TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- lite off topic...

Posted by Ravesquad on Mar-21-2002 14:42:

lite off topic...

men jag t�nkte bara h�ra vilket dataspel ni e s�lda p� sj�lv spelar jag starcraft n�stan j�mt

Posted by Virus on Mar-21-2002 15:11:

Championship Manager spenderar jag alldeles f�r mycket tid med... Jag tror jag �r b�st i v�rlden p� det spelet hehe....

Posted by Aendy on Mar-21-2002 15:39:

Bra tag sen jag lirade n�got �verhuvudtaget p� min dator, den h�nger inte med i nya spel l�ngre (�r f�r gammal). Men sist jag var hooked p� n�got s� var det ox� Championship Manager. Har typ tagit upp alla lag i h�gsta divisionen. N�r jag inf�rskaffat en dator med st�rre kapacitet ska jag fixa mitt all time favourite spel och k�ra s�nder burken, "Driver"!

Posted by mindshooter on Mar-21-2002 15:51:

Just nu...Red alert 2....haha tyckte det spelet var s� fjantigt f�rst...min polare och jag lirade det p� skoj....nu �r vi fast och har en klan som e rankad 300 i v�rlden lol....Kul spel faktiskt.....hoppas ni inte missat "Gaming" sectionen som startats p� TA

Posted by Virus on Mar-21-2002 16:13:

Driver var riktigt kul.. f�rutom den d�r stressande klockan hela tiden.... Fifa 2002 �r riktigt ball.. Man m�ste sj�lv avg�ra hur h�rt man ska passa, s� spelet blir inte lika l�st som tidigare. man kan g�ra riktigt schyssta djupledspassar a l� Zidane

Posted by SteveTranz4ever on Mar-21-2002 17:02:

Jag spelar inte heller s� mycket nu f�r tiden men n�r det blev var det Unreal och Re-volt, re-volt var jag nog v�rldsab�st p� iaf. Gammla spel jag vet men min burk e ocksp f�r sl� f�r nyare spel.

En arbets kamrat har x-box och spelet wreckless, fy satan vad verkligt det spelet �r, det �r allts� ett bil spel man �ker runt i en stad � pajjar � s� och bilarna, m�nniskorna r�r sig �kligt verkligt. Kanske inte l�ngt kvar innan det ser fullkomligt verkligt ut...

Posted by fruktsoppa on Mar-21-2002 19:51:

the ones and only THPS 1,2,3 + Mat hoffman BMX demo p� 2ans skiva.. =)

Posted by biznology on Mar-21-2002 21:07:

GT3 �r min favorit fortfarande...det �r inte f�r dator men jag k�pte inte datorspel...RTCW �r okej ocks�/

Posted by reveal on Mar-21-2002 21:09:

quote:
Originally posted by mindshooter
Just nu...Red alert 2....haha tyckte det spelet var s� fjantigt f�rst...min polare och jag lirade det p� skoj....nu �r vi fast och har en klan som e rankad 300 i v�rlden lol....Kul spel faktiskt.....hoppas ni inte missat "Gaming" sectionen som startats p� TA

hehe red alert... det �r jag skitbra p� eller var iaf, ett tag sen man lirade det ju

annars har jag varit topp 5 p� Rune i Europa

de b�sta spelen genom tiderna borde vara Zelda, Civilization...

sjukt bra spel �r fr�n den tiden d� �ventyrsspel regerade, Sierras alla Quest-spel �r underbara

Posted by Vizay on Mar-21-2002 21:38:

sj�lv lirar jag CS en hel del varenda dag =)

f�rs�ker satsa p� topplacering med min klan i sverige, f�r se hur det g�r

lirar inte s� mycke annat, blir ju inte s� mycke tid �vers

Posted by WhiteRussian on Mar-21-2002 23:12:

Lattjar runt med Final Fantasy X under den lilla fritid jag har...

Posted by Mirv0 on Mar-21-2002 23:33:

Teamfortress Classic har funnits ett bra tag rockar fortfarande lirar varje dag.

Annars blir det Starcraft endel och CM

Posted by Connector on Mar-22-2002 12:04:

Just nu lirar jag bara http://www.cossacks.com/