TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- LOL, wat vonden jullie van de partyanimals destijds????
Pages (2): [1] 2 »

Posted by kolkiewolkie on Mar-19-2002 14:09:

Talking LOL, wat vonden jullie van de partyanimals destijds????

LOL, vraag me niet hoe ik erbij kom, maar het borrelde in 1 keer bij me op....

wat vonden jullie een paar jaar geleden eigenlijk van de party animals...???

ik, nu ik zo terug kijk, vond het volgens mij altijd wel lollig, hoewel ik dat ontkende... (de associatie met gabbers e.d. sprak me niet echt aan..)

en in hetzelfde straatje: wat vonden jullie van flamman en abraxis (volgens mij heette het zo, weet het niet zeker ....)

vonnik HELEMAAAAAAl master

aaaahhh, ....memories...LOL

bedenk me nu dat ik niet eens meer weet hoe al die nummers heetten en hoe ze gingen... heb alleen 1 van die nummers in de kop...have you ever been mellow...LOL

anywayz, opinions SVP

GREETZ!

Posted by TimeportE on Mar-19-2002 14:19:

ik vond party animals echt lekker toen vooral de eerste 3 nummers ofzo.. daarna kwamen der van die nummers die nie meer leuk waren (die hele groep was ook al veranderd, om de week ging der daar wel iemanddood )..
en flamman en abraxis, LETT ME KNOW, WHEN YOU'RE GOOD TO GO, ik zeg HOGERRR!!! enigste nummer dat ik van hun ken maar hijs was echt MEESTERLIJK!

Posted by HardKiller on Mar-19-2002 14:22:

Hava nakila (ofzo ), Atomic, mellow, goeie nummers . Flammen & Abraxis hadden zo'n nummer, Best friend d8 ik, ook erg goed

Posted by Gurian on Mar-19-2002 14:26:

Helemaal top die tijd.
Heb laatst een cdtje gebrand met allemaal van die oude nummers.

Volgens mij is dat nummer van flamman en abraxis your only friend

Posted by Pjotr G on Mar-19-2002 14:29:

Ze waren wel vet. Alleen jammer dat ze tot in den treure slecht gecopieerd werden (lees: hakkuh en oogsten, hakkuh en zaaien, hollands hakkuh)

Maarde party animals zelf waren wel koel! en flamman en ambraxas trouwens ook

Posted by eXos on Mar-19-2002 14:29:

Wel lache ja vroeger, maar niet helemaal me ding toen.

Party Animals:

Flamman & Abraxas f. McLynx

Posted by kolkiewolkie on Mar-19-2002 14:46:

Party Animals - Atomic = dze vonnik de beste...
Party Animals - Aquarius = Aquaaaareiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus, Aquariuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

LOL

Party Animals - I Wanna Be A Hippy = deze vond ik dus echt heeeel fout, nou weet ik weer waarom ik me ervoor schaamde destijds
Party Animals - Have You Ever Been Mellow = heb ik nu dus in de kop

Flamman & Abraxas f. McLynx

[/B][/QUOTE]

nogmaals...memoriiiiiiieeeeeeeessszzz

Posted by TimeportE on Mar-19-2002 15:03:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

Flamman & Abraxas - Good to go = idd dat let me go when you're good to go I said let me go (en dat3x) en dan whoooooohooooo

was het nie.. let me know when you're good to go.. ik zeg: hoger ..
ik dacht altijd dat ze dat zeiden! (moeten ze ook maar beter "articuleren" hehehe )

Posted by Blik on Mar-19-2002 15:11:

ik vond ze wel lachen, vooral de eerste paar nummers, daarna kreeg je van die wazige nummers zoals Hawaii five 0 en dergelijke

Posted by Marco Harleman on Mar-19-2002 15:16:

Ik vond het werkelijk helemaal niets. Alleen van die deuntjes werd je al helemaal scheitziek. Echt voor kleine kinderen. Kunnen ze samen optreden met gabber piet enz enz

Posted by Rudy on Mar-19-2002 15:22:

Als ik me het goed kan herinneren schreven Flamman en Abrixis de platen voor de party animals! Ik weet het niet zeker maar ze hadden zeker wat met de party animals te maken!

Waren wel lachen btw

Posted by Opti on Mar-19-2002 15:27:

quote:
Originally posted by Marco Harleman
Ik vond het werkelijk helemaal niets. Alleen van die deuntjes werd je al helemaal scheitziek. Echt voor kleine kinderen. Kunnen ze samen optreden met gabber piet enz enz

Flamman & abraxas is wel wat anders dan kindermuziek hoor....

Posted by Dr. Kuipers on Mar-19-2002 15:33:

Vond die muziek vroeger best humor
Heb nog een CD liggen: HAPPY HAKKUH
Party Animals kan ik me nog wel een clip van herrineren, is geloof ik Have You Ever Been Mellow, is toch een clip met die gasten die over een brug in Adam aan het rennen zijn
En een clip van Flamman & Abraxas was iets met een paard en veel wit poeder , weet zo alleen niet meer bij welk nummer die clip hoorde....

Posted by Opti on Mar-19-2002 15:36:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Party Animals kan ik me nog wel een clip van herrineren, is geloof ik Have You Ever Been Mellow, is toch een clip met die gasten die over een brug in Adam aan het rennen zijn

Technohead - I Wanna Be A Hippy

Posted by Tha Force on Mar-19-2002 15:36:

ik was toen (1996, kmeen dat ze toen ongeveer de meeste nummers uitbr88) 8...
'Maar kep de laatste tijd wel aardug wat van ze gehoord, vet FLIPPEN!! Neej zijn wel grppig,
Favo: Party Animals - Have you ever been Mellow
Dune - Hand in Hand (zowwwnn relaxed plaatje, vooral die vocals zijn lachuh) kep die plaat trouwens al een keer geprobeerd te remixen maar lukte nie egt!

Posted by Gurian on Mar-19-2002 15:43:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

En een clip van Flamman & Abraxas was iets met een paard en
veel wit poeder , weet zo alleen niet meer bij welk nummer
die clip hoorde....

Die clip hoorde bij i'll be your only friend

Posted by serialkillah on Mar-19-2002 15:53:

Party Animals - Misadventures Of The Spiegel Man vondt ik echt wel een bruut nummer... ik heb nog 2 platen van ze nl: hava naquila en aquarius (op vinyl) en daar staan per plaat 6 nummers ofzo op van die 6 waren er minimaal wel 3 goed maar ik weet de titels zo niet meer...

Flamman en Abraxas waren toendertijd idd bruut vooral het draaien van hun vondt ik toen wel goed maar dat was dan wel hardcore

Posted by HiGH_NrG on Mar-19-2002 16:40:

Ik was toen 12/13...zwaar stampen op schoolfeestjes

VOor de rest was t wel lachuh..maar t is uitgestorven..

Posted by zarch on Mar-19-2002 16:43:

quote:
Originally posted by Optimus

Technohead - I Wanna Be A Hippy

Dit nummer is laatst weer geremixed.
Technohead_-_I_Want_To_Be_A_Hippy_2002-Promo-Vinyl-2002-DOC
Op zich wel grappig, maar niet dat ik zeg supergoed.

Party Animals vink Have you ever been mellow echt strak luister hem nog steeds zo nu en dan, memories etc.

Flammen luister ik niet echt meer eigenlijk, maar vond die nummers toen ook best cool

Zouden ze van Have you ever been mellow geen 2002 remix kunnen maken? Wordt tegenwoordig zowat met alle nummers gedaan. (Stars van Menthal Theo is ook weer geremixed, ze klinken wel lekker.)

Posted by Passiva on Mar-19-2002 16:51:

quote:
Originally posted by zarch

Zouden ze van Have you ever been mellow geen 2002 remix kunnen maken? Wordt tegenwoordig zowat met alle nummers gedaan. (Stars van Menthal Theo is ook weer geremixed, ze klinken wel lekker.)

Check Clubspeakers - Have you ever [A1 Mix]

Die lijkt verdacht veel op een remix

GrEeTz

Posted by zarch on Mar-19-2002 16:56:

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-

Check Clubspeakers - Have you ever [A1 Mix]

Die lijkt verdacht veel op een remix

GrEeTz

Die gaan we is ff checken. Is ie beetje relaxt?

Posted by HardKiller on Mar-19-2002 17:03:

Dune - Million miles away from home, dat is een goed nummer

Posted by TranceFool on Mar-19-2002 17:50:

Let me knooooowwww when its good to goooooo......I said whoohooooo.....tadatatada tadatadatadatadatada VET nummer

Posted by Kamaya on Mar-19-2002 18:33:

quote:
Dune - Million miles away from home, dat is een goed nummer

Dit vind eigenlijk nog steeds wel een erg lekker nummertje. Ik heb destijds de cd-maxi single daarvan gekocht, staan erg lekkere remixen op.

Verder luisterde ik op opgenomen bandjes (van de radio) heel de top 40 en daarbij ook F&A en P A. (dit was dus vroeger, toen ik nog heel klein was).

De groeten.

Posted by mido on Mar-19-2002 18:45:

Ik heb nog steeds het vinyl liggen van I wanna be a hippy!
whehe

Goede oude tijd!

En de complimentjes zal ik even door gooien naar Remsy!

Zal ff tegen hem zeggen dat hij moet kijken in deze thread!

Zal hij wel tof vinden!

Pages (2): [1] 2 »