TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mega Dance & Dj Beurs - 3 december - Antwerp Expo
Mega Dance & Dj Beurs - 3 december - Antwerp Expo
Heb je altijd al eens willen proeven van het Dj-zijn?
Ben je al jaren dj en wil je graag de laatste nieuwigheden ontdekken?
Of wil je gewoon weten welke evenementen in 2007 op stapel staan in de Dance-scene?
Wel, dan moet je zeker op zondag 3 december in Antwerpen zijn. In Antwerp Expo, het vroegere bouwcentrum, vindt vanaf 11 uur de Mega Dance & Dj Beurs plaats. Verschillende internationale exposanten presenteren en hun firma, producten en concepten.
Naast het traditioneel aanbod van heel wat nieuw en 2e hands vinyl en cd�s zal je er als dj ook heel wat nieuw en 2e hands dj-gear kunnen vinden. Voor beginners zijn er zelf gratis initiaties �how do I dj?� Naast grote importeurs die het nieuwste op gebied van Sound & Light voorstellen zal je er ook diverse demo�s kunnen meepikken en uiteraard zelf testen. Verhuurfirma�s zullen hun aanbod voorstellen net als diverse organisaties van grote party�s. Iedere bezoeker ontvangt gratis een goodie-bag met flyers, gadget en allerlei info.
Om dan toch even de vergelijking te maken met de vorige editie in Hasselt zullen we de oppervlakte verdubbelen alsook het aantal exposanten. Bijna alle exposanten van Hasselt zien we terug in Antwerpen. We bouwen dit keer de grootste lopende meter stand ooit voor 2e hands vinyl; dus vind je hier niet wat je zoekt, dan vind je het nooit meer! Naast dj-shops zullen nu ook diverse importeurs aanwezig zijn; ook boekingskantoren, magazines, dranken, � bevestigden hun interesse door een stand vast te leggen. Alleen de inkomprijzen bleven, ondanks het grotere aanbod toch gelijk. 6 euro in presale (via de websites) en 8 euro aan de kassa.

Op de websites: www.dancebeurs.be en www.djbeurs.be kan je alles op de voet volgen. Een voorlopige lijst van standhouders kan je ook daar weer terugvinden. Wil je op de hoogte blijven van het evenement schrijf je dan zeker in op onze nieuwsbrief; dan wordt je regelmatig op de hoogte gebracht van nieuwe exposanten en acties. Zorg dus zeker dat je erbij bent!
ziet er dus aantrekkelijk uit he, denk dat ik maar eens ga
Is vooral heel pijnlijk voor de bankrekening... he Real? 
| quote: |
| Originally posted by FredNova Is vooral heel pijnlijk voor de bankrekening... he Real? |
| Originally posted by Xilver That's why I won't be going |
| Originally posted by FredNova ni teveel geld (en geen bankkaarten) meenemen he |
Ik ga 
| Originally posted by FredNova ni teveel geld (en geen bankkaarten) meenemen he |
Update Mega Dance & Dj Beurs � VIP � Website � Dj�s
| Hoi, Met nog een dikke maand voor de 3e Mega Dance & Dj Beurs brengen we jullie weer even op de hoogte van alle nieuwtjes en info. * VIP-tickets: Ben je zelf professioneel actief bezig met in de Dance & Dj Scene dan kan je een gratis VIP-ticket bestellen (opgelet: voorafgaande registratie is verplicht!!) Dit ticket is alleen geldig voor Club-uitbaters, winkeleigenaars, professionele dj�s en producers. Het heeft dus geen zin om tickets aan te vragen als je dat niet bent! Best in de mail even vermelden waarin u precies actief bent. Mailen naar [email protected][/email] * Exclusieve �Preview Entry�: Wil je toch al exclusief als eerste tussen de platen snuffelen, als eerste een preview van de beurs hebben, of in alle rust iets kopen en testen net zoals de VIPS? Wel dat kan! We geven 150 personen de mogelijkheid om een toegangsticket te kopen waarmee je 3 uur exclusief een preview hebt op de opgebouwde en geopende standen, terwijl je kan genieten van een hapje en drankje. Uiteraard heb je ook tijdens de gewone uren 11u - 18u nog toegang met dit ticket. Ook hier verplicht te reserveren op het bekende e-mail adres: [email][email protected]. Deze beperkte exclusieve tickets kosten 15 euro (all-in) en dienen ook weer vooraf vastgelegd en betaald te worden. * Op de website werden weer enkele standen toegevoegd; volgende week zullen er daar nog heel wat bijkomen aangezien we met heel wat exposanten in finale onderhandelingen zitten! Op dit moment is de gevulde oppervlakte al een stuk meer dan in Hasselt; dus dat kan alleen nog maar verbeteren! Elke dag komen nog nieuwe aanvragen binnen van potenti�le exposanten. * Enkele belangrijke data: => Standen kan je reserveren tot uiterlijk 10 november 2006 => Presale tickets � 6 euro kan je reserveren tot uiterlijk 24 november 2006 (Bespaar 2 euro!) * Op de beurs zullen heel wat bekende dj�s aanwezig zijn; ook die staan op de website (bij de exposanten). Deze lijst wordt ook zeer regelmatig bijgewerkt met nieuwe namen. Zullen onder andere aanwezig zijn: Dj Liberty, Dj A-Tom-X, Dj Alec, Dj Art.B, Dj Filip Delie, Dj Dave Lambert, .... Op de exclusieve Preview zal Dj Fred Nova (Mytrance, ID&T) een exclusieve 3-uur durende set brengen op de Dj2Dj-stand. * Wil je je bedrijf koppelen aan onze beurs dan kan je opteren om te adverteren op onze polsbandjes die iedereen aan de inkom ontvangt. Indien je hiervoor interesse hebt kan u contact opnemen met ons. * Elke bezoeker ontvangt gratis een gevulde goodie-bag met daarin allerlei flyers van exposanten, gadgets en kortingsbonnen voor tijdens en na de beurs! Pak �m dus zeker aan! That�s all for now! Tot de volgende update! |
ik hoop dat ik daar voor 200� een degelijk cd-spelerke te kunne kopen, en 5 tot 10 platen... zou dat lukke? ik heb nu platenspelers, en ik zou graag 1 cd-speler hebben om de ietwat duurdere en moeilijker te vinde plate op cd te kunnen zetten, en die zo te draaie...
| Originally posted by Tom Fische ik hoop dat ik daar voor 200� een degelijk cd-spelerke te kunne kopen, en 5 tot 10 platen... zou dat lukke? ik heb nu platenspelers, en ik zou graag 1 cd-speler hebben om de ietwat duurdere en moeilijker te vinde plate op cd te kunnen zetten, en die zo te draaie... |
Wie komt er nu allemaal?
moi
Het wordt in overweging genomen. 
ikke
Dance & Dj Beurs 03/12/06
Soundstation zal aanwezig zijn op de 'Dance & DJ beurs', aanstaande zondag in het Bouwcentrum (Antwerp Expo) van Antwerpen.
Bezoek zeker onze ruime stand vol met aanbiedingen speciaal voor de beurs:
- 2 Euro per plaat op een ruime selectie progressive en house (+1000 platen)
- speciale kortingen op 2e hands platen; -5% bij aankoop vanaf 50euro, -10% bij aankoop vanaf 100 euro
- tot 20% korting op DJ-Equipment
- gratis slipmats bij elke aankoop vanaf 50 euro
- ...
Be There !!!
Soundstation new records: 30-11-2006
Na dit te hebben gelezen denk ik da ik toch mer ga gaan.
Nog iemand van Limburg die de trein neemt? Kunnen we afspreken.
Of een plaats vrij heeft in de auto zou nog beter zijn, ben van meeuwen.
Bon, ik kom af met de Reejal morgen 
Nooit geweest vorige jaren dus kben benieuwd!
| Originally posted by Push2005 Bon, ik kom af met de Reejal morgen ![]() Nooit geweest vorige jaren dus kben benieuwd! |
Bah, slechte periode om krap bij kas te zitten 
| Originally posted by Jasperovitsj Bah, slechte periode om krap bij kas te zitten |
| Originally posted by Jasperovitsj Bah, slechte periode om krap bij kas te zitten |
Moest het nu gratis inkom zijn 
Toch best wel leuk om eens te zien allemaal; platenbakken waren er alleszins genoeg
. De tijd vliegt voorbij eenmaal je begint te zoeken.
Wel beetje jammer dat je zo weinig zelf nieuwe equipment kan uittesten.
Kheb er toch een aantal leuke plaatjes aan overgehouden:
Julien Jabre - War
Starr - Sunstroke
Orkidea - Melancholy
Mads Arp feat. Julie Harrington - Slow It Down
Umek - Gatex
Mark Noman - Total Seduction
Black Hole special collectors edition 1
Franky Jones waggelde er naart schijnt ook rond?
| Originally posted by Progrez Franky Jones waggelde er naart schijnt ook rond? |