TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Voor alle Newbie's
Ik zag dat er weer een aantal nieuwelingen op het forum zijn en dan vraag ik me altijd af wie, hoe, wat, waarom, waarvoor enz.
Dus newbie's, break a leg en vertel wie je bent.
(de mensen die zich in Feb/Mrt 2002 e.v. hebben ingeschreven
)
meeste hiero kennen me niet, en ik post ook niet zo vaak, ben ik een n00b?
if so..
Name: Biohazard
Real name: Niels
Waarom op dit forum: ik kende deze site al van 1 jaar terrug, ben pas begonnen met posten
Music Style: Uplifting Trance met veel techno en heel veel progressive
Favo DJs: Tietso, AvB, PvD, dave Clarke, Lucien Foort & James Holden
Favo Track ATM: Chris Liebing - CLR 02 (Speedy J. Mix), Push - Tranzy State of Mind (Club Mix)
Eigenlijk net zoals Biohazard lees hier toch al tijdje en toch al tijdje een account maar laatste tijd toch steeds meer posten
Name: Zarch
Real name: Krijn
Waarom op dit forum: Trance kix ass, en beetje op hoogte blijven van nieuwe nummertjes etc.
Music Style: Hardhouse (hardtrance, weet verschil niet helemaal), (uplifting) Trance en tegenwoordig toch ook steeds meer Techno.
Favo DJs: Zoals veel mensen Tiesto (door hem ben ik eigenlijk ook Tranceaddict geworden
) Scott Project, Blank & Jones heeft best lekkere mixen. Cosmic Gate tja verder wisselt het nogal.
Favo Track ATM: Damn Noa - Like a Prayer (Marco V's V.Ision Remix),push - tranzy state of mind 2002 (club mix) en nog veel meer nummers
Nou ervaring met grote feesten etc heb ik eigenlijk niet, nog beetje jong (volgens mijn ouders) en tja Delft is niet uit te gaan en gebeurt ook niks. Bne keer in Nighttown geweest vond wel superkick. Maarja zo ongeveer enigste echte uitgaan voor mij. Baal d'r wel van maar gaat dit jaar verandering in komen
Egte naam: Mattijs
Waarom op dit forum?: Ik kom al een hele poos om trancEaddict ennuh kd8 laak me maar es aanmelden op et forum.
Music Style: Trance, Progressive, veel sorten trance maar vooral tog vaak uplifing! Soms ook HardHouse en heel af en toe Techno
Favo DJ's: Armin van Buuren, Ti�sto, Judge Jules, Paul Oakenfold, Paul van Dyk en nog wel een aantal.
Favo Producers: RIVA, L-Vee (Airwave etc.), Signum, Armin van Buuren, Carlo Resoort, Svenson & Gielen, M.I.K.E (o.a. Push), Nick Warren & Jodt Wisternoff (Way Out West) en nog wel meer, maar om ze nou allemaal op te schrijven!
Favo Track ATM: Way Out West - Mind Circus (Gabriel & Dresden Mix), voor Top 5 check mn site of mn signature!
| quote: |
| Originally posted by Tha Force Egte naam: Mattijs |
heet met 2Ts zonder H!!
| Originally posted by tijs08 WAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!! zo das toevallig! dis echt de eerste keer in mijn leven dat ik iemand tegen kom die ook Mattijs heet met 2Ts zonder H!!en dat in 20 jaar tijd |

| Originally posted by Tha Force Egte naam: Mattijs Woonplaats: Heerde (=vlakbij zwolle) Waarom op dit forum?: Ik kom al een hele poos om trancEaddict ennuh kd8 laak me maar es aanmelden op et forum. Music Style: Trance, Progressive, veel sorten trance maar vooral tog vaak uplifing! Soms ook HardHouse en heel af en toe Techno Favo DJ's: Armin van Buuren, Ti�sto, Judge Jules, Paul Oakenfold, Paul van Dyk en nog wel een aantal. Favo Producers: RIVA, L-Vee (Airwave etc.), Signum, Armin van Buuren, Carlo Resoort, Svenson & Gielen, M.I.K.E (o.a. Push), Nick Warren & Jodt Wisternoff (Way Out West) en nog wel meer, maar om ze nou allemaal op te schrijven! Favo Track ATM: Way Out West - Mind Circus (Gabriel & Dresden Mix), voor Top 5 check mn site of mn signature! |
| Originally posted by Optimus meeten meeten meeten ![]() ![]() |

| Originally posted by Biohazard meeste hiero kennen me niet, en ik post ook niet zo vaak, ben ik een n00b? |
daarom zal ik mezelf ook ff voorstelle
| Originally posted by Tha Force Woonplaats: Heerde (=vlakbij zwolle) |
omdat ik in zon 3 weken maar 6 posts heb gedaan (vakantie, druk, school, druk), ben ik gedregradeerd tot newbie...
naam: John (spreek uit als: djon, sjon, sjonnie, ofiets anders geheel naar keuze als et er maar enigszinds op lijkt)
leeftijd: 19
huisdieren: 1 hond en 2 vissen
waarom op dit forum: only godd knows
music style: trance? et gaat om et nummer niet om de muziekstijl, soort, artiest enzow
favo producers: marco v, bervoets&de goeij, ron hagen&pascal m/signum, cosmic gate, dj scot project (laatste 2 vooral om de remixen: en als die dj scot project remix van parla & pardoux - liberte echt is..dan ja dan umm..dat zou heel jammer zijn)
favo dj: marco v, piet bervoets en clive king deed ook wel goed zn best afgelopen zaterdag
(meer dus een dj van et moment...was de eerste keer dattik em zag)
favo track atm: ben nie zo op de hoogte de laatste paar weken...
woody van eden - together (morph remix) is wel relax
en de blank & jones remix van de dierenwinkeljongens mag er ook wel zijn.
Echte Naam: Marco
Leeftijd: 24(11-10-1977)
Waarom dit forum: Voor de vragen, voor de gein, voor de muziek, en nog honderd andere redenen.
Music Style: trance, club, hardhouse niet echt, soms techno
Favo Dj: Ti�sto, Armin van Buren, Erick E, Jean, Roog, Judge Jules, Marco V, en vele anderen
Favo live set atm: Tiesto @ DD, Marco V @ IC
Echte Naam: Galen (spreek je uit als Gay-len
)
Leeftijd: 15 (19-09-1986) ik weet het, ik ben f*cking jong
Waarom dit forum: Geen idee, het roelt hier gewoon!!
Music Style: (Hard)Trance, Club, Hardhouse, Techno
Favo DJ: Ti�sto, Paul van Dyk, Armin van Buuren, Carl Cox enz...
Favo live set atm: Tiesto live @ Dutch Dimension 2-2-2002
naam: massive
leeftijd: jong
beroep: TA-broekie
![]()
Ok, ik ben hier ook al een tijdje, maar je hoort amper wat van mij duzzz...:
Echte Naam: Hans
Leeftijd: 18 (09-09-1983)
Waarom dit forum: Ging hier al heeeel lang geleden al een keertje kijken, vond het wel grappig, maar toen zag ik het nut er niet van in om de registreren
. Maar hier hoor je nog wel eens wat nieuwtjes, dus vandaar...
Music Style: Trance, Progressive (varieert tussen deze 2 stijlen soms uplifting, soms echte hele diepe progressive)
Favo DJ: Ti�sto, PvD, Armin van Buuren, Dazzle, James Holden blablablabla... ennuh ME
(of mag dat niet
)
Favo track atm: Project Medusa vs. Exor - Moonshine (Exor pt II mix) Echt weer 'back to the old times' uplifting.
Favo live set atm: Tiesto live @ DD
ok dan hier ook maar, ben er al wel poosje maar nog onder de 100 posts dus..
name:Wouter
plaats: Enschede, maar kom oorspronkelijk uit Terwolde, (precies tussen Heerde, Twello, Apeldoorn, Vaassen en Epe in.
)
waarom dit forum:ehmmm petrus gaf me een linkie...
Music Style:techno, trance, lounge, en eigenlijk nog veel en veel meer, ga ik niet allemaal opnoemen, vink een beetje onzin zelfde geld voor favo dj en live set, is per dag verschillend.
kdenk nie da jullie wille wete hoe oud ik ben maar goed:
kben 14:S
tja.. kank ook nix aan doen , zie er iig wel ouder uit!
Ennuh uit epe he? Ben je zkr wel es in de aesculaap geweest of nie? ook al in de nieuwe dies nl een stuk beter!!
| Originally posted by Tha Force Ennuh uit epe he? Ben je zkr wel es in de aesculaap geweest of nie? ook al in de nieuwe dies nl een stuk beter!! |
hahaha pfjezus petrus wat ben jij af en toe een enorm grote kleuter!
maare idd echt veel te doen was er niet nee,maar ga niet zeggen dat je nooit hebt vermaakt, ik iig wel!! moest er gvd elke week 15 km voor reizen om in Epe te kunnen stappen, aarg heb ik wel =/-3 jaar volgehouden.
lekkahhhh naar duhhh "STUNT"
tja je moet toch wat in epe, wel lekker steak house daar trouwens !!
dat steak house is idd lkkr!!!
Name: Guido
Stad(dorp): Leiden
Leeftijd: 15 (22-06-1986)
Muziek Style: Trance, Techno, Progressive, Club, DnB, Jungle
Fav Dj: Paul van Duck (op z'n duits, check pvd- live at rosenmontagsrave),Marco V, Tiesto, Johan Gielen
Rede van posting: Tis hier wel gezellig en als ik eenmaal beetje ouder ben en naar partys kan dan kennik wat ppl om mee te meeten enzo 
Fav songs: Trancesetters - The Saga (Original Mix), Solid Sleep - Club Attack (Paul van Dyk Remix), Boca - Miami, Milo - Jungle of Mirror
grtz Guido
ckerz ja dat steakhouse da kun je vet lekka ete.
K ga persoonlijk liever na dieka dan na de stunt
blaatgsm
Aangezien k ook best wel newbe ben, vul k em ook maar ff in 
Echte Naam: Bryan
Leeftijd: 20
Waarom dit forum: k ken deze site al best wel lang, altyd nummers en livesets leechen enzow
, maar nam nooit de moeite om de forum te checken... Toen k een keer zag dat er ook een "Unknown Tracks" sectie was, heb k me tog maar aangemeld omdat k een naam moest weten. Sindsdien blijven hangen, en t bevalt me wel 
Music Style: Trance a la Tiesto, Ferry, Armin etc vooral, soms ook nog een beetje wat harder spul en klein beetje prog...
Favo DJ: TIESTO, Judge Jules, Scott Bond, Astrid, Armin, Ferry
Favo track atm: Dj Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden rmx)
Favo live set atm: Tiesto Live @ DD
ltr