin komen draaien 
waren idd behoorlijk wat aparte plaatjes!
Kep em wel helemaal gehoord, hep em ook op genomen (op tape, btje ouderwets I know)
maarre weet je maybe waar ik de volledige tracklisting kan vinde?
weet iemand waar ik die transatlantik plaat kan downloaden?
Die plaat van emjay kan ik nergens vinden maar omdat die EP nu is gereleased denk ik dat je hem wel snel ergens kan vinden.
Track 3 of 4 is een nummer met Jan Johnston volgens mij heet die plaat "Am I on Paul's?" of "Am I on Pause?".
WTB.
maarre weet iemand meer dan 2 tracks?
kep em nu weer opstaan en part 2 is et begonne (na de reclame), de laatste plaat voor de reclame is trouwens bes wel lekker dus weet iemand welke da is?
Maar weet iemand maybe waar ik em anders kan vinden?
| quote: |
| Originally posted by Tha Force de laatste plaat voor de reclame is trouwens bes wel lekker dus weet iemand welke da is? |
waar heb je die set gedownd??
Hij staat al op http://d2k.dedserver.org/index2.php dus.... Alleen jammer dat ze nog geen tracklist en cue file hebben, maar dat zal nog wel komen
misschien dat de laatste plaat die hij draaide heet:
Burrfunk - Welcome To The Real World
de vocals zingen de hele tijd:
welcome to the machine alleen 
wel een errug lekkere plaat zeg, das nou echt een trance plaat.
Vindt het echt een suffe graf set!!
Ben wel meer gewned van PAULIE........
suf? ik heb lang niet zoiets geoed gezien van oakey!
die ene plaat met Welcome to the Machine zit er idd ook in! (idd wel lkkr)
En de plaat voor de reclame is idd Jan Johnson - Am I on Pause, na het goed beluisteren hoorde ik de vocaliste dat zingen...
Ennuh het was helemaal geen suffe set, alleen khad et nie verw8 van em, maar de set was wel lkkr!!
De meeste verwachten joham gielen trance als ze paul oakenfold horen ofzo?
neeej geen joahn gielen trance, maar khad nog nie zow veel gehoord van P.O en wat ik had gehoord klonk heel anders, maar sinds deze set ben ik egt zwaar fan van em! (maar tog nog meer fan van Armin)
haha ja
dit is weer eens wat anders als die kinder trance van gielen
Kheb hem nu een paar keer geluisterd, maar je moet er ff aan wennen. Het is inderdaad weer heel anders dan vorige sets van hem bijv de exxential mix of een van zijn cd's. Maar dat vind ik het goeie van oakie, je weet niet wat je moet verwachten, het is iedere keer anders. En anders wil zeker niet zeggen dat het dan bagger is...
Does someone have a complete tracklist to this one?
I want it bad! =)