TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- monday bar
monday bar
Tja! En liten fr�ga fr�n en som varit borta l�nge, k�r inte monday bar p� m�ndagar l�ngre?
Nja inte direkt, det �r v�l mest p� sommaren dom k�r m�ndagar tror jag.
Monday Bar Promotions
Kalendarium
L�rdag 9 december
ANGEL
K2, G�tgatan 99
Torsd-Fred 14-15 december
Monday Bar Lucia Cruise 2006
M/S Silja Festival
Eddie Halliwell, Sander van Doorn, Talla2XLC, Simon Patterson, DJ Tsuyoshi + 9 x Future Lounge och Johnny Boys morgongymnastik!
L�s mer
Juldagen 25 december
Monday Bar 14-�rsfest!
G�ta K�llare
Ny�rsafton 31 december
GODSKITCHEN WORLD TOUR
M�nchenbryggeriet
Fredag 5 januari
Monday Bar Trettondagstrance
G�ta K�llare
Lite blandat som du ser. kolla www.mondaybar.com vettja
N�gon som vet lineup till dessa fester? B�rjar bli dags f�r ett Stockholm bes�k igen tycker jag 
p� ny�rsafton ska dess spela enligt godskitchen.com
Paul Thomas
Micky Slim
Jon O Bir
Mark Eteson
bara till att inv�nta resten
Synd, det var ju alltid en r�ddare i n�den en tr�kig m�ndag...som ig�r.... verkar inte som det finns n�gon bra dansklubb som k�r varje vecka l�ngre?
Jon O'Bir, about fucking time!!! 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity N�gon som vet lineup till dessa fester? B�rjar bli dags f�r ett Stockholm bes�k igen tycker jag |
men d� giggar ju du i holland
5 januari. Sean Tyas och MIKE, FETT!!!!
Sean Tyas och MIKE? Samma helg som jag �r i STHLM? 
Jag har helt slutat att kolla om det blir n�gra skoj fester men kanske ska ta och kolla upp s�nt igen. I alla fall runt ny�r och b�rjan p� jan. 
| Originally posted by Christian �. Den 25e lirar jag! men d� giggar ju du i holland |
r�kna med mig n�sta g�ng! och kanske redan den 5 jan
| Originally posted by CJ InterCity funderar faktiskt p� att cancela... INTE men det �r ju inte precis ditt avskedsgig heller r�kna med mig n�sta g�ng! och kanske redan den 5 jan |
Desv�rre �r inte jag hemma p� norra breddgrader den 5e januari, s� det f�r bli en annan g�ng...
jass�? �r det sol och bad som v�ntar? eller ett ny�rsgig i Sydafrika kanske? 
| Originally posted by CJ InterCity jass�? �r det sol och bad som v�ntar? eller ett ny�rsgig i Sydafrika kanske? |