TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party v5: uw droomlocatie
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by djcresto on Nov-02-2006 10:39:

Beta Party v5: uw droomlocatie

Lijkt me een interessant topic. En gezien de beta party van het hele forum is, is het interessant te weten wat jullie vinden. Hou de dromen wel realistisch he, veel geld is er nog steeds niet

Posted by Real on Nov-02-2006 10:40:

Niet dat ik er al geweest ben; maar over dat Musicafe in Leuven was toch veel lof?

Posted by Push2005 on Nov-02-2006 10:45:

Ik ken niet zo veel zalen buiten mijn eigen streek; maar ik denk bvb dat Leuven idd een mooie plaats zou zijn voor een volgend feestje.

Een studentenstad nemen heeft sowieso zijn voordelen:

ruimer aanbod aan zalen (en met wat geluk voor een goed prijsje)
meer volk van buiten het forum dat eens zou binnenwippen
meer drankverbruik

Musicaf� en Rumba heb ik al horen vallen; de (ex)-studenten ter plaatse zullen wel meer kunnen vertellen zeker

(droomlocatie = ethias arena )

Posted by Blue Sky 99 on Nov-02-2006 10:47:

quote:
Originally posted by Real
Niet dat ik er al geweest ben; maar over dat Musicafe in Leuven was toch veel lof?

Ik ben er al geweest en ik kan daar eigenlijk alleen maar positief over zijn. Is echte een leuke gezellige locatie. In de main-room kijken de dj's uit op een kleine gezellige dansvloer. Verder gaan er dan trappen naar boven waar de mensen op een soort balkonnetjes nog steeds van de muziek kunnen genieten/dansen. De tweede room is meer een soort lounge. De dj staat in een hoekje achter de bar, er is mogelijk om te zitten (erg gezellig). De dansvloer is beperkt en het feit dat men langs hier kan passeren naar de main room maakt het soms wat krap. Er is hier trouwens wel een vestiaire aanwezig Of dit financieel haalbaar is weet ik echter niet.

Mijn droomlocatie houdt eigenlijk niet veel in, ik zou graag eens een locatie hebben die wat in de buurt ligt (Gent is voor mij persoonlijk echt te ver ), Antwerpen zou al veel beter zijn. Leuven is gewoonweg top

Posted by Transfusion on Nov-02-2006 11:17:

De Cinema in antwerpen of café d'anvers

Posted by Bl@ckOut on Nov-02-2006 11:19:

't sportpaleis, maar da krijgen we ni vol zeker

Mja, als 't in Gent te doen is haken meeste van m'n vrienden al af, dus liever iets in de omgeving van Antwerpen. Maar er moet reeds de nodige apparatuur aanwezig zijn zeker, kwestie van de kosten wat te drukken? Dan schiet er al ni veel meer over natuurlijk. Kzal eens zoeken of ik hier in de buurt iets vind

Posted by Vishnu on Nov-02-2006 11:41:

Antwerpen Ook al ken ik er zelf geen geschikte zaaltjes. Vrij centraal en ni ver van mijn deur. Plus in Leuven kunt ge al komen trancen op Affexion v2

Posted by FenixStyle on Nov-02-2006 11:42:

De kans dat het in Limburg zal doorgaan zal toch heel klein zijn veronderstel ik, maar in dat geval zou The Zoo in Hasselt wel een geschikte locatie zijn denk ik.

De Versuz in Hasselt verhuurt overigens ook wel een paar bijzaaltjes die puur als locatie �cht zalig zijn wegens decor, capaciteit, geluid, licht.. Al vrees ik dat de huurvoorwaarden daar iets minder gunstig voor ons zullen zijn

Posted by Phortastic on Nov-02-2006 12:16:

quote:
Originally posted by FenixStyle
De kans dat het in Limburg zal doorgaan zal toch heel klein zijn veronderstel ik, maar in dat geval zou The Zoo in Hasselt wel een geschikte locatie zijn denk ik.

+1

Posted by diddi on Nov-02-2006 13:04:

Londerzeel - 't Centrum

Plus: Zalige zaal imo (ziet er uit als een halve dancing)

Min: Wat aan de dure kant
Dj booth staat niet in orde

Voor de rest ken ik niet veel geschikte zalen

Posted by mellow_head on Nov-02-2006 13:06:

Sotto's!!!

Posted by Progrez on Nov-02-2006 13:34:

quote:
Originally posted by Transfusion
De Cinema in antwerpen

ja!

Posted by Config on Nov-02-2006 13:57:

in The Oh! jong

Posted by Bertn on Nov-02-2006 14:03:

musicaf� in leuven is idd een mooie zaal, maar is behoorlijk duur denk ik... de geluidsinstallatie is daar wel dik in orde (als je zelf je pioneers meebrengt). maar voor de betaparty zou ik naar de rumba gaan, de zaal waar vishnu zijn feestje was. of desnoods de bleuwe kater?

Posted by djcresto on Nov-02-2006 14:14:

quote:
Originally posted by Transfusion
De Cinema in antwerpen

dat ziet er precies niet afhuurbaar uit

Posted by TOR on Nov-02-2006 15:35:

Is Musicaf� destijds niet gecontacteerd?
Als ik me goed herinner, was de uitbater telkens onbereikbaar als het erop aan kwam.

Posted by Blue Sky 99 on Nov-02-2006 15:41:

quote:
Originally posted by TOR
Als ik me goed herinner, was de uitbater telkens onbereikbaar als het erop aan kwam.

We kunnen altijd opnieuw proberen

Posted by Vishnu on Nov-02-2006 16:03:

quote:
Originally posted by Bertn
voor de betaparty zou ik naar de rumba gaan, de zaal waar vishnu zijn feestje was.

Dan liefst ni in april/mei want anders krijgen we het probleem van het vaarwater, aangezien we dan een v2 plannen daar Nuja, als de line-up ook niet overlapt mag dat geen probleem zijn Huurprijs 250 euro.

quote:
of desnoods de blauwe kater?

Barslechte installatie en de DJs staan belachelijk hoog afgezonderd

Posted by Jasperovitsj on Nov-02-2006 16:03:

quote:
Originally posted by TOR

Zoiets ja, plus het financi�le risico was toen vele malen groter dan wanneer we de Rector zouden afhuren, dus hebben we wijselijk voor de laatste optie gekozen

The Zoo was ook gecontacteerd, maar die zaal is toen een jaar gesloten geweest. Nu is ze al even terug open, maar ik vrees dat we daar bot zullen vangen omdat het een nogal "alternatieve" club is op EDM-gebied. Veel electro, techno, drum 'n bass enzo, dus ik vrees dat een tranceparty niet binnen hun imago zal passen. Maar ik kan altijd nog eens proberen natuurlijk

Posted by Antony on Nov-02-2006 16:13:

ken er ��n in antwerpen dicht bij Berchem Station. Groot probleem is dat er een decibelmeter hangt vanaf de lamp ne second of 20 blijft pinken valt alle geluid simpelweg uit voor paar minuten. En erg hard kan je eigelijk niet gaan. Swel jammer...

Posted by Jasperovitsj on Nov-02-2006 16:18:

In Antwerpen heb ik vorige keer ook gehoord bij de Kaaiman en Il� Afrik, maar dat is toen ook op niks uitgedraaid. Maar dat leken mij wel leuke zaaltjes (vooral Il� Afrik), dus dat is eventueel ook weeral een optie...

Posted by djcresto on Nov-02-2006 16:47:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
maar ik vrees dat we daar bot zullen vangen omdat het een nogal "alternatieve" club is op EDM-gebied. Veel electro, techno, drum 'n bass enzo, dus ik vrees dat een tranceparty niet binnen hun imago zal passen.

In de rector worden eigenlijk ook bijna alleen van die feestje georganiseerd. Uiteraard is dat een fuifzaal en niet echt een club. The zoo is trouwens onbereikbaar via hun site en email. En bij sommige dingen wordt het financiele risico wel kleiner als we inkom gaan vragen natuurlijk.

Posted by TOR on Nov-02-2006 17:00:

quote:
Originally posted by djcresto
En bij sommige dingen wordt het financiele risico wel kleiner als we inkom gaan vragen natuurlijk.

Niet noodzakelijk, want in dat geval wordt het TOR +0 en Hydra met heel wat minder volk dan de twintig mensen die hij nu meehad
= minder consumptie

Posted by FenixStyle on Nov-02-2006 17:04:

quote:
Originally posted by djcresto
In de rector worden eigenlijk ook bijna alleen van die feestje georganiseerd. Uiteraard is dat een fuifzaal en niet echt een club. The zoo is trouwens onbereikbaar via hun site en email. En bij sommige dingen wordt het financiele risico wel kleiner als we inkom gaan vragen natuurlijk.

Ken iemand die geregeld in The Zoo draait/draaide. Heb net eens ff mail gestuurd om te zien of hij soms een idee heeft of de BeTA-party daar zou passen..

Posted by Blue Sky 99 on Nov-02-2006 18:35:

In Leuven denk ik wel dat het geen probleem is om veel volk te trekken, zelfs met inkom.

Pages (4): [1] 2 3 4 »