TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie?
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Blik on Mar-20-2002 15:49:

Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie?

Een vraag die veel mensen bezighoud op dit moment, wie gaat er kampioen worden, er zijn nog 4 echte kanshebbers, Ajax, Feyenoord, PSV en Heerenveen

ik kies voor Ajax, een fan moet zijn clubbie steunen door dik en dun, en ze staan natuurlijk bovenaan


Posted by tango on Mar-20-2002 15:54:



natuurlijk.......


grtz,
TNG


Posted by Flippe on Mar-20-2002 15:54:

tuurlijk PSV

lijkt me duidelijk toch


Posted by Siesta on Mar-20-2002 15:57:

geen twijfel mogelijk

SC HEERENVEEEN

WOEI


Posted by -=WVG=- on Mar-20-2002 15:59:

Feyenoord...

denk ik


Posted by eXos on Mar-20-2002 16:20:



Deze jongens gaan het dit jaar redden. De rest staat op een te grote afstand.


Posted by basvh on Mar-20-2002 16:37:

A J A X en de rest die doet ons niks


Posted by TranceFool on Mar-20-2002 17:26:

Ik steun Ajax

Poll is een beetje vertekend beeld omdat 80% hier geloof ik Ajacied is


Posted by Yarnie on Mar-20-2002 18:30:

AJAKS natuurlijk


Posted by New Wave on Mar-20-2002 18:34:

Lijkt me logisch....


AJAX proudest!


Posted by moogwai on Mar-20-2002 18:49:

Zondagavond stem ik pas


Posted by magrec on Mar-20-2002 18:50:

ajakkes


Posted by Opti on Mar-20-2002 18:59:

ADO HOOLIGANSSSSSSSSS

ow ja, ik heb voor de amsterdammers gekozen... nee ik ben geen ajacied ghehehe


Posted by Blik on Mar-20-2002 19:45:

quote:
Originally posted by moogwai
Zondagavond stem ik pas


flauw hoor, om pas na PSV - Ajax te stemmem

ik weet wel zeker dat PSV jet niet word eigenlijk, programma van hun is veel te moeilijk, feyenoord en ajax, tussen die 2 gaat het


Posted by Nook on Mar-20-2002 19:55:

Feyenoord word kampioen. Plus we winnen de uefacup in ons eigen Kuipie.


Posted by DJ Bazz on Mar-20-2002 20:11:

ben geen ajax fan, heb eigenlijk een hekel aan de spelers van hen en hoe ze er mee omgaan maar ze staan er toch het beste voor, dus toch


Posted by @ddicted on Mar-20-2002 20:32:

Waarom staat Willem II er niet bij ?? Dat lukt nog makkelijk.


ff zonder gein, ik denk dat feyenoord kampioen wordt.


Posted by Akira on Mar-20-2002 20:37:

KarateKid

AJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAXXXXXXXXXX


Posted by TimeportE on Mar-20-2002 20:48:

AJAX natuurlijk.. is al mijn club sinds ik klein was en ze zullen dit jaar het zeker gaan halen, AJAX voor kampioen!!


Posted by Ruben_Dubbink on Mar-20-2002 20:59:

FC TWENTE uiteraard, helaas staat ook deze club er niet bij

Nou ja, doe dan maar Ajax voor mijn part.

Over de rel na Fc Twente - Groningen:
2 collega's van me, zijn geloof ik behoorlijk de lul,
zij komen nl. ook uit vak P, en staan gezellig op de foto

GreetZ RubDub


Posted by arrows on Mar-20-2002 21:31:

Feyenoord wordt kampioen en wint de uefa beker


Posted by tango on Mar-20-2002 21:37:

ok, als we toch een voetbalthread hebben, dan wordt het een goeie ook.........









grtz,
TNG


Posted by -=WVG=- on Mar-20-2002 21:47:

Vooruit dan post ik mn eige kunstwerk dan ook...




Posted by Blik on Mar-20-2002 21:49:

ik wil anti-psv dingen zien mensen, ik ben zo zwaar anti-psv tegenwoordig


Posted by -=WVG=- on Mar-20-2002 21:59:

quote:
Originally posted by Blik
ik wil anti-psv dingen zien mensen, ik ben zo zwaar anti-psv tegenwoordig


Ja wat u wilt he...



Haal ik me v. Bommel creatie maar weer es uit de kast...


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.