TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Party kleding...
Party kleding...
Weet er ook iemand een site of een winkel waar ik Party kleding kan kopen ??
Moet wel iets zijn te vinden toch, ik heb al rondgekeken maar kan niks vinden.

Psychotic spullen vinnik wel mooi+geschikt
In Maastricht zit een hele vette party-kleding winkel genaamd "Bizarre" , daar verkopen ze partykleding, van fluoriserende kleding tot t-shirts met spikes op de mouwen
Maar ja Maastricht is voor jouw wel een beetje uit de richting

In Amsterdam heb je ook zat van die winkels... ik heb er nog een keer een witte broek gehaald. Alleen ik weet niet meer hoe die kutwinkel heet. Ga gewoon naar Amsterdam, je ziet dr zat spullen!
Bijenkorf!!!
Ja gewoon amsterdam doen... ook beetje in de straatjes naast de grote winkelstraten kijken.. zitte wel 2 van die lijpe klere winkels in hoofdstraat als je station uithuppelt.. zon "i am a dj" in flikkerende fagget lichtjes heb je al voor 100 piek.. (alleen dat lampje dan)
goh, wat weet jij toch altijd goed waar je fagget dingen kunt halen 
wat is er fagget aan "i'm a dj" ?
tenzij dat het een roze stringbody is + afgeknipt superkort spijker(korte)broekje waar je beide ballen onderuit hangen..
oh oeps 
mmm, sexy, vergeet vooral niet dat konijnebontje op de kont!
Okeeeeej, nog meer mensen interesse in aphex' party kledij?
misschien dat ik ze dan online zet 
lol @ riz
www.clubwearhouse.nl
hmmmm, dan moet ik toch maar eens
een eindje gaan toeren op een zaterdagmiddag.
Alleen zo,n konijne staartje lijkt me niet echt iets
voor mij 

| quote: |
| Originally posted by aphex wat is er fagget aan "i'm a dj" ? tenzij dat het een roze stringbody is + afgeknipt superkort spijker(korte)broekje waar je beide ballen onderuit hangen.. oh oeps |
daar heb je helemaal gelijk in. zal niet gebeuren met roze bloesjes :P
oooh behave!

ik wil online shops zonder creditcard!!
k haat winkelen en vooral passen,gimme online shopsssss
| Originally posted by Eye-Riz daar heb je helemaal gelijk in. zal niet gebeuren met roze bloesjes :P |
ok, je hebt idd clubwarehouse, is mij een beetje tegengevallen, nieuw gebouw, eigenaar kon niet eens nederlands, kleine collectie. In de kalverstraat heb je 2 zaken; Rythm import en Forza! .
Rythm Import zit aan de rechterzijde als je naar de dam loopt en is te herkennen aan de stroboscoop die altijd aanstaat. Beneden is het een platenzaak en boven een winkel met allemaal freaky shirts, ringen, glowstuff etc. etc.
Forza! is een winkel met de meest vette broeken. Ik heb daar 1 keer een unieke broek aangehad (proefmodel) die echt meesterlijk tof was, het enige nadeel, hij was te klein
. IIG voor je partypants moet je daar zijn.
Verder is er nog de Shake Down op nieuwendijk. Je komt m vast tegen als je naar de Mid-town loopt. Bij shake down hadden ze als eerste die lcd schermpjes voor op t-shirts, en die hebben ze nog steeds. Mijn favoriet eigenlijk; enorm vette shirts en ook een aantal gafe broeken, en de gast die er werkt en ALTIJD engels praat, kan ook nederlands maar vind Engels leuker om te praten, omdat het toffer overkomt 
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!
| Originally posted by Little Theseus ok, je hebt idd clubwarehouse, is mij een beetje tegengevallen, nieuw gebouw, eigenaar kon niet eens nederlands, kleine collectie. In de kalverstraat heb je 2 zaken; Rythm import en Forza! . Rythm Import zit aan de rechterzijde als je naar de dam loopt en is te herkennen aan de stroboscoop die altijd aanstaat. Beneden is het een platenzaak en boven een winkel met allemaal freaky shirts, ringen, glowstuff etc. etc. Forza! is een winkel met de meest vette broeken. Ik heb daar 1 keer een unieke broek aangehad (proefmodel) die echt meesterlijk tof was, het enige nadeel, hij was te klein . IIG voor je partypants moet je daar zijn. Verder is er nog de Shake Down op nieuwendijk. Je komt m vast tegen als je naar de Mid-town loopt. Bij shake down hadden ze als eerste die lcd schermpjes voor op t-shirts, en die hebben ze nog steeds. Mijn favoriet eigenlijk; enorm vette shirts en ook een aantal gafe broeken, en de gast die er werkt en ALTIJD engels praat, kan ook nederlands maar vind Engels leuker om te praten, omdat het toffer overkomt ![]() Ik hoop dat je hier wat aan hebt!! |
) die forza en rhytm import die ken ik nog niet maarja zo vaak ga ik niet naar amsterdam.
forza... is dat met een neger en een turk in de zaak?
die gast voor in de winkel praat misschien ook wel Engels omdat die in de platenzaak achterin Engels zijn... tegen mij praat ie gewoon Nederlands hoor 
Het zal wel aan mijn accent liggen,
ey heb oe nou nog wat leuke ploaties? zuln we gien zupn?
Tsja engels verstaat iedereen he 
heb nog steeds niks kunnen vinden ......
moet wel voor 29 april !
binnenkort maar eens naar A,dam denk ik