TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Christian Öhman - Promotion Mix November
Christian Öhman - Promotion Mix November
Ny månad (snart), ny mix!

Tracklist:
01. Johan Chatkowski- Drug Therapy [CD-R]
02. Dido - Sand in my shoes(Steve Lawlers we love Ibiza mix)(Christian Öhman makes the name even longer edit)[CD-R]
03. Jaytech - Manipulator (Original) [Rapid Response Recordings]
04. Rio Addicts - Crossroads (Perry O'Neil Remix) [Electronic Elements]
05. Hydroid - Sonate (Original) [Wildchild Records]
06. David West - Make U Mine [CD-R]
07. Ali Ajami and Chris Micali - Strings of Life [Vapour Recordings]
08. Perry ONeil - Bass Society (Original) [Electronic Elements]
09. Andrew Bennett - Menar (Bebop & DC Project Remix) [CD-R]
Time: 62:47
Download (högerklicka, spara som)
ett STORT tack till Anuga som står för hostningen!
Hoppas att ni gillar den!
//Christian Ö.
laddar ner, vad gjorde du med lawler remixen, jag har också en re-edit på den, eller det är mer en cut, jag tog bort breaket på den och någon annan del, kapade ner 4minuter från låten
| quote: |
| Originally posted by montana vad gjorde du med lawler remixen, jag har också en re-edit på den, eller det är mer en cut, jag tog bort breaket på den och någon annan del, kapade ner 4minuter från låten |
Har dock kvar breaket, tycker det är riktigt jävla bra!
OMG så jävla skön första låt!! fan på tiden att den killen blir signad ; ) Andra låten gillar jag inte så mycket, föredrar A&B remixen.. Men annars en skön mix, föredrar probspot remixen framför perry på crossroads och menar låten så är originalet 1000 gånger bättre än remixen imo 
Tankar ner nu..återkommer med feedback
Re: Christian Öhman - Promotion Mix November
| Originally posted by Christian Ö. Ny månad (snart), ny mix! ![]() 02. Dido - Sand in my shoes(Steve Lawlers we love Ibiza mix)(Christian Öhman makes the name even longer edit)[CD-R] |
| Originally posted by trancedanne OMG så jävla skön första låt!! fan på tiden att den killen blir signad ; ) Andra låten gillar jag inte så mycket, föredrar A&B remixen.. Men annars en skön mix, föredrar probspot remixen framför perry på crossroads och menar låten så är originalet 1000 gånger bättre än remixen imo |
Re: Re: Christian Öhman - Promotion Mix November
| Originally posted by hustler Inte riktigt i klass med A&B mixen, but still |
Re: Re: Re: Christian Öhman - Promotion Mix November
| Originally posted by montana steve lawler remixen sparkar arslet av a&b remixen. |
D här e nog lite för trance'igt för mig christian

Bass Society är faktiskt bra 
| Originally posted by Braxen D här e nog lite för trance'igt för mig christian |
Nu har jag lyssnat
.. och puttar upp tråden högst upp i forumet :P
Clean mix, good work, även om det som sagt inte riktigt är min grej så va d kul å lyssna
.. och David kan sina melodier 
| Originally posted by Braxen Nu har jag lyssnat .. och puttar upp tråden högst upp i forumet :PClean mix, good work, även om det som sagt inte riktigt är min grej så va d kul å lyssna .. och David kan sina melodier |
Sänds imorgon på DI.fm kl. 18:00 på Progressive kanalen 
Very nice. Grattis Christian!
Grattis dude, mixen förtjänar fett med exponering.
tackar tackar
Glöm nu inte att tuna in klockan 1800
*Edit: NU kör vi!!!
ha! var lite sur på mig själv att jag missade den på DI.fm men se här är räddningen! ska lyssna snarast! 
Bra skit! Var riktigt bra ös. Bra mixat också!
| Originally posted by rull3 Bra skit! Var riktigt bra ös. Bra mixat också! |