TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A.T.P productions
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Thomas @ A.T.P on Nov-03-2006 17:08:

A.T.P productions

Hay,

Hier komt alles rond onze producties,releases,nieuws...
Opmerkingen en kritiek is altijd welkom!

Momenteel zijn we de laatste loodjes aan het leggen aan onze release(driftations) op amon vision(CD/digitaal), remixen komen er van Aly & Fila,Hawk,Romi en Marninx.

demo van driftations op www.atpmusic.be

Al gesupport door o.a. Menno de Jong,DJ ELOF,..

Alsook wordt Falling digitaal gereleased op Symphonic Music Records

demo van Falling,2e track in de player op www.atpmusic.be

Benieuwd naar reacties

Posted by Bertn on Nov-03-2006 17:12:

nog nooit van jullie gehoord! weird

Posted by Config on Nov-03-2006 17:14:

goed bezig gasten , keep up the good work

Posted by domineesje on Nov-03-2006 17:17:

ging vlugger dan dat ik ooit gedacht heb!!

succes wordt geboekt

Posted by FenixStyle on Nov-03-2006 17:21:

Driftations is echt een zalige plaat!! Ik zou zeggen, rondsturen die handel want als dit in de juiste handen valt kan dit nog wel een grote plaat worden!

Ook de ander samples op jullie site klinken veelbelovend!!

En dan zie ik ook nog eens dat ge gewoonweg jonger dan mij zijt, toch wel ferm wat ge op die leeftijd dan al presteert
Respect!!

Posted by Push2005 on Nov-03-2006 17:27:

Driftations doet me eerlijk gezegd bitter weinig. Het klinkt een beetje all over the place. De melodie is goed gevonden, maar de break valt dan weer wat tegen. Overigens doet het me sterk aan een ander nummer denken
Maar energiek is het wel

Het zou leuk zijn moest je anders een hogere quality sample kunnen posten, zoals de andere producers op dit forum doen; want aan 64kbps liedjes valt eigenlijk weinig te beoordelen

Posted by Thomas @ A.T.P on Nov-03-2006 17:32:

quote:
Originally posted by Push2005
Driftations doet me eerlijk gezegd bitter weinig. Het klinkt een beetje all over the place. De melodie is goed gevonden, maar de break valt dan weer wat tegen. Overigens doet het me sterk aan een ander nummer denken
Maar energiek is het wel

Het zou leuk zijn moest je anders een hogere quality sample kunnen posten, zoals de andere producers op dit forum doen; want aan 64kbps liedjes valt eigenlijk weinig te beoordelen

waar haal je die 64kb ? op die site staan enkel 128kb of meer demos...

Posted by Thomas @ A.T.P on Nov-03-2006 17:34:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Driftations is echt een zalige plaat!! Ik zou zeggen, rondsturen die handel want als dit in de juiste handen valt kan dit nog wel een grote plaat worden!

Ook de ander samples op jullie site klinken veelbelovend!!

En dan zie ik ook nog eens dat ge gewoonweg jonger dan mij zijt, toch wel ferm wat ge op die leeftijd dan al presteert
Respect!!

Driftations wordt gereleased op Amon vision, australisch trancelabel met remixes die nog niet 100% vast staan, Aly & Fila wel

Posted by Real on Nov-03-2006 17:38:

Nu nog airtime krijgen in ASOT, d�n krijg je pas respect van mij.

Posted by Push2005 on Nov-03-2006 17:38:

Het klonk alleszinds zo

Eigenlijk dient myspace toch voor dit soort zaken, niet ? Andere producers hier laten de tracks eigenlijk volledig downloaden om te laten reviewen

Posted by TOR on Nov-03-2006 17:46:

quote:
Het klonk alleszinds zo
Eigenlijk dient myspace toch voor dit soort zaken, niet ? Andere producers hier laten de tracks eigenlijk volledig downloaden om te laten reviewen

Zo lang het allemaal in ��n thread blijft, zie ik geen probleem
We moeten trots zijn op onze producer-duo's

Driftations is zeer geslaagd, ik begrijp waarom Menno die op zijn playlist heeft staan. Ik had wel graag gehad dat je verder bouwde op het tweestemmige gedeelte van de melodie dat telkens terugkomt de laatste twee bars, had een serieuze meerwaarde voor de track kunnen betekenen. Verder vind ik de kick wat vreemd, er zit precies een vervelende click op. Hij neemt teveel aandacht weg van de baslijn ook.
Ten slotte moet ik Luc gelijk geven wat betreft de breakbeats, die komen uit een ver en cheesy verleden dat ook Sean Tyas toevallig weer oprakelt.
In ieder geval een leuke plaat als geheel en een lekker volle sound.
Benieuwd wat Aly & Fila ervan kunnen maken.

*edit* ff wat andere sampeltjes aan het beluisteren ook
Heroic Temples

Melodieus zit dat allemaal mooi snor. Heeft iemand een muzikale opleiding genoten of alles op het gehoor?

Posted by Thomas @ A.T.P on Nov-03-2006 17:50:

quote:
Het klonk alleszinds zo

demo's reviewen mag niet volgens u maar fulls wel?

En deze manier is directer om de comments te weten van mensen die veel voor ons betekenen.

Posted by Thomas @ A.T.P on Nov-03-2006 18:10:

Dan maar een full:

Artist: A.T.P
Title: Heroic Temples
Length: 6:58
Thema: gebaseerd op de Maya cultuur met de daarbijhorende fluiten..

Geproducet rond mei dit jaar en wat verder afgemixt in september..
Gemaakt met FL en verscheidene VST's, afgemixt in cool edit.

Link

Posted by BZRK on Nov-03-2006 18:15:

quote:
Originally posted by Thomas @ A.T.P
Driftations wordt gereleased op Amon vision, australisch trancelabel met remixes die nog niet 100% vast staan, Aly & Fila wel

Netjes, verdiende ook een release

Posted by Push2005 on Nov-03-2006 18:18:

Bedankt ervoor.

Ik vind Heroic Temples zowaar veel beter en origineler dan driftations, hehe.
Die fluit maakt de plaat helemaal af
Dat is pas energie!

De stijl is wel vrij vergelijkbaar met die van Icone vind ik

Posted by TOR on Nov-03-2006 18:22:

quote:
Bedankt ervoor

Ik vind Heroic Temples zowaar veel beter dan driftations, hehe.
Die fluit maakt de plaat helemaal af
Dat is pas energie!

+1
Beetje lange breakdown wel.
Der zit precies ook wat storing op het hoofdgedeelte, kan niet meteen checken of de mix al dan niet clipt.

In ieder geval lijkt het erop dat we es idee�n zullen moeten uitwisselen voor het vijfde BeTA Anthem

Posted by Thomas @ A.T.P on Nov-03-2006 18:36:

quote:
Originally posted by TOR
+1
Beetje lange breakdown wel.
Der zit precies ook wat storing op het hoofdgedeelte, kan niet meteen checken of de mix al dan niet clipt.

In ieder geval lijkt het erop dat we es idee�n zullen moeten uitwisselen voor het vijfde BeTA Anthem

Werk je ook met FL of iets anders ? voeg me anders toe,kzal pm sturen.

Posted by Tom Fische on Nov-03-2006 21:27:

nice tracks, kvind ze allemaal geslaagd
ma zouden jullie misschien heel even een korte raming kunnen geven van hoeveel zo een fantsoenlijk installatieke kost voor te producen... ik en mijn vriend hebben hier namelijk al een redelijk lange droom om electro met trance te combineren... en et krijgt hier vaak h��l goede commentaar...

Posted by Bertn on Nov-04-2006 12:45:

die heroic temples is vrij vet! extreem veel energie, de oldschool way goeie akkoorden ook en zo...

toch een paar kleine opmerkingen:

-is de track al gemasterd? hier klinkt het alsof hij clipt bij momenten. precies alsof hij te luid is opgenomen
-ik vind de sound van uw lead precies ietsje te "licht": wa meer midtones daarin zouden leuk zijn, dat geeft het geheel nog extra energie.

Posted by Thomas @ A.T.P on Nov-04-2006 13:36:

Hij is idd wat overcompressed,vooral de kick is wat te zwaar en de percussie is wat te high ge-eqt

Posted by Tomorrow Traxx on Nov-04-2006 16:04:

Zalige producties! Vooral Heroic Temples vind ik bijzonder knap in elkaar steken. De break op 2:40 klinkt echt enorm sterk. De panfluitachige melodie zit hier zeker op zijn plaats. Ook knap omgegaan met de strings vind ik.
Driftations klinkt ook sterk, al is het moeilijk om een oordeel te vellen adhv een korte sample.

Posted by Thomas @ A.T.P on Nov-04-2006 16:29:

thx voor de toffe reacties

demo van Driftations(Marninx remix)

Posted by FCB_Fanatic on Nov-04-2006 23:24:

kheb ook es naar die Heroic Temple geluisterd en t is gewoonweg een vette track. Ik vind em eigenlijk beter als Driftations, maar daar heb ik enkel maar een sample van gehoord.

Posted by DJ Zetski on Nov-05-2006 09:34:

In ieder geval hebben die 2 mannen talent, en hebben ze nog heel veel tijd om verder uit te groeiten!

Posted by Thomas @ A.T.P on Nov-05-2006 13:17:

Elof heeft hem(Heroic) opgepikt en zit morgen in de show van hem op topradio. . Wordt voor de 4e maal topradio

Pages (3): [1] 2 3 »