TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Webspace gezocht...!


Posted by SnuggLe on Oct-20-2006 12:44:

Webspace gezocht...!

Heeft iemand WEBSPACE voor me om wat vakantiefoto's te plaatsen? Het gaat om max 80mb denk ik, zo'n 200 foto's (verkleind). Het gaat om een aantal weken/maanden die meuk even te hosten....want al die dingen op het internet werken niet, ik wil er graag zelf een gallery van maken.


(Clickable)


Posted by franzelare on Oct-20-2006 12:48:

je kan het ook in photobucket ofzo stoppen en dan de previews en webpages op je eigen webspace zetten en linken naar de foto's die ergens anders staan


Posted by SnuggLe on Oct-20-2006 13:31:

quote:
Originally posted by franzelare
je kan het ook in photobucket ofzo stoppen en dan de previews en webpages op je eigen webspace zetten en linken naar de foto's die ergens anders staan


Eh que?
Heb geen eigen webspace, daar vraag ik net om
Heb zelf wel Arles Webpage Imagecreator (of hoe dat ook heet) wat de HTML's maakt met de thumbs etc.


Posted by Little Theseus on Oct-20-2006 14:22:

Re: Webspace gezocht...!

quote:
Originally posted by SnuggLe

(Clickable)


die foto is nep! die heb jij niet gemaakt! dat kan niet! vet mooie foto!

(heb 30 mb wepspees btw als je wil)


Posted by SnuggLe on Oct-20-2006 15:24:

Thanks Bassie!
Harmen bood me ook al 1gb aan (een deel ervan), dus daar wacht ik eerst even op! In ieder geval bedankt!


Posted by Opti on Oct-20-2006 16:18:

80 Mb webspace heb ik ook wel voor je eventueel


Posted by SnuggLe on Oct-20-2006 17:46:

Top, mooizo! Nou, dan is er in ieder geval even wat keuze
Kan ik gaan kiezen uit het mooiste www-adres nu ofzo

Foto's zijn wel aardig geworden, maar wel een stuk minder dan van vorig jaar vakantie. Maarja, dat ligt aan de landen denk ik. India is een STUK kleurrijker dan Afrika.


Posted by AirPole on Oct-22-2006 00:15:

Bram, je kan (tis echt heel simpel) op Photobucket je eigen gallerij maken. Je moet je geloof ik ff registreren, maar daarna is het echt handig hoor. Je upload die foto's naar die website en dan kan je vanaf daar weer verder linken. Je kan dan gewoon die foto's hier plaatsen door die IMG../IMG codes over te nemen. En het is niet na verloop van tijd zomaar opeens dat die foto's verdwenen zijn. Ik gebruik het zelf ook, tis echt handig. Link --> Photobucket


Posted by eXos on Oct-22-2006 11:15:

Ik kan dit aanbieden:

Een snelle server die een 100Mbit aansluiting rechtstreeks op de AMS-IX/NL-IX heeft. (Op de Redbus colocatie)

Voor 5 euro per maand krijg je het volgende:
- 5 GB Opslag
- 15 GB Dataverkeer
- De mogelijkheid om 4 domeinen te beheren

Draait op Plesk 7.5 Reloaded


Posted by SnuggLe on Oct-22-2006 18:07:

quote:
Originally posted by eXos
Ik kan dit aanbieden:

Een snelle server die een 100Mbit aansluiting rechtstreeks op de AMS-IX/NL-IX heeft. (Op de Redbus colocatie)

Voor 5 euro per maand krijg je het volgende:
- 5 GB Opslag
- 15 GB Dataverkeer
- De mogelijkheid om 4 domeinen te beheren

Draait op Plesk 7.5 Reloaded


Eh, dat is super interessant, maar dat is meer toekomst werk als ik mijn eigen site opzet Nu alleen even kort wat vakantiefoto's hosten Maar ik heb nu al via Harmen, thanks! Zal de foto's hier binnenkort wel posten.


Posted by magrec on Oct-23-2006 14:50:

ik zie dat ik zelfs 2 gig tot mijn beschikking heb haha, ik heb trouwens onbeperkt dataverkeer (naja onbeperkt is een groot woord maar je krijgt pas een mail als je rond de 50 gig per maand zit ofzo


Posted by SnuggLe on Oct-23-2006 17:06:

We all love Harmen!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.