TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party v5: uw droomlocatie
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Beta Party v5: uw droomlocatie
Lijkt me een interessant topic. En gezien de beta party van het hele forum is, is het interessant te weten wat jullie vinden. Hou de dromen wel realistisch he, veel geld is er nog steeds niet 
Niet dat ik er al geweest ben; maar over dat Musicafe in Leuven was toch veel lof? 
Ik ken niet zo veel zalen buiten mijn eigen streek; maar ik denk bvb dat Leuven idd een mooie plaats zou zijn voor een volgend feestje.
Een studentenstad nemen heeft sowieso zijn voordelen:
ruimer aanbod aan zalen (en met wat geluk voor een goed prijsje)
meer volk van buiten het forum dat eens zou binnenwippen
meer drankverbruik 
Musicaf� en Rumba heb ik al horen vallen; de (ex)-studenten ter plaatse zullen wel meer kunnen vertellen zeker 
(droomlocatie = ethias arena
)
| quote: |
| Originally posted by Real Niet dat ik er al geweest ben; maar over dat Musicafe in Leuven was toch veel lof? |
Of dit financieel haalbaar is weet ik echter niet.
), Antwerpen zou al veel beter zijn. Leuven is gewoonweg top
De Cinema in antwerpen of café d'anvers
't sportpaleis, maar da krijgen we ni vol zeker 
Mja, als 't in Gent te doen is haken meeste van m'n vrienden al af, dus liever iets in de omgeving van Antwerpen. Maar er moet reeds de nodige apparatuur aanwezig zijn zeker, kwestie van de kosten wat te drukken? Dan schiet er al ni veel meer over natuurlijk. Kzal eens zoeken of ik hier in de buurt iets vind 
Antwerpen
Ook al ken ik er zelf geen geschikte zaaltjes. Vrij centraal en ni ver van mijn deur. Plus in Leuven kunt ge al komen trancen op Affexion v2 
De kans dat het in Limburg zal doorgaan zal toch heel klein zijn veronderstel ik, maar in dat geval zou The Zoo in Hasselt wel een geschikte locatie zijn denk ik. 
De Versuz in Hasselt verhuurt overigens ook wel een paar bijzaaltjes die puur als locatie �cht zalig zijn wegens decor, capaciteit, geluid, licht.. Al vrees ik dat de huurvoorwaarden daar iets minder gunstig voor ons zullen zijn 
| Originally posted by FenixStyle De kans dat het in Limburg zal doorgaan zal toch heel klein zijn veronderstel ik, maar in dat geval zou The Zoo in Hasselt wel een geschikte locatie zijn denk ik. ![]() |
Londerzeel - 't Centrum
Plus: Zalige zaal imo (ziet er uit als een halve dancing)
Min: Wat aan de dure kant
Dj booth staat niet in orde
Voor de rest ken ik niet veel geschikte zalen
Sotto's!!!
| Originally posted by Transfusion De Cinema in antwerpen |
in The Oh! jong 
musicaf� in leuven is idd een mooie zaal, maar is behoorlijk duur denk ik... de geluidsinstallatie is daar wel dik in orde (als je zelf je pioneers meebrengt). maar voor de betaparty zou ik naar de rumba gaan, de zaal waar vishnu zijn feestje was. of desnoods de bleuwe kater?
| Originally posted by Transfusion De Cinema in antwerpen |
Is Musicaf� destijds niet gecontacteerd?
Als ik me goed herinner, was de uitbater telkens onbereikbaar als het erop aan kwam.
| Originally posted by TOR Is Musicaf� destijds niet gecontacteerd? Als ik me goed herinner, was de uitbater telkens onbereikbaar als het erop aan kwam. |
| Originally posted by Bertn voor de betaparty zou ik naar de rumba gaan, de zaal waar vishnu zijn feestje was. |
Nuja, als de line-up ook niet overlapt mag dat geen probleem zijn
Huurprijs 250 euro.| quote: |
| of desnoods de blauwe kater? |
| Originally posted by TOR Is Musicaf� destijds niet gecontacteerd? Als ik me goed herinner, was de uitbater telkens onbereikbaar als het erop aan kwam. |
ken er ��n in antwerpen dicht bij Berchem Station. Groot probleem is dat er een decibelmeter hangt
vanaf de lamp ne second of 20 blijft pinken valt alle geluid simpelweg uit voor paar minuten. En erg hard kan je eigelijk niet gaan. Swel jammer...
In Antwerpen heb ik vorige keer ook gehoord bij de Kaaiman en Il� Afrik, maar dat is toen ook op niks uitgedraaid. Maar dat leken mij wel leuke zaaltjes (vooral Il� Afrik), dus dat is eventueel ook weeral een optie...
| Originally posted by Jasperovitsj maar ik vrees dat we daar bot zullen vangen omdat het een nogal "alternatieve" club is op EDM-gebied. Veel electro, techno, drum 'n bass enzo, dus ik vrees dat een tranceparty niet binnen hun imago zal passen. |
| Originally posted by djcresto En bij sommige dingen wordt het financiele risico wel kleiner als we inkom gaan vragen natuurlijk. |

| Originally posted by djcresto In de rector worden eigenlijk ook bijna alleen van die feestje georganiseerd. Uiteraard is dat een fuifzaal en niet echt een club. The zoo is trouwens onbereikbaar via hun site en email. En bij sommige dingen wordt het financiele risico wel kleiner als we inkom gaan vragen natuurlijk. |
In Leuven denk ik wel dat het geen probleem is om veel volk te trekken, zelfs met inkom.