TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Massive of Qontact?????


Posted by michiel on Mar-07-2001 13:16:

Smoking ..umm..something

Gaan jullie naar massive of qontact op 29 april en waarom?
ik weet dat het al 30 keer eerder is gedaan, maar voor de volledigheid hier nog maar eens de line-ups.

Qontact
29 april in de Heineken Music Hall A'dam
line-up:

Judge Jules (uk)
Seb Fontaine (uk)
Tiesto (nl)
DJ Jean (nl)
Marco V (nl)
DJ Astrid (nl)
Sven van Hees (b)
Johan Gielen (nl)

Massive
29 april in het Beursgebouw Eindhoven
line-up:

Eindhoven's DJ Team
Johan Gielen
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Scott Bond
Marco v

ik ga naar qontact

later

michiel


Posted by tango on Mar-07-2001 13:28:

massive

ik denk dat ik naar massive ga. Niet omdat ik daar de betere dj's vind, maar gewoon omdat het lekker dichtbij is, 10 minuutjes met de trein en klaar. En tja, amsterdam is weer zo'n pokke-eind weg. En vaker is de sfeer in het zuiden wat beter. Dus eigenlijk hadden jules,fontaine en tiesto & co gewoon in het beursgebouw moeten staan.(ondanks de lange wachttijden)

Dan was het helemaal toppie geweest.

groeten,
TNG


Posted by michiel on Mar-07-2001 14:02:

Wink

same here, a'dam is 15 met de trein voor mij, eindhoven dik een uur
ik begrijp je point dus wel

later

michiel


Posted by tango on Mar-07-2001 18:08:

massive, details

here details massive:

Opening
22.00 - 23.00
Eindhovens most famous DJ Team

23.00 - 00.30
Johan Gielen
00.30 - 02.00
Ferry Corsten
02.00 - 03.30
Armin van Buuren
03.30 - 05.30
Scott Bond [Gatecrasher UK / Ibiza]
05.30 - 07.00
Marco V

That's the detailed line-up.
greetz.
tng


Posted by Akira on Mar-08-2001 01:10:

Thumbs up

ik ga naar qcontact...
maar waar halen jullie die info vandaan ?is er een site van etc?HOeveel gaat Qcontact kosten etc?het is maar goed dat ik het hier heb gelezen ik heb verder ook nog geen flyers gezien van dit feest.


Posted by Ding Chavez on Mar-08-2001 07:42:

Qontact

Ik denk dat het ook Qontact wordt, ook al mag dat dan ver reizen zijn, ik vand de line-up van Qontact toch ietsie beter. Ook omdat we Seb Fontaine op Innercity hebben moeten missen wil ik hem nu hier weleens horen.
Over de site waar je al die info kunt vinden moet je hier maar eens gaan kijken: http://www.s2d.nl
Linksboven op partys drukken, dan rechts op partyagenda.... tadaa


Posted by Akira on Mar-09-2001 01:04:

Hello!

ja thnx vooor de info...nou ik ga naar qcontact omdat ik de vorige massive enorm klote vond... en ja de line up van Qcontact spreekt mij meer aan ,met JUDGE JULES en SEB FONTAIN die niet al te vaak hier draaien is het een goeie kans om hun aan het werk te zien. ook nog een voordeel is dat 2 van de massive DJ's ook op Qcontact draaien


Posted by Robvef on Mar-09-2001 15:21:

King

Ja, ik ga ook naar Qontact. Ten eerste om de line-up en ten tweede omdat ik het Beursgebouw kl*te vind (ook al is het dichterbij voor mij). En de HMH is weer eens een nieuwe tent, eens kijken of het daar ook goed gaat. Het is weer een tijdje geleden dat ik Tiesto en de Judge heb zien draaien. Mij vind je dus op Qontact. Greetz 2 All


Posted by michiel on Mar-10-2001 20:27:

Drunk

ziet er naar uit dat qontact een beetje de voorkeur heeft.
leuk.
maarre.....dit is niet de eerste party in de HMH hoor. Eerst Dutch Dimension. Wie gaat daar heen? Ik in ieder geval wel.
Hier is die line-up
kaarten kosten F65,- ofzo

TIJDSCHEMA DUTCH DIMENSION HMH 31 MAART 2001



AREA 1

22.00-23.30 TBA

23.30-01.30 Jean

01.30-03.30 Ti�sto

03.30-05.30 Michel de Hey

05.30-07.00 Remy

AREA 2

22.00-00.00 KC the Funkaholic

00.00-02.00 Roog & Rose

02.00-05.00 Denis

05.00-07.00 Ronald Molendijk

AREA 3

22.00-02.30 Xavier Perec

02.30-07.00 Monte La Rue


later


Posted by Mysteric on Mar-12-2001 13:24:

hehe...ik heb m'n Qontact kaartje al in de la liggen!!
dat gaat me een mooi feestje worden...


Posted by Akira on Mar-20-2001 23:53:

Idea kiezen uit drie feesten HEMKADE<MASSIVE<QONTACT

Ja ja drie vette feesten op een dag ik weet het nu echt niet meer waar ik naar toe wil gaan...
Hemkade 29 april entree 55 piek
TRance-club TIESTO,ARMIN VAN BUUREN,FERRY CORSTEN,SPIDER WILLEM,THE ROSE club-Trance ERIK E(3 HOUR SET),JURGEN(3 HOUR SET)MARK VAN DALE(3 HOUR SET) en nog es een zaal met UK garage zooi...
Massive valt nu in ieder geval af...Dus het word een keuze tussen hemkade of Qontact.


Posted by eXos on Mar-23-2001 20:44:

Wink

Zeker QONTACT!!! Ga morge kaate kopen als ze erg nog zijn!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.