TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- lite off topic...
lite off topic...
men jag t�nkte bara h�ra vilket dataspel ni e s�lda p�
sj�lv spelar jag starcraft n�stan j�mt
Championship Manager spenderar jag alldeles f�r mycket tid med... Jag tror jag �r b�st i v�rlden p� det spelet
hehe....
Bra tag sen jag lirade n�got �verhuvudtaget p� min dator, den h�nger inte med i nya spel l�ngre (�r f�r gammal). Men sist jag var hooked p� n�got s� var det ox� Championship Manager. Har typ tagit upp alla lag i h�gsta divisionen. N�r jag inf�rskaffat en dator med st�rre kapacitet ska jag fixa mitt all time favourite spel och k�ra s�nder burken, "Driver"!
Just nu...Red alert 2....haha tyckte det spelet var s� fjantigt f�rst...min polare och jag lirade det p� skoj....nu �r vi fast och har en klan som e rankad 300 i v�rlden lol....Kul spel faktiskt.....hoppas ni inte missat "Gaming" sectionen som startats p� TA 
Driver var riktigt kul.. f�rutom den d�r stressande klockan hela tiden.... Fifa 2002 �r riktigt ball.. Man m�ste sj�lv avg�ra hur h�rt man ska passa, s� spelet blir inte lika l�st som tidigare. man kan g�ra riktigt schyssta djupledspassar a l� Zidane 
Jag spelar inte heller s� mycket nu f�r tiden men n�r det blev var det Unreal och Re-volt, re-volt var jag nog v�rldsab�st p� iaf. Gammla spel jag vet men min burk e ocksp f�r sl� f�r nyare spel.
En arbets kamrat har x-box och spelet wreckless, fy satan vad verkligt det spelet �r, det �r allts� ett bil spel man �ker runt i en stad � pajjar � s� och bilarna, m�nniskorna r�r sig �kligt verkligt. Kanske inte l�ngt kvar innan det ser fullkomligt verkligt ut...
the ones and only THPS 1,2,3 + Mat hoffman BMX demo p� 2ans skiva.. =)
GT3 �r min favorit fortfarande...det �r inte f�r dator men jag k�pte inte datorspel...RTCW �r okej ocks�/
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Just nu...Red alert 2....haha tyckte det spelet var s� fjantigt f�rst...min polare och jag lirade det p� skoj....nu �r vi fast och har en klan som e rankad 300 i v�rlden lol....Kul spel faktiskt.....hoppas ni inte missat "Gaming" sectionen som startats p� TA |
eller var iaf, ett tag sen man lirade det ju
sj�lv lirar jag CS en hel del varenda dag =)
f�rs�ker satsa p� topplacering med min klan i sverige, f�r se hur det g�r 
lirar inte s� mycke annat, blir ju inte s� mycke tid �vers 
Lattjar runt med Final Fantasy X under den lilla fritid jag har...
Teamfortress Classic har funnits ett bra tag rockar fortfarande lirar varje dag.
Annars blir det Starcraft endel och CM
Just nu lirar jag bara http://www.cossacks.com/