TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Buitenlandse clubs
Buitenlandse clubs
Welke zijn de beste buitenlandse clubs? (UK, Nederland, Duitsland, Frankrijk, ...)
Naar welke ben je al geweest?
Hoe ziet de club er uit? Welke dj's komen er draaien? Welke stijl?
Met welk vervoer geraak je er het gemakkelijkst?
...
Bozzini
ziet er echt wel megavetjes uit 
iemand hier al geweest ??
Enkel de afstand houdt me wat tegen! Dat is in het Stadion van Roda JC!!
van een multifunctioneel stadion gesproken 
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot Bozzini ziet er echt wel megavetjes uit ![]() iemand hier al geweest ?? Enkel de afstand houdt me wat tegen! Dat is in het Stadion van Roda JC!! van een multifunctioneel stadion gesproken |
| Originally posted by 1Million$shot Bozzini ziet er echt wel megavetjes uit ![]() iemand hier al geweest ?? Enkel de afstand houdt me wat tegen! Dat is in het Stadion van Roda JC!! van een multifunctioneel stadion gesproken |
.
.
. Definitieve aanrader!
Copy/paste met wat editting van deze thread: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=285037
In Engeland:
Club Air in Birmingham (Godskitchen) - elke zaterdag geweldige trance avonden met bijna altijd minstens 1 internationale top dj - supersfeer. Info: 3 zalen, capaciteit: +/- 1500 mensen. Draait nu wel niet meer wekelijks en is wat achteruit gegaan hoor ik, duiken ook alsmaar meer house namen op.
The Fridge in Londen (Brixton) - wordt er meestal wel hard gespeeld maar hebben ook zeer goeie trance nights. Geweldige psy-trance nights. Info: was een vroeger theater, heeft 1 grote dance area en daar boven een balkon en nog een lounge area, capaciteit: +/- 1500 mensen
Heaven Club in Londen - ALLEEN als het een non-gay night is, want spijtig genoeg is deze discotheek voor holebi's, maar er zijn af en toe fantastische trance evenementen georganiseerd door Gatecrasher, WildChild, etc. Zeer groot maar blijft gezellige met zoveel rooms. Info: 7 zalen, capaciteit: ~2000 mensen.
Gatecrasher in Sheffield: zalige trance nights en zijn weer beter aan't doen nu dan een tijdje terug hoor ik van zeggen.
The Emporium in Coalville, Leicester. Ook super trance avonden gehad die bijna wekelijks worden georganiseerd door Passion (http://www.passionuk.com).
Fabric in Londen. Donker, groot, ondergronds doolhof (in letterlijke zin) en waarschijnlijk s'werelds beste DnB avonden.
SEOne in Londen, ook redelijk groot. T'zijn meer 4 grote feestzalen die wel af en toe worden gebruikt voor een EDM evenement (meestal hardere). Gelegen in een tunnel en je zou er zo voorbij wandelen als je niet wist wat het was. Sfeer is ook zeer tof..zo een beetje gelijk een typische (al dan niet legale) UK 'rave'.
Discotheken die ik fel overschat vind en een grote disillusie van heb: Ministry of Sound (hun compilaties zijn 100x beter dan de discotheek zelf) en Turnmills (te druk, te kleine dansruimten, onvriendelijk personeel, en zeker geen toffe sfeer).
Al bedankt voor de antwoorden.
Zijn er, buiten Partybus.be, nog organisaties die trips organiseren naar clubs en parties?
Buiten Partybus nog geen andere organisatie gezien die zulke zaken doen, en Partybus is jammer genoeg nogal techno minded dus snel naar een tranceclub trekken zullen die niet doen.
Onlangs geweest in Turnmills te Londen.
Wel. Dit was VET !!!!!!!!!!! Die avond draaiden Gavyn Mitchel, Paul Van Dyk en Eddie Halliwell... Wat een sfeer, wat een partyvolk, wat een geluid, wat een omgeving, wat een vrouwen, wat een... Wel. Dit is de beste club die ik ooit deed (en er staan er al redelijk wat in mijn lijstje).
Gaan zou ik zeggen.
| Originally posted by Gonzo Eindelijk een deftige club in Nederlands Limburg .Ben er bij de opening geweest met Tom de Neef, en was zeker goed te pruimen. Leuk soundsysteem, mooie verlichting en leuk publiek. Maar het neigt wel ontzettend naar de Versuz . |
| Originally posted by FCB_Fanatic mss dat het dezelfde eigenaar is ? De eigenaar van de Versuz is toch ne Nederlander, of vergis ik mij hier nu in? |
| Originally posted by 1Million$shot ze hadden alleen beter Antwerpen uitgekozen als locatie |
| Originally posted by 1Million$shot zou best kunnen ! heb vernomen dat versuz binnen afzienbare tijd de deuren sluit! dus hij kan best maar ergens anders iets nieuws beginnen! ze hadden alleen beter Antwerpen uitgekozen als locatie |
.
ik had anders ook al vernomen dat de Versuz zou sluiten. Er zou dan wel een nieuwe discotheek komen en naar ik vernomen heb zou dat idd in de buurt van de kinepolis zijn. Er zou dan een groot complex komen waarin naast een discotheek ook nog andere uitgaansmogelijkheden zouden terecht komen. Wat ervan waar is weet ik niet.
| Originally posted by FCB_Fanatic ik had anders ook al vernomen dat de Versuz zou sluiten. Er zou dan wel een nieuwe discotheek komen en naar ik vernomen heb zou dat idd in de buurt van de kinepolis zijn. Er zou dan een groot complex komen waarin naast een discotheek ook nog andere uitgaansmogelijkheden zouden terecht komen. Wat ervan waar is weet ik niet. |
Ik zeg altijd maar: weg met de Versuz en het z'n elitaire kutvolkje
Haha ik ken zo ne numbskull, altijd stoefe over de Versuz da daar de 'rijken' komen en da da de beste club van 't land is, etc.
0.O
Mja, tis vooral de mentaliteit van die buitenwippers daar wat mij mateloos irriteert.
ik heb daar anders nooit geen last van!