TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??hehehe
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Akira on Mar-20-2002 01:04:

KarateKid wie scheert zich??hehehe

NOu het is al weer een tijdje geleden sinds ik dit gevraagd had. en aangezien er veel nieuwe TA's zijn bijgekomen zou ik wel es willen weten wie hun ballen scheert?Zo ja doe je het dan gewoon met een mesje,scheerappartaat etc??
Vorige keer waren de resulaten vooral in het voordeel van de mannen die zich niet scheerde kijken of het resultaat nu al omhoog is gegaan

NOu ja aangezien ik deze topic weer heb geopend zal ik maar beginnen....Nou nog steeds scheer ik alles weg en gewoon met een mesje en ja waarom??heel simpel omdat ik zo'n hele bos ontzettend goor vind..en meisjes veeeeel liever voor je zijn
Trouwens als een vrouw zich daar niet scheerd ga jij ook enorm over je nek....

Posted by Opti on Mar-20-2002 01:18:

Dog Running

ha hoer ghehehe

zo glad als een knikker

gewoon onder de douche met me scheermesje.. wel een scherpe graag... en na die scheerbeurt gebruik ik m niet meer voor mijn baard dat begrijp je ook wel

Posted by Ruben_Dubbink on Mar-20-2002 06:36:

nou, laat ik dan ff de eerste zijn die zicht niet scheert van onderen. Wel van boven uiteraard

Heb de vriendin nog niet horen klagen

GreetZ RubDub

Posted by Siesta on Mar-20-2002 07:05:

jajjajaa

/me scheert zelfs

Posted by Gurian on Mar-20-2002 07:27:

Ik hou het op dat een oerwoud natuurlijk is.
Stel je voor dat je je snijd tijdens het scheren

Posted by TimeportE on Mar-20-2002 09:42:

ik laat het mooi staan hoor.. maar ik heb der wel eens overnagedacht om het weg te scheren maar alleen overnagedacht!! het zit der nog steeds mooi!

Posted by serialkillah on Mar-20-2002 10:15:

ik heb het wel eens gedaan maar doe het niet meer....

Posted by LightForce on Mar-20-2002 10:32:

Kaal of kammen, hmm nou ja kaal is makkelijker. 1 ding is wel een gruwelijk nadeel, als het weer aangroeit kriebelt het als de hel, en tja ik weet niet of je graag elke keer aan je klote loopt te krabben.

Posted by Apoptosis on Mar-20-2002 12:11:

Bij mij groeit er nog helemaal nix daaronder !!

Grapjeh
Nee, k laat t lekker met rust... Pas als k dames hoor klagen daarover, dan wil k er misschien wel over nadenken

Posted by Glaniskanis on Mar-20-2002 12:59:

LOL het is weer zo ver
Verbazingwekkend dat het je nog zo lang heb laten duren Akira
Maarruh me antwoord is nog hetzelfde als de vorige keer he
/me scheert

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Miss Proximus on Mar-20-2002 13:10:

lekke hoor, zo'n kaal zakkie als er alleen een verrot lichaam bijhoort en een lelijke kop dan schiet je er nix mee op

Posted by Kamaya on Mar-20-2002 14:23:

Ik scheer me niet.
Het idee dat het misgaat kan ik niet aan. BTW, ook nog niemand erover horen klagen, tegen de tijd dat dat wel gebeurt zal ik er es over na gaan denken. Maar nu niet dus, nee.

De groeten

Posted by Dr. Kuipers on Mar-20-2002 14:26:

Nog geen klachten gehad, dus waarom zou ik...

Posted by Marco Harleman on Mar-20-2002 14:54:

Ik vind dat gewone scheren al een ramp, dat probeer ik altijd zo lang mogelijk uit te stellen, klote werk, en dan zal ik zeker ook nog eens beginnen de zak te scheren!!! Met natuurlijk alle risico's van dien...

Posted by Blik on Mar-20-2002 15:07:

ik zat er al op te wachten dat deze thread zou komen

ik scheer me nog steeds niet en nog geen commentaar erop gehad

Posted by New Wave on Mar-20-2002 15:14:

Damn, gheghe Blik, ik dach hetzelfde maar had eerlijk het idee dat ie het niet weer zou doen gheghe.
Dus toch! gheghe

Hij blijft een ranzig mannetje

Trouwens..........ik heb het nog niet geschoren, wel beetje ingekort, gheghe damn noway, geen mesje naast me ballen, echnie

massah!

Posted by LowRider on Mar-20-2002 15:20:

no way dude! neeeeeee daar begin ik egt nie aan en tmeizzie vind ut niet erg... dus waarom zou ik? men das link werk hee

resultaten blijven verrassend trouwens vindik... mensen die hun kloten scheren en er nog voor uit durven te komen ook !!!!

edit: overgens wel eens commentaar op gehad van een ander (eerder) vrouwtje... boeiuh was toch one night stand

Posted by Gekhous on Mar-20-2002 17:18:

Exclamation

ben een half/halfje... maar daar is geen optie voor...

Posted by aphex on Mar-20-2002 17:19:

Posted by Akira on Mar-20-2002 17:49:

KarateKid

quote:
Originally posted by LowRider
no way dude! neeeeeee daar begin ik egt nie aan en tmeizzie vind ut niet erg... dus waarom zou ik? men das link werk hee

resultaten blijven verrassend trouwens vindik... mensen die hun kloten scheren en er nog voor uit durven te komen ook !!!!

edit: overgens wel eens commentaar op gehad van een ander (eerder) vrouwtje... boeiuh was toch one night stand

NOu 1 ding het is ten eerste totaal niet gevaarlijk als je het goed doet gewoon je zaakje glad trekken en er lekker met het mes overheen rammen. Een vriend van mij heeft zich wel es met een tonduese stand tegen zijn ballen aangezeten en het scheen een behoorlijk bloedbad te zijn geweest hahaahah Met een mesje is het gewoon echt niet gevaarlijk hoor geloof me maar...oefening baart kunst.
Tegen de jeuk heb ik al lang iets heel goed gevonden...eerst het goed met clearasil wassen,scheren en daarna weer meteen met clearasil wassen en de jeuk is echt stukken minder.Zelfs vriendinnetje van mij doet het en het werkt echt!!

Ja ik scheer mijn ballen en ja waarom zou je er niet voor uit komen ??Ik scheer zelfs mijn oksels etc.. .

NOu Toch wel Gaaf dat mijn kale zak broeders(optimus,GlaDDe(nis)kanis) er wel goed voor uit komen...ik wacht eigenlijk nog steeds op Henkie henk met zijn VEET die daarmee zijn anus ook helemaal kaal Haalt

Ja miss p ok een rotlichaam en rotkop verkloten het ook wel helemaal...haha maar ik bedoel meer dat meisjes het meestal toch wel gaver vinden.Want ik neem aan dat je niet aan de eerste de beste meid je kale ballen laat zien en aan je lichaam kan je natuurlijk ook altijd werken ...hehehe

P.s Twijfelaars zoals timeport gewoon echt een keer scheren je weet toch anders helemaal niet hoe het voelt???hehehe en als je het 1x hebt gedaan wil je niks anders!!lekker van die gladde ballen

Posted by magrec on Mar-20-2002 17:55:

Beetje bijhouden maar niet kaal volgens mij gaat dat echt de tyfus jeuken of je moet er allemaal zalfjes op smeren.

Posted by Akira on Mar-20-2002 17:57:

quote:
Originally posted by magrec
Beetje bijhouden maar niet kaal volgens mij gaat dat echt de tyfus jeuken of je moet er allemaal zalfjes op smeren.

Lees daarboven dan magrec....wassen met clearasil!!!

Posted by magrec on Mar-20-2002 18:00:

Weet je wel hoe duur dat spul is.
Ik heb wel ander spul tegen acn� maar dat ga ik daar beneden echt niet gebruiken.....

Posted by Apoptosis on Mar-20-2002 18:08:

Hebben we het hier eigenlyk ALLEEN over het scheren van de noten of ook over het scheren van boven de toetemeloeter (waar dus het meeste zit) en eventueel ook nog konthaar ?

Dan nog, k blyf overal vanaf, niemand heeft r moeite mee

Posted by magrec on Mar-20-2002 18:18:

kheb gehoord dat als je je konthaar scheert dat je dan last kunt krijgen van hele nare dingen

Pages (4): [1] 2 3 4 »