TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vart köper ni ravekläder?
Pages (2): [1] 2 »
Vart köper ni ravekläder?
Vart köper ni era ravekläder? Vi som bor i Gbg har bara Balagan och där är det svindyrt! Eller ja det går ju att handla men det blir ett halvstort hål i plånkan
Jag har hört att Sthlm har fler butiker så att priset blir pressat Här kostar en Cyberdog T-Shirt med Uv tryck 500 kr! Lite för mycket
Vad kostar motsvarande grej där ni går?
Ungefär lika mycket...finns inte SÅ många affärer med "rave" kläder här heller...
Konkurrens existerar inte i Sverige, för litet land, tyvärr.
Det suger! Köpenhamn har fan 10 affärer bara i hamnområdet
Jag vill ha konkurrans!
Saturn return i sthlm har juh sjussta kläder fast det är också dyrt....har köpt en väst för 900:-....en t-shirt tröjaktig tröja för 500:- och när jag får lön nu ska jag köpa ett par byxor för 800:-...D e fan på gränsen till för dyrt....jag har sett byxor där för 2600:- men men...smällar man får ta. backtoplastic.com säljer juh kläder....kolla där
ganska billigt!
Hmm hahahaha 2600!! Det är fan sjukt! Men jag ska också köpa byxor och en t-shirt så det blir la 1200kr
Yoji Biomehanika-Ding a ling(Dj scot Project rmx) är fan sjukt bra!
DJ Exon: var ligger Balagan någonstans?
har aldrig sett någon affär i gbg som säljer rave kläder
Åk till London och handla där!!! Varför betala 1000-lappar för kläder som minst 3-4 andra personer kommer ha likadant på samma fest du går på?
Skaffa egen stil? Trancefester handlar inte om kläder, det handlar om musiken och ditt sätt att se på andra med öppna ögon...
| quote: |
| Originally posted by Gaby Åk till London och handla där!!! Varför betala 1000-lappar för kläder som minst 3-4 andra personer kommer ha likadant på samma fest du går på? Skaffa egen stil? Trancefester handlar inte om kläder, det handlar om musiken och ditt sätt att se på andra med öppna ögon... |
| Originally posted by Gaby Åk till London och handla där!!! Varför betala 1000-lappar för kläder som minst 3-4 andra personer kommer ha likadant på samma fest du går på? Skaffa egen stil? Trancefester handlar inte om kläder, det handlar om musiken och ditt sätt att se på andra med öppna ögon... |

| Originally posted by dbl DJ Exon: var ligger Balagan någonstans? har aldrig sett någon affär i gbg som säljer rave kläder |
Det finns två olika tror jag... kan vara cyberdog
| Originally posted by Dj_ExOn Hahaha! Säger rave drottningen som har bara spacedog i sin garderob |
| Originally posted by Gaby Trancefester handlar inte om kläder, det handlar om musiken och ditt sätt att se på andra med öppna ögon... |
Coolt.. det vill jag göra designa egna
Och glitter är roligt... i 3 sek..
Uv kan man aldrig få nog av
| Originally posted by Dj_ExOn Coolt.. det vill jag göra designa egna Och glitter är roligt... i 3 sek.. Uv kan man aldrig få nog av |
Älskar UV!
Det är en skum effekt faktiskt... man blir brunare, får större muskler och har man vitt på sig så ser man svinsnygg ut
| Originally posted by Aendy Som liten grabb har man den fördelen att man kommer i tjej-kläder och därmed får ett MYCKET större utbud vad det gäller breda snygga byxor i helt vanliga butiker. |
köpte mina första "ravebyxor" för några veckor sen, är väldigt sugen på att använda dom (blir nu på onsdag)
var inne på relapse tillsammans med en polare (miserys bror faktiskt) och handlade lite 
självklart med detaljer som lyser i UV, skitcoolt ju 
heheh ska köpa byxor i veckan
Cyberdog eller nåt..
D flesta kläderna på Saturn Return å andra rave affärer är sååååå fula!
Skulle aldrig ens ha tanken å köpa "ravekläder" asså!
*blääääää*
Ja jag kan hålla med dig att vissa bara är FÖR mycket! Typ sådana med 16 fickor och grejjer!
| Originally posted by doter D flesta kläderna på Saturn Return å andra rave affärer är sååååå fula! Skulle aldrig ens ha tanken å köpa "ravekläder" asså! *blääääää* |
Jo d finns ju mer lr mindre uppseendeväckande ravekläder, d e sant.
Skulle kunna tänka mig nån soft tröja kanske isf...
Men hår å såna grejer e riktigt KNAS!
Sen är det ju skillnad på att dansa i skogen och på att klubba
man ser mer "vårdad" ut på inomhusfester 
hur svårt kan det vara att göra sina egna rave-byxor tex..
man behöver bara mycket tyg..
Diesel har juh ett par byxor som ser ut som byggarbetar byxor som säljs i flertalet butiker i stockholm.. dom kostar bara 3800kr