TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta t-shirts - Ze zijn er!
Pages (2): [1] 2 »
Beta t-shirts - Ze zijn er!
Ik heb net de tshirts afgehaald bij de winkel en ze zien er goed uit
Ze zijn allemaal gelukt, behalve het topje van Lady_Lizzy, dat was te klein om iets op gedrukt te krijgen.

Ik ga ze zo snel mogelijk opsturen, waarschijnlijk maandag of dinsdag.
Weet ge soms nog welk type en kleur die blauwe linksonder is? Ziet er mij ne sjieke uit en zou ik zelf misschien de volgende keer bestellen 
driewerf hoera !
Die in het midden vanonder is mine ! 
die flashy kleurkes zijn wel neig 
| quote: |
| Originally posted by BZRK Weet ge soms nog welk type en kleur die blauwe linksonder is? Ziet er mij ne sjieke uit en zou ik zelf misschien de volgende keer bestellen |
| Originally posted by BZRK Weet ge soms nog welk type en kleur die blauwe linksonder is? Ziet er mij ne sjieke uit en zou ik zelf misschien de volgende keer bestellen |
ziet er allemaal goed uit 
Die gele en die blauwe zijn nice. 
| Originally posted by Real Die gele en die blauwe zijn nice. |
Looks nice
, was al bang da ze nie voor de BeTA-party klaar zouden geraken.
Dieen donker blauwe (rechts van bove dus) komt wel nice uti qua kleur tbh
Ziet er allemaal nice uit, strak werk!
da blauw rechtsboven zieter ook mooi uit inderdaad
mooi zo
Damn kmoen wok e T-shirt �n.. we gaan toch geen jaar wachten op de volgende lading �? 
Al�, we gaan ze dan toch alvast kunnen dragen op de Beta Party 
Is er op die foto ook een B&C Men-Only te zien?
Btw, chapeau voor Cygnus voor de tijd en moeite die hij aan de t-shirts besteed heeft 
Verdorie was net te laat om eentje te bestellen.Even een ander vraagje;waar kan je tegen een deftige prijs t-shirts met eigen ontwerp laten drukken in BE ?
www.riverwave.be was ook wel een grote bestelling bij mij, ken hun prijzen niet voor 1 stuk, maar ze doen het zeker wel.
Zwartopwit doet da ook dacht ik...
Cygnus... ik ben ongeduldig aan het wachten om mijn exemplaar te ontvangen
. Thanks voor de moeite!
ziet er goed uit, ben benieuwd 
ik heb zo het gevoel dat Benny nu t-shirts in enveloppes aan het stoppen is 
| Originally posted by FCB_Fanatic ik heb zo het gevoel dat Benny nu t-shirts in enveloppes aan het stoppen is |
Met de hulp van m'n ma en pa gaat het snel. Pa schrijft, ma vult enveloppen 
| Originally posted by CygnusX Hoe raadt ge het? Met de hulp van m'n ma en pa gaat het snel. Pa schrijft, ma vult enveloppen ![]() Ze zijn net klaar, we gaan ze nu posten |
Gaan ze er zijn tegen de BeTaparty ????
Met de post weet je maar nooit. Je kan natuurlijk ook altijd vragen of Benny het niet voor een meerprijsje met DHL, taxipost ofzo wil opsturen, dan zal je het zeker hebben voor de beta-party.
| Originally posted by Transfusion Met de post weet je maar nooit. Je kan natuurlijk ook altijd vragen of Benny het niet voor een meerprijsje met DHL, taxipost ofzo wil opsturen, dan zal je het zeker hebben voor de beta-party. |