TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 2 demo's (1 remix en 1 origineel)

Posted by Project Dark Re on Nov-06-2006 23:19:

Hello! 2 demo's (1 remix en 1 origineel)

yo verwacht niet veel ben maar ne 7 maand bezig met producen en effectie eigenlijk 4m eerts wat verkennen en gelezen en wat expermiteren eer ik iets volledig maakte.
maar dan nog moet ik wat bij leren en ja de remix en origineel songs zijn eigenlijk wat te snel gemaakt per song ongeveer 1 dag en een half.dus veel ga het niet zijn. maar ik laat dan toch al wat horen wat er al in zit van idee's.en structuur en al.
ik weet dat het wat niet hedendaags klinkt maar ik ga ze stuk voor stuk verbeteren en er meer tijd inspenderen en wat hedendaags tintje gevven.nu afmix daar ben ik een groote sukkel in dus afmix is dan voor mij het moeilijkste stuk van producen.en ja het is stom dat ik met hoofdtelefoon produce maar het is nu van moeten wegens klachten van de buren. het zijn full dus geen kleine stukjes. ik hoop dat ik wat hints krijg en niet afgeschoten wordt ik zou zeggen geniet er van ale probeer het. thx om eens naar te luisteren en tips,comments welkom he!
grtz...P.D.R.

1.A.T.P./Driftations (Project Dark Resource Remix)

[[ LINK REMOVED ]]

---------------------------------------------------------------------
2.Project Dark Resource/Attenuator (origineel)

[[ LINK REMOVED ]]

Posted by Config on Nov-06-2006 23:53:

die vocals van die driftations remix ken ik.. kmoet zeggen dat ze er wel op passen. Maar trance is dit toch niet hoor.. eerder eurodance. Maar in zijn genre is het zeker ni slecht Attenuator klinkt al wa meer Trancy maar de eurodance invloeden druipen der toch nog teveel vanaf voor mij
Kzou graag eens een trancetrack zien van jou.

Posted by Project Dark Re on Nov-07-2006 06:11:

hmm ik zal nog eens naar cd's moeten beluisteren om toch nog die trance invloeden te kennen zo te horen ben ik nie zo een echte trance kenner. mja heb dat ook niet gezegt dat ik dat ben he.
heb wel trance cd's maar zijn het wel effectief echte trance songs?
ben geen dj en grote kenner in bepaalde gerne en somigte gerne klinken dan ook heel dicht bij elkaar vandaar soms die verwarring bij mij.
zo de cd's die ik heb zijn/trance:the ultimate collection vol 1 2005
is zo een dubbel mix cd.
de andere mega trance 3,my name is trance.
dat zijn zo wat de cd's waar de naam trance invoor komt.
maar dat het nu echt puur trance is weet ik niet echt,tegen woordig geven ze rap een naam op de styles en geef me het soms een verwarrend gevoel en twijfel of dit wel trance is.
andere cd's zijn dan boccaccio life,bonzai,serious beats en andere..
maar daar zitten dan wat gemengde stylen.
dus het is soms moelijk te zeggen of het trance is of niet.
maar jah zoals ik het zeg alles moet men leren en verkennen.
soms een verkeerde oordeel soms een verkeerde begrip onder de stylen,
kan gebeuren he. maar heb wel nog andere trackjes maar dan zal daar ook wel bepaalde andere invloeden in zitten en dan weer geen pure trance. dus als je kan mag je me wel een paar titels en artiesten geven die degelijk echte trance maken.zal ze dan eens op zoeken op google en eens beluisteren of kopen.
maar zal men best doen om wat echt naar trance te gaan.
soit thx voor de comments en tips ben dan weer een ervaring rijker mee geworden.
jammer wel dat er meer alleen gedownload word.

Posted by mellow_head on Nov-07-2006 10:36:

Ge zou beter Captain Sint-Niklaas Project hete

Posted by Config on Nov-07-2006 10:56:

Als je wil weten wat Trance is:
luister eens naar een paar Radioshows deze week:
Vanavond om 9u te beginnen met Trance Around The World van Above & Beyond: www.anjunabeats.com
Woensdag om 10u: Intuition Radioshow: www.mennodejong.nl/forum en dan naar radioshow tracklists gaan voor de link te vinden van de online stream en de tracklisting daar te bekijken. of gewoon naar www.etn.fm gaan en ETN 1 kiezen.
Donderdag: A State Of Trance met Armin van Buuren. Al veel minder goed dan vroeger, maar kom, je hoort toch altijd een paar deftige tracks in die show, het is alleszins de meest beluisterde tranceshow van allemaal. Show loopt van 8 - 10 uur. streams op: www.di.fm

en als je die 3 shows gehoord hebt deze week ga je normaalgezien wel weten wat Trance en Progressive tegenwoordig voor staat

oja, en dj sammy is not trance http://www.youtube.com/watch?v=JVjBZzN_Fzk

Posted by Real on Nov-07-2006 12:28:

quote:
Originally posted by Config
en als je die 3 shows gehoord hebt deze week ga je normaalgezien wel weten wat Trance en Progressive tegenwoordig voor staat

Progressive?

Posted by Shadowkid on Nov-07-2006 12:49:

Ik zou in de eerste plaats toch aanraden om de sets op de site van tranceaddict te beluisteren. Die zijn wel al ouder, maar dat blijven over het algemeen goede sets.

Posted by Config on Nov-07-2006 13:22:

quote:
Originally posted by Real
Progressive?

een beetje vooral intuition bedoel ik dan, daar durft er wel es progressive gestart te worden.. en Armin.. soms.. half progressive dan.
Tatw ook wel af en toe

Posted by Real on Nov-07-2006 13:31:

Da's geen progressive. Progressive trance, ok ja.

Posted by Config on Nov-07-2006 13:37:

Het was dan ook progressive trance wat ik bedoelde, aangezien hij vroeg hoe trance tegenwoordig klinkt.
Weet best wel wat progressive is hoor

Posted by Real on Nov-07-2006 13:38:

Alrighty then!

Posted by Xilver on Nov-07-2006 13:51:

Kristof, trap het af met uw hokjesmentaliteit. Alles is groove!

Posted by Real on Nov-07-2006 14:02:

quote:
Originally posted by Xilver

Was het maar waar.

Posted by Xilver on Nov-07-2006 14:03:

Groove heerst

Posted by Push2005 on Nov-07-2006 14:13:

quote:
Originally posted by Xilver

Posted by Project Dark Re on Nov-07-2006 16:20:

ja zal ik eens doen naar die zenders luisteren
thx voor de info
btw de rest hmm als je dan toch ffen download geef eens wat comments of tips.op de 2 demo's.
o.k. het is dan niet echt trance maar zitten invloeden in nie veel maar toch iets.
en een song daar kan je altijd aan sleutelen.
dus kan ik nog altijd trance maken he.
na het beluisteren van trance van nu op de radio.
het zijn de idee's en melo dat ik wil weten of die al goe zijn want die vind ik persoonlijk dan wel trance klinken.als ik de trance van vroeger beluisterd is het toch de goei richting van men melo's.
grtz...p.d.r. ik heb het dan wel niet over pure trance wat is tegen woordig nog puur?bijna alle stylen mengel zich een stukje met andere stylen buiten vroeger was het nog puur dan kon je zeggen dat al wat er in zit dit styl was dat tegenwoordig niet meer kan.
in iedergeval een vree goei kenner ben ik daar nog niet in en moet ik toch wat bij leren.
btw naar schijnt zit ik op de verkeerde topic om mijn demo's te posten iemand zij me da in een mailtje. sorry daar voor ben dan ook maar nieuw he. dus mag deze thread gewist worden