TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Limburgse Trance scene
Pages (2): [1] 2 »
Limburgse Trance scene
Ik ben op zoek naar Limburgse Trance DJ's, vooral aan de kant van Bilzen, ik ben nl. van daar...
om op die manier toch wat connecties te krijgen met stijlgenoten, want in bilzen is't tegenwoordig precies allemaal electro...
kzou et fijn vinde mocht ge hier allemaal iets achterlate als ge van in de buurt zijt(dan weet'k tenminste dat'k ni alleen ben
), en eventueel een e-mailadreske ofzo...
greetz!
DJ (nog) niet, liefhebber wel.
Ben van Tongeren. 
vet
wilt ge draaitafels kope dan? of cd-spelers misschien? 
TONGEREUHHH!!
trancescene in limburg??
lol. Like there is any scene in den limburg 
Tenzij ge natuurlijk de mac queen of het karrewiel the shizzle vindt... 
Limburg zit vol met groovesletten ja...
Groove ftw he
Kon het ni laten 
lol... what a new fantastic thread 
Ben van Meeuwen (vrij dicht bij Bree), heb vroeger nog wel trance gedraaid, nu ben ik overgeschakeld op house 
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid Ben van Meeuwen (vrij dicht bij Bree), heb vroeger nog wel trance gedraaid, nu ben ik overgeschakeld op house |
| Originally posted by Dark Apostle Collaborateur |
| Originally posted by DJ Sid mah, ik moest van de mama |
| trancescene in limburg?? |
| Originally posted by Dark Apostle Bukt zo diep als je wil, ze zullen altijd dieper in u willen gaan. |
| Originally posted by Dark Apostle Pffft, en wat als ze vraag om RnB te draaien....of om Helmut Flooty te draaien...een hoer zijde!!! een hoer!!! een hoer van de comformiteit en de oppressie. Bukt zo diep als je wil, ze zullen altijd dieper in u willen gaan. Draait maar house manneke...draait maar...op een dag betallen wij, de echte muziekappreciateurs, u dat wel terug...kzweert het u! |
| Originally posted by Phortastic Tenzij ge natuurlijk de mac queen of het karrewiel the shizzle vindt... |
Dj'en of producen doe ik niet, maar ben wel een Limburgse tranceaddict..
(van Opoeteren, bij Maaseik, meer bepaald..)
Ik ben van limburg... het noorden wel, maar een trance scene hier is ver te zoeken hahaha. Als ik naar m'n zeldzame Belgische bookings kijk zie ik toch dat het meerendeel in de provincie Antwerpen is...
Ook qua amateur scene is het vooral jump en house spul wat je hier hoort
| Originally posted by mellow_head HAHA zidje daar al binnen gewees een avondje? Nooit meer! |
in't karrewiel ben'k zelf nog noit geweest, en macqueen nog minder...
en twas eigelijk gewoon maar om te wete te kome of er eigelijk echt een trance dj is die fantsoenlijk aan de bak komt in limburg... maar kvrees jammer genoeg van ni 
kzal dus men best moge doen om trance hier te verkondigen �h 
als uw favo plaat Traffic is zal da ni moeilijk zijn
Net verhuist naar de Limburg se.... maar uitgaan blijft toch Antwerpen en NL... voze sletten hier overal in de "discotheken" niks dan zever mee
| Originally posted by Kelly* Net verhuist naar de Limburg se.... maar uitgaan blijft toch Antwerpen en NL... voze sletten hier overal in de "discotheken" niks dan zever mee |
, passeer wekelijks nogthans
| Originally posted by domineesje idd net verhuisd sindsdien hoor ik u niet meer wel zolang stap ik musicman niet binnen , passeer wekelijks nogthans |
| Originally posted by Bertn msn plz |
, en gsm uuk niet meer