TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??hehehe
Pages (4): [1] 2 3 4 »
wie scheert zich??hehehe
NOu het is al weer een tijdje geleden sinds ik dit gevraagd had. en aangezien er veel nieuwe TA's zijn bijgekomen zou ik wel es willen weten wie hun ballen scheert?Zo ja doe je het dan gewoon met een mesje,scheerappartaat etc??
Vorige keer waren de resulaten vooral in het voordeel van de mannen die zich niet scheerde kijken of het resultaat nu al omhoog is gegaan 

NOu ja aangezien ik deze topic weer heb geopend zal ik maar beginnen....Nou nog steeds scheer ik alles weg en gewoon met een mesje 

en ja waarom??heel simpel omdat ik zo'n hele bos ontzettend goor vind..en meisjes veeeeel liever voor je zijn 
Trouwens als een vrouw zich daar niet scheerd ga jij ook enorm over je nek....
ha hoer ghehehe
zo glad als een knikker

gewoon onder de douche met me scheermesje.. wel een scherpe graag... en na die scheerbeurt gebruik ik m niet meer voor mijn baard dat begrijp je ook wel
nou, laat ik dan ff de eerste zijn die zicht niet scheert van onderen. Wel van boven uiteraard 
Heb de vriendin nog niet horen klagen

GreetZ RubDub
jajjajaa
/me scheert zelfs 
Ik hou het op dat een oerwoud natuurlijk is.
Stel je voor dat je je snijd tijdens het scheren 
ik laat het mooi staan hoor.. maar ik heb der wel eens overnagedacht om het weg te scheren maar alleen overnagedacht!! het zit der nog steeds mooi! 
ik heb het wel eens gedaan maar doe het niet meer....
Kaal of kammen, hmm nou ja kaal is makkelijker. 1 ding is wel een gruwelijk nadeel, als het weer aangroeit kriebelt het als de hel, en tja ik weet niet of je graag elke keer aan je klote loopt te krabben.

Bij mij groeit er nog helemaal nix daaronder
!!
Grapjeh
Nee, k laat t lekker met rust... Pas als k dames hoor klagen daarover, dan wil k er misschien wel over nadenken 
LOL het is weer zo ver 
Verbazingwekkend dat het je nog zo lang heb laten duren Akira 
Maarruh me antwoord is nog hetzelfde als de vorige keer he
/me scheert
Greetz,
Glaniskanis
lekke hoor, zo'n kaal zakkie
als er alleen een verrot lichaam bijhoort en een lelijke kop dan schiet je er nix mee op 
Ik scheer me niet.
Het idee dat het misgaat kan ik niet aan. BTW, ook nog niemand erover horen klagen, tegen de tijd dat dat wel gebeurt zal ik er es over na gaan denken. Maar nu niet dus, nee.
De groeten
Nog geen klachten gehad, dus waarom zou ik... 
Ik vind dat gewone scheren al een ramp, dat probeer ik altijd zo lang mogelijk uit te stellen, klote werk, en dan zal ik zeker ook nog eens beginnen de zak te scheren!!! Met natuurlijk alle risico's van dien...
ik zat er al op te wachten dat deze thread zou komen
ik scheer me nog steeds niet en nog geen commentaar erop gehad
Damn, gheghe Blik, ik dach hetzelfde maar had eerlijk het idee dat ie het niet weer zou doen gheghe.
Dus toch! gheghe 
Hij blijft een ranzig mannetje 
Trouwens..........ik heb het nog niet geschoren, wel beetje ingekort, gheghe damn noway, geen mesje naast me ballen, echnie 
massah!
no way dude! neeeeeee daar begin ik egt nie aan en tmeizzie vind ut niet erg... dus waarom zou ik? men das link werk hee
resultaten blijven verrassend trouwens vindik... mensen die hun kloten scheren en er nog voor uit durven te komen ook !!!!
edit: overgens wel eens commentaar op gehad van een ander (eerder) vrouwtje... boeiuh was toch one night stand 
ben een half/halfje... maar daar is geen optie voor... 

| quote: |
| Originally posted by LowRider no way dude! neeeeeee daar begin ik egt nie aan en tmeizzie vind ut niet erg... dus waarom zou ik? men das link werk hee resultaten blijven verrassend trouwens vindik... mensen die hun kloten scheren en er nog voor uit durven te komen ook !!!! ![]() edit: overgens wel eens commentaar op gehad van een ander (eerder) vrouwtje... boeiuh was toch one night stand |

gewoon je zaakje glad trekken en er lekker met het mes overheen rammen. Een vriend van mij heeft zich wel es met een tonduese stand tegen zijn ballen aangezeten en het scheen een behoorlijk bloedbad te zijn geweest hahaahah 
Met een mesje is het gewoon echt niet gevaarlijk hoor geloof me maar...oefening baart kunst.

en aan je lichaam kan je natuurlijk ook altijd werken
...hehehe
Beetje bijhouden maar niet kaal volgens mij gaat dat echt de tyfus jeuken
of je moet er allemaal zalfjes op smeren.
| quote: |
| Originally posted by magrec Beetje bijhouden maar niet kaal volgens mij gaat dat echt de tyfus jeuken of je moet er allemaal zalfjes op smeren. |
Weet je wel hoe duur dat spul is.
Ik heb wel ander spul tegen acn� maar dat ga ik daar beneden echt niet gebruiken.....
Hebben we het hier eigenlyk ALLEEN over het scheren van de noten of ook over het scheren van boven de toetemeloeter (waar dus het meeste zit) en eventueel ook nog konthaar
?
Dan nog, k blyf overal vanaf, niemand heeft r moeite mee 
kheb gehoord dat als je je konthaar scheert dat je dan last kunt krijgen van hele nare dingen