TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [Vrijdag 17-11-2006] Blend @ Musicafé Leuven
Pages (3): [1] 2 3 »
[Vrijdag 17-11-2006] Blend @ Musicafé Leuven
Nog eens een deftig progressive feestje in de buurt, dat verdient wel een apart topic dacht ik zo
Er zijn hier immers een aantal BeTa's die het erover hebben om eens naar Pulse Factory te trekken voor een deftig progressive feestje maar dit is toch wel wat meer in de buurt ... Op de line-up staan eigenlijk twee klappers. Ten eerste Dynamic Bros, dit duo won vorige zomer de DJ-contest op JIM en mocht daardoor op Laundry Day draaien. Sindsdien hebben ze al in de grootste Belgische clubs gedraaid. Hun stijl bestaat uit een combinatie van wat diepere stuff en de onvermijdelijke gehypte electro/minimal sounds. Ten tweede is er natuurlijk CP maar ik denk dat deze helemaal geen introductie nodig heeft 
Who's in? 
Main Progressive room:
CP (Bedrock UK)
Dynamic Bros
Josi (Blend, K-Records)
Dezz Terquez (Blend, Nocturnals, Cafe Apero)
2nd House room:
TiNo (Rendez-fou, NEWS) vs Djonez (Nocturnals, Cafe Apero)
Ricardo (Basic Dept STore)
Jonni Gratts (Touche, NLS, Moodclub) vs Pierre de la Rivière (Moodclub, NLS)
Extras:
Special Cocktails
Free entrance for ladies before 12h
Price : €4 < 12h > €5
Doors: 23h
Muntstraat
Leuven

Re: [Vrijdag 17-11-2006] Blend @ Musicafé Leuven
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Er zijn hier immers een aantal BeTa's die het erover hebben om eens naar Pulse Factory te trekken voor een deftig progressive feestje maar dit is toch wel wat meer in de buurt ... |
Pulse Factory is voor mij alleszinds veel dichter dan Leuven. Maar bon, leuk feestje ziet dit eruit.
We kunnen Musicafé es aan een test onderwerpen met het oog op BeTA party v5.
Icognito is altijd de beste manier..
Ik ben er iig voor te vinden 
Is de Muntstraat ver afgelegen van het station?
| Originally posted by TOR We kunnen Musicafé es aan een test onderwerpen met het oog op BeTA party v5. Icognito is altijd de beste manier..Ik ben er iig voor te vinden ![]() Is de Muntstraat ver afgelegen van het station? |
Interesting 
Als ik moet afgaan op Michelin, is de afstand ongeveer gelijkaardig als tot de Silo.
Tien minuutjes wandelen maw 
Zeker te overwegen.
da zie ik ook nog wel zitten
Not my kinda style 
| Originally posted by TOR We kunnen Musicafé es aan een test onderwerpen met het oog op BeTA party v5. Icognito is altijd de beste manier..Ik ben er iig voor te vinden ![]() Is de Muntstraat ver afgelegen van het station? |
Maak daar maar een kwartier van, ma tis goed te doen daar nie van.
misschien spring ik zelf ook wel eens binnen, de laatste tijd ben ik meer te vinden voor deze stijl van muziek. En wie weet leer ik nog iets bij 
Dit is inderdaad wel een bezoekje waard.
Als de rest ook komt, ben ik er zeker.
Genoteerd in de agenda!
- Free entrance for ladies before 12h
Dat vraagt om een verkleedpartij. 
kzal hier eens een ballonnetje oplaten :d
Ik heb een DJ-contest die avond
Anders had ik er zeker bij geweest.
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb een DJ-contest die avond Anders had ik er zeker bij geweest. |
Hell no. Eindelijk nog eens een deftige en faire contest, en ik mag verdorie 1u15 (!) spelen. Dat laat ik niet schieten hoor 
Maar geef inderdaad jullie ogen goed de kost, met in het achterhoofd een trancefeestje 
Rollcall
Blue Sky + 1
Niemand meer geïntresseerd? 
| Originally posted by Blue Sky 99 Niemand meer geïntresseerd? |

Ik zal er zijn.
Blue Sky + 1
Progrez
Ik zal nog relatief vroeg terug zijn van de dj-contest, maar ik betwijfel of mijn gezelschap nog mee naar Leuven zal willen doorrijden 
ik zit toch al in leuven, dus...
Blue Sky + 1
Progrez
christina
Allez J, het BeTA-team verwelkomt u met open armen
Blue Sky + 1
Progrez
christina
TOR
Push2005?
Real?
I'll try, maar ik kan echt niks garanderen, aangezien ik niet de chauffeur ben