TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- het duurt nog ff, maarrem... 4 Elements??
Pages (2): [1] 2 »
het duurt nog ff, maarrem... 4 Elements??
http://www.4-elements.nl/
jazeker de hypotheker!!
ik wil zeker nog eens carl cox live zien.. maar dan gaat het nie want dan zit ik midden in de examens!! de rest van de line-up is wel redelijk.. aantal goede HH dj's.. 
ik weet nog niet zeker... maar dr zit een grote kans dat ik dr ben... lekker vlakbij... line up = niet verkeerd...
ik vind de line up daarentegen niet eens super...dus ik denk niet dat ik er bij ben...
ik vind de line-up echt 3x niks, maarja ik hou dan ook niet van hardhouse, dus ik ga er zeker geen kaartje voor kopen. maar ik ga nog wel ff kijken of ik gratis aan een kaartje kan komen.. misschien dat ik dan wel ga! 
| quote: |
| Originally posted by Jukx ik vind de line-up echt 3x niks, maarja ik hou dan ook niet van hardhouse, dus ik ga er zeker geen kaartje voor kopen. maar ik ga nog wel ff kijken of ik gratis aan een kaartje kan komen.. misschien dat ik dan wel ga! |

Ik wilde heel graag....lekker dichtbij....maar die knakkers organiseren het pesies in het weekend van mn examen dus ik ga nie
. Op dat moment toch net ff ietsie belangrijker 
Line up vink nie geweldig en ik heb ook examens. Dat laatste telt toch wel even zwaarder.
super line up, voor mij dan als hardhouser maar heb ook examens erg kut dus. me examens zijn belanrijker dus ben niet van de party

wat maakt 1 avondje nou uit voor je examens?!?!!?!? 

| Originally posted by Gekhous wat maakt 1 avondje nou uit voor je examens?!?!!?!? ![]() |
hoezo? je slaapt zondag toch????
| Originally posted by Optimus hoezo? je slaapt zondag toch???? |
| Originally posted by TranceFool nah je wil mij nie zeggen dat als je naar een feest ben geweest en je zondagochtend thuiskomt en dan kan slapen, dat je maandaagochtend fit een examentje kan maken.... |
ja psies... ik gebruik niet eens pillen ofzo en ik ben de dag na de dag na weer fris & fruitig
| Originally posted by Gekhous ja psies... ik gebruik niet eens pillen ofzo en ik ben de dag na de dag na weer fris & fruitig |

haha nou ik nie.....ik moet me mentaal ook een beetje kunnen voorbereiden
. Lijkt me gewoon beter dat ik niet ga.....helaas 
| Originally posted by Optimus hoe kom jij gratris aan een kartje, ik wil dan ook!!! ![]() ![]() |
| Originally posted by Jukx nou gewoon.. ..Peter Luts van UDC beroven ofzo! |

wie gaan er nou eiegnlijk? niemand?
ik misschien ook..
paar klasgenoten gaan dus 
Drie uur Cox is genoeg reden om naar dit feessie te gaan. De rest van de line-up is wel redelijk. Naar Secret Cinema ben ik ook wel benieuwd.
/me is zeer teleurgesteld in zn maten... Hebben we eindelijk is een feestje op zo'n 20 minuten van mn huis (ja ok, dan moet de metro gelijk aan komen rijden) en dan gaan al die nichten niet
Zwaar zuigend
75 % van de line-up is onbekend voor me, maar een groot gedeelte van mijn vrienden gaan ook. Ik twijfel nog of ik ga, maar weet iemand of de kaartjes hard gaan?
Zodat ik op het laatste moment eventueel kaartjes kan halen, als ik me bedenk om te gaan.
DJ Bladerunner
Om ff deze thread weer wat aandacht te geven, post maar wat.
Zijn er nog mensen van plan om te gaan ?? Mijn super hero Mr. Cox draait, dus al genoeg reden om te gaan lijkt mij zo. Je moet hem ��n keer in je leven gezien hebben, wat een energie straalt deze big mother****** uit als hij aan het draaien is.