TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mix(je) voor de dutchies!!
Mix(je) voor de dutchies!!
Hey mensen!!
Ik zat weeres te kloten met mn muziek en heb maar weer een mixje in elkaar geschroefd. Ik weet dat het eigenlijk niet in dit forum hoort, maar kwil het gewoon ff alleen voor de dutchies houden.
Zelf vind ik em niet zo fantastisch.. Maar ja, dat moeten jullie maar beoordelen, toch??
Je kan hem hier downloaden:
http://www.texasbeatz.net/music/dj_..._march_2002.mp3
Tracklist:
01. Signum - Second Wave
02. Out of Grace - Obscura
03. Giada - Chains
04. Funk Einsatz - Punk
05. Blank & Jones - Desire
06. Solid Sleep - Club Attack
07. Cosmicman - Krystal Dream
08. Microtools - Triomphe De L'Amour
09. Jam X - Can U Dig It
10. Heads Up - Bring it on Down
11. Sven-R-G - Goin' Crazy
12. Marco V - Godd
13. 4 Clubbers - Children 2002
14. Avanza - Take Control
15. Nexus - Next
16. Beam vs Cyrus - Lifestyle
Heel erg graag commentaar!!
Greetz!!
had graag je mix willen downen maaaarrrr... : ik kreeg een error! iets van dat die file nie op die server stond!
Foutjuhhh :D
Ja klopt.. de link was niet goed!
Ik heb em ff ge-edit! Nu doetie het weer!
GrEeTz
uuh sommige overgangen waren wel lekker.. maar gooi AUB een aantal van die enorme klote nummers der uit (sorrie moest eff
).. zoals Microtools - Triomphe De L'Amour ed. en mix voortaan de beste versie van children (tilt remix of origineel) en nie zo'n verknaakte 2002 versie die nergens naar klinkt!
hoop je geholpen te hebben.. 
Ik wist zeker dat iemand op de tracklist zou reageren!!
Enneuh, ik had alleen nog die 2002 remix van children en die andere zijn inderdaad beter!! Maar in ieder geval bedankt!!
GrEeTz
ik vind de 2002 club mix van children best goed
alleen de future breeze versie is gaar imo
maar das een beetje oftopic... ik ben nog bezig met downen..inet is een beetje traag (wanneer niet) 3k............................
tracklist is wel OK, alleen je had out of grace - obscura ertussen uit moeten laten, uit nummertje in zo'n relatief nieuwe tracklist. Ferry Corsten - Punk ook, ( tis geen funk einsatz) maar ik vind dat nummer gewoon slecht dus dat is een kwestie van smaak 
Obscura...
Hmm ik vond Out of Grace - Obscura [B1 Delivery Mix] juist zo'n lekker nr! Het past idd niet in de lijst omdat 'ie al wat ouder is, maar het ging mij meer om wat goede nrs die ik vaak zelf luister. Sommige zijn wel wat verknaakt, geef ik toe 
GrEeTz
| quote: |
| Originally posted by Blik tracklist is wel OK, alleen je had out of grace - obscura ertussen uit moeten laten, uit nummertje in zo'n relatief nieuwe tracklist. Ferry Corsten - Punk ook, ( tis geen funk einsatz) maar ik vind dat nummer gewoon slecht dus dat is een kwestie van smaak |
Equip
Ik gebruik nu 2x Pioneer CDJ-500II's en een Gemini BPM-250. Het is niet echt fantastisch, maar goed genoeg voor mij. Binnenkort wil ik overstappen op vinyl, lijkt me een stuk leuker!! 
Re: Obscura...
| Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- Hmm ik vond Out of Grace - Obscura [B1 Delivery Mix] juist zo'n lekker nr! Het past idd niet in de lijst omdat 'ie al wat ouder is, maar het ging mij meer om wat goede nrs die ik vaak zelf luister. Sommige zijn wel wat verknaakt, geef ik toe ![]() GrEeTz |
| Originally posted by Blik tracklist is wel OK, alleen je had out of grace - obscura ertussen uit moeten laten, uit nummertje in zo'n relatief nieuwe tracklist. Ferry Corsten - Punk ook, ( tis geen funk einsatz) maar ik vind dat nummer gewoon slecht dus dat is een kwestie van smaak |

| Originally posted by Miss Proximus O ja.....Riz....als je dit leest.....Demo is bijna onderweg |
hihihi, tnx voor de oplettendheid 
Miss P, ik lig met slaapzak voor de brievenbus te wachten!!!!
| Originally posted by Miss Proximus Ferry Corsten IS toch Funk Einsatz..dus wat maakt t dan uit!!! |
| Originally posted by Blik ik zei het alleen maar omdat die nu uit is onder de naam van Ferry Corsten, je noemt System F - Exhale toch ook niet Ferry Corsten - Exhale? |