TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Party kleding...

Posted by Smirnoff on Mar-17-2002 16:57:

Jester Party kleding...

Weet er ook iemand een site of een winkel waar ik Party kleding kan kopen ??
Moet wel iets zijn te vinden toch, ik heb al rondgekeken maar kan niks vinden.

Posted by Opti on Mar-17-2002 17:03:

Psychotic spullen vinnik wel mooi+geschikt

Posted by Partyhardy! on Mar-17-2002 17:20:

In Maastricht zit een hele vette party-kleding winkel genaamd "Bizarre" , daar verkopen ze partykleding, van fluoriserende kleding tot t-shirts met spikes op de mouwen
Maar ja Maastricht is voor jouw wel een beetje uit de richting

Posted by Opti on Mar-17-2002 17:27:

In Amsterdam heb je ook zat van die winkels... ik heb er nog een keer een witte broek gehaald. Alleen ik weet niet meer hoe die kutwinkel heet. Ga gewoon naar Amsterdam, je ziet dr zat spullen!

Posted by M5 on Mar-17-2002 17:44:

Bijenkorf!!!

Posted by Henkie_henk on Mar-17-2002 17:48:

Ja gewoon amsterdam doen... ook beetje in de straatjes naast de grote winkelstraten kijken.. zitte wel 2 van die lijpe klere winkels in hoofdstraat als je station uithuppelt.. zon "i am a dj" in flikkerende fagget lichtjes heb je al voor 100 piek.. (alleen dat lampje dan)

Posted by Eye-Riz on Mar-17-2002 18:23:

goh, wat weet jij toch altijd goed waar je fagget dingen kunt halen

Posted by aphex on Mar-17-2002 18:29:

wat is er fagget aan "i'm a dj" ?
tenzij dat het een roze stringbody is + afgeknipt superkort spijker(korte)broekje waar je beide ballen onderuit hangen..
oh oeps

Posted by Eye-Riz on Mar-17-2002 18:54:

mmm, sexy, vergeet vooral niet dat konijnebontje op de kont!

Posted by aphex on Mar-17-2002 18:56:

Okeeeeej, nog meer mensen interesse in aphex' party kledij?
misschien dat ik ze dan online zet

Posted by Miss Proximus on Mar-17-2002 20:06:

lol @ riz

www.clubwearhouse.nl

Posted by Smirnoff on Mar-17-2002 20:20:

hmmmm, dan moet ik toch maar eens
een eindje gaan toeren op een zaterdagmiddag.
Alleen zo,n konijne staartje lijkt me niet echt iets
voor mij

Posted by Eye-Riz on Mar-18-2002 12:13:

Posted by Henkie_henk on Mar-18-2002 12:30:

quote:
Originally posted by aphex
wat is er fagget aan "i'm a dj" ?
tenzij dat het een roze stringbody is + afgeknipt superkort spijker(korte)broekje waar je beide ballen onderuit hangen..
oh oeps

ja sorry ik had meer zon hartje in me hoofd weetje.. met van die lampjes.. en dan op zon zwart wielrenpakjesachtig stofje.. fijn..

maar die dj lampjes enzow.. heb k ook al genoeg gezien.. best lullig als je iemand tegenkomt die tzelfde aanheeft

Posted by Eye-Riz on Mar-19-2002 08:38:

daar heb je helemaal gelijk in. zal niet gebeuren met roze bloesjes :P

Posted by aphex on Mar-19-2002 08:49:

oooh behave!

Posted by Donna on Mar-19-2002 09:25:

ik wil online shops zonder creditcard!!
k haat winkelen en vooral passen,gimme online shopsssss

Posted by Henkie_henk on Mar-19-2002 11:31:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
daar heb je helemaal gelijk in. zal niet gebeuren met roze bloesjes :P

lol.. das anders

Posted by Little Theseus on Mar-19-2002 20:25:

ok, je hebt idd clubwarehouse, is mij een beetje tegengevallen, nieuw gebouw, eigenaar kon niet eens nederlands, kleine collectie. In de kalverstraat heb je 2 zaken; Rythm import en Forza! .
Rythm Import zit aan de rechterzijde als je naar de dam loopt en is te herkennen aan de stroboscoop die altijd aanstaat. Beneden is het een platenzaak en boven een winkel met allemaal freaky shirts, ringen, glowstuff etc. etc.
Forza! is een winkel met de meest vette broeken. Ik heb daar 1 keer een unieke broek aangehad (proefmodel) die echt meesterlijk tof was, het enige nadeel, hij was te klein . IIG voor je partypants moet je daar zijn.
Verder is er nog de Shake Down op nieuwendijk. Je komt m vast tegen als je naar de Mid-town loopt. Bij shake down hadden ze als eerste die lcd schermpjes voor op t-shirts, en die hebben ze nog steeds. Mijn favoriet eigenlijk; enorm vette shirts en ook een aantal gafe broeken, en de gast die er werkt en ALTIJD engels praat, kan ook nederlands maar vind Engels leuker om te praten, omdat het toffer overkomt
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!

Posted by magrec on Mar-19-2002 20:30:

quote:
Originally posted by Little Theseus
ok, je hebt idd clubwarehouse, is mij een beetje tegengevallen, nieuw gebouw, eigenaar kon niet eens nederlands, kleine collectie. In de kalverstraat heb je 2 zaken; Rythm import en Forza! .
Rythm Import zit aan de rechterzijde als je naar de dam loopt en is te herkennen aan de stroboscoop die altijd aanstaat. Beneden is het een platenzaak en boven een winkel met allemaal freaky shirts, ringen, glowstuff etc. etc.
Forza! is een winkel met de meest vette broeken. Ik heb daar 1 keer een unieke broek aangehad (proefmodel) die echt meesterlijk tof was, het enige nadeel, hij was te klein . IIG voor je partypants moet je daar zijn.
Verder is er nog de Shake Down op nieuwendijk. Je komt m vast tegen als je naar de Mid-town loopt. Bij shake down hadden ze als eerste die lcd schermpjes voor op t-shirts, en die hebben ze nog steeds. Mijn favoriet eigenlijk; enorm vette shirts en ook een aantal gafe broeken, en de gast die er werkt en ALTIJD engels praat, kan ook nederlands maar vind Engels leuker om te praten, omdat het toffer overkomt
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!

Bij shake down heb ik die gele broek vanmij gekocht die gozer praatte idd engels jemig wat was dat ouwhoeren met die man.

Bij cyberdog kun je ook leuke kleertjes kopen (als je minimaal 300 gulden voor een shirtje overhebt waar bijna iedereen al in loopt ) die forza en rhytm import die ken ik nog niet maarja zo vaak ga ik niet naar amsterdam.

Posted by Opti on Mar-19-2002 20:42:

forza... is dat met een neger en een turk in de zaak?

Posted by Eye-Riz on Mar-19-2002 20:44:

die gast voor in de winkel praat misschien ook wel Engels omdat die in de platenzaak achterin Engels zijn... tegen mij praat ie gewoon Nederlands hoor

Posted by magrec on Mar-19-2002 21:09:

Het zal wel aan mijn accent liggen,

ey heb oe nou nog wat leuke ploaties? zuln we gien zupn?

Tsja engels verstaat iedereen he

Posted by Smirnoff on Mar-19-2002 21:11:

heb nog steeds niks kunnen vinden ......
moet wel voor 29 april !
binnenkort maar eens naar A,dam denk ik