TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Avartar Tråden
Pages (2): [1] 2 »
Avartar Tråden
Avartars
Posta era avartars här för historisk dokumentering 
Har ni ingenstans att placera dem, finns alltid :
http://**************/
http://photobucket.com/
http://www.imagehosting.us/
http://tinypic.com/
Orkar inte avatarisera denna... men det är den första jag hade på TA 
![]()

...sen jag blev aktiv igen...

Oldies 
<--- Alltid haft
Tycker det är rätt förvirrande när folk byter avatar faktiskt 
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H <--- Alltid haft Tycker det är rätt förvirrande när folk byter avatar faktiskt |
Har oxå haft samma avatar hela tiden tror jag men hade vi inte en sig-tråd en gång i tiden?
äh, lite förändring mår man bara bra av...jag har nog bytt avatar ett 20-tal gånger...:|
![]()
ett urval av de jag haft genom åren 
Och ja, jag gillar tjejer och hockey 
| Originally posted by Laszlo Och ja, jag gillar tjejer och hockey ![]() |
min avatar är typ den enda jag haft sen jag registrerade mig på TA..
det är f.ö sharam & dubfire från deep dish (de va mycket bättre innan)
jag är också en person som har bytt avatar ofta, men uhmm, jag vet inte hur många jag har kvar på datorn.

![]()
![]()

så hade jag under en tid också en avatar med bilden av tranceaki, fick massa pm's under denna tid från kåta noobs (detta hände också när jag hade alexis bledel avataren). och så hade jag massa HOOJ vinylbakgrunder som avy's (cm - dream universe, felix - don't you want me, orange theme (MWNN remix), medway - release ep , etc)
alexis bledel <3
| Originally posted by montana fick massa pm's under denna tid från kåta noobs (detta hände också när jag hade alexis bledel avataren). |
Dom lärde sig nog av misstaget för dom flesta blir uppriktigt förvånade när dom inser att jag är tjej! Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer? Eller borde jag fråga mig varför vi tjejer inte har killar? Hade ju varit trevligt med fler manliga avatarer...
| Originally posted by Akia Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer? |
hur skulle det se ut om jag hade brad pitt som avatar?
| Originally posted by Kaveh alexis bledel <3 |
Originally posted by Akia Dom lärde sig nog av misstaget för dom flesta blir uppriktigt förvånade när dom inser att jag är tjej! Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer? Eller borde jag fråga mig varför vi tjejer inte har killar? Hade ju varit trevligt med fler manliga avatarer...Den avatar jag har nu är den enda jag haft, innan hade jag ingen alls, blir nog fler med tiden. |
| Originally posted by montana det är skitkul att få sånna pm's. för att det mesta som står i dom meddelanden är jävligt pinsama grejer, fick ett pm en gång från en kåt noob som "drömde om att ha en snygg flicka som gillar trance". osv. när man får sånt så garvar man arslet av sig. |
önskar jag hade behållit meddelandena och lagt ut dem
| Originally posted by montana det är skitkul att få sånna pm's. för att det mesta som står i dom meddelanden är jävligt pinsama grejer, fick ett pm en gång från en kåt noob som "drömde om att ha en snygg flicka som gillar trance". osv. när man får sånt så garvar man arslet av sig. |

med nyare och inte lika aktiva medlemmar så är det väl så, fast äldre veteraner som varit aktiva i några år så bör man väl ha koll på namnen...
| Originally posted by Laszlo med nyare och inte lika aktiva medlemmar så är det väl så, fast äldre veteraner som varit aktiva i några år så bör man väl ha koll på namnen... |
| Originally posted by Kaveh alexis bledel <3 |
Tacka vet jag Natalie Portman (när hon har hår)
![]()
ajuste, hade också en annan avatar. laszlo halvstörde sig på den. det stod sasha sucks fasr baklänges och sen för nån typ sekund så skiftade den så att det stod framlänges
Har haft min rätt länge, med små variationer. Kommer inte ens ihåg vad jag haft för annat... 
Samma med signaturen...
har tyvärr inte koll på vilka avatarer jag haft innan, vet bara en men hittar den inte i nuläget desvärre.
För att svara på Akias fråga, varför jag har en tjej som avatar är för att jag mer eller mindre avgudar tjejen i fråga på avataren, Imogen Heap 
Dock har jag inte fått några PM's what so ever men jag misstänker att det beror på att folk antingen känner igen Immi på bilden eller så vet dom vem jag är (har ju ett par år på nacken här på forumen nu)