TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- HEAT "Holiday Special" ft. Eric Prydz @ Rockefeller
HEAT "Holiday Special" ft. Eric Prydz @ Rockefeller
| quote: |
HEAT "Holiday Special" Featuring Eric Prydz (Ministry of Sound - SE) plus 10 Dj's Tues. Dec 26.th Rockefeller - Oslo, Norway Door: 375.- Presale: 275.- 2. juledag inntar HEAT nok en gang Rockefeller, for � gi deg en fantastisk og uforglemmelig klubb-kveld. Med 3 avdelinger og 10 dj's fordelt over 6 timer er det duket for en stor fest-aften. Og endelig har vi klart � f� tak i mannen vi har v�rt p� jakt etter i over 2 �r, svenske Eric Prydz (Ministry Of Sound, Pryda, Mouseville). Det er ikke � overdrive n�r vi sier at Eric Prydz er den hotteste house produsenten om dagen, og han har v�rt det en lang stund n�. Ser vi bort ifra mega hit'en "Call On Me" har han en rekke fete utgivelser og remixer, som Pryda - Aftermath, Axer - 123, Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz remix), Pink Floyd - The Wall (Eric Prydz remix), og vi kunne fortsatt i det uendelige. Eric Prydz er selve definisjonen p� HEAT!! Han driver ogs� tre labels, der Pryda og Pryda Friends gir ut funky-catchy-progressive-melodi�s house og generelt massive floor-fillers, mens Mouseville er den m�rkere siden av han der han gir ut techno, supportet av navn som Dave Clark, Adam Beyer, Jeff Mills og Dave Angel. Som dj har han head-line'et store britiske dance festivaler i hele sommer, p� lik linje med Deep Dish, Ti�sto, John Digweed etc. I tillegg til Eric Prydz vil du f� flere av landets fremste dj's og produsenter! Billetter er i salg fra l�rdag 4. november p� Posten, billettservice.no og hos Kentho i Str�getpassagen. Forsalg kr 275,- + avgift, i d�ren kr 375,- + avgift Mer info og fullstedig dj line-up vil komme om ikke lenge. Vi ses 2. juledag! HEAT Vi ses� |
h�res ut som stedet for � danske vekk juleribba ja
Fylla!

M� si jeg ikke er s�rlig imponert over Pink Floyd remixen hans...
Ikke helt min type musikk han spiller... men videoene derimot... 
jeg tror jeg har mista billetten min :/
Sees i kveld!

er sikker p� min sak at dette kommer til � bli en heftig kveld
house og trance for folket 
*vorser*